Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #51 Skrevet 28. oktober 2009 Eh...."FY FAEN FOR EN SLEIP J....".....Er ikke dette å bli sur? Høres sånn ut hvertfall...i dette tilfelle...ser det sånn ut.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #52 Skrevet 28. oktober 2009 Må si at dette var dagens underholdning. *klap klap* til hi, hehe.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #53 Skrevet 28. oktober 2009 takk takk:) hilsen HI håper dere kan tilgi meg for at jeg er arrogant,dum,sleip,ja u name it..?? det finnes vel håp for meg og??
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #54 Skrevet 28. oktober 2009 Nå har jeg lest gjennom denne tråden, og må flire, utrolig festlig :-) Hvis noen påpeker at man må sette av nok penger til den utrolig uventede regningen HUSLEIE, så innebærer det automatisk at de mener at det er normalt at leiligheten ikke er vasket når man flytter inn? Hvor er sammenhengen?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #55 Skrevet 28. oktober 2009 Uff...bomma på p'ene på klapp klapp. SKulle sef. stå klapp klapp. Men det skjønte du HI Ha en fin kveld.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #56 Skrevet 28. oktober 2009 Var den til meg? hilsen HI jeg må jo spørre i tilfelle vet du...trur de fleste ikke forstår noe..bare svarer for å ha noe å gjøre..tidsfordriv= store fritidsproblemmer:) Hilsen Hi igjen
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #57 Skrevet 28. oktober 2009 Var vel mer et spørsmål ut i lufta, for ut fra dine "god dag mann - økseskaft"-svar lenger opp tviler jeg på at du har tenkt å forklare sammenhengen. Tror nok heller du sitter her og dikter sammen litt for å få igang en debatt ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #58 Skrevet 28. oktober 2009 Nie da tar du feil...jeg ble bare satt ut når huseier ikke kunne akseptere det..vet at jeg ikke kan forlange noe men jeg bare spurte...og alle gjør så stor ståhei utavdet. vil ikke krangle og skal selvfølgelig betale husleie og jeg skrev bare at jeg måtte få ut litt frustrasjon-og da kom svar på svar på svar..jeg ba ikke om noe som helst det er jo dere som velger å svare vel? eller kanskje jeg tvinger dere til å svare så dum som jeg er?? hilsen Hi
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #59 Skrevet 28. oktober 2009 Du har nok fått så "kvasse" svar fordi måten du har vist frem huseier på er ikke mye fin. Direkte usmakelig hele hovedinnlegget. Men høres ut som du har roet deg noen hakk nå..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #60 Skrevet 28. oktober 2009 kos dere ..... roet meg ja hehe ..morsomt hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #61 Skrevet 28. oktober 2009 He he, du virker jo rimelig sinna i de første innleggene dine ;-) Men det kan være vanskelig å tolke folk ut fra skriftlige innlegg på internett, så du får ikke ta det for seriøst. De fleste her skjønner nok at vi ikke vet så mye om deg ut fra disse linjene. Bortsett fra at dere har en noe stram økonomi, at dere har problemer med å få lagt av penger til husleia, at du ikke liker indere generelt, og husverten deres spesielt (selv om han tar lav husleie og har vært grei med å tilpasse betalingsdato slik at det passer for dere) og at du mener det er husvertens ansvar å sørge for at dere ikke trenger å tilpasse dere slik at dere klarer å betale regninger selv om de ikke forfaller på samme dag som dere for lønn. Men om hvordan du er som person vet vi i grunnen ingen ting.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #62 Skrevet 28. oktober 2009 "for lønn" skulle selvfølgelig være "får lønn", håper trykkleifen ikke gjorde setningen uforståelig :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #63 Skrevet 28. oktober 2009 Dette var skikkelig heidialexandraolsen-stil! Man blir litt usikker på om personen er så dum på ordentlig eller ei...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #64 Skrevet 28. oktober 2009 Tror nok dette er nok et tulleinnlegg... hvis ikke må hi være ganske tett i toppetasjen! Vi har nesten 3 mill i gjeld, og er avhengig av at leieboerne betaler husleien sin på tida. Ikke 10, eller 2 for den saks skyld, dager over tida!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #65 Skrevet 28. oktober 2009 SÅ sant så sant.. jeg er i grunn verdens snilleste jente... er ikke imot indiere men fått den oppfattningen av han at de skal ha ha og mere ha men aldrig blir fornøyde. og nei som jeg sa jeg krever ikke at han skal tilpasse seg oss men siden han har gjort det før så hadde vi håpet på det nå da mannen ikke får lønn før den 30. men nå er saken grei har jo ikke tenkt å ikke betale. aldrig misslikholdt lån husleie osv... og ja jeg føler at leiligheten skal være rein da man flytter inn..det er vel normal sikk?? trudde jeg da:) hi
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #66 Skrevet 28. oktober 2009 Tru hva dere vil da vel:) fint for dere at dere har 3 mil i gjeld...glad ikke jeg har det hi
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #67 Skrevet 28. oktober 2009 Herregud...Her forfaller lånet den 5. Gubben får lønn den 10. Jeg den 20. og innimellom dette kommer det barnetrygd og grunnstønad. Regninger blir trukket på autogiro både hist og her. Det må da kunne gå ann å planlegge litt?! Lag deg en regningskonto som du trekker en sum til den dagen du får lønn. Det du sitter igjen med trenger ikke være mer enn det du MÅ ha for å leve. Når regningene kommer vil det alltid være penger på denne kontoen. Vi trekker 27000,- pr mnd. Da har vi igjen akkurat det vi trenger gjennom mnd. til mat og fornøyelser. Og om det hoper seg opp penger på regningskontoen fører vi dem over til sparing... Hvis du synes 27000,- høres mye ut så er det ikke det. Vi er en helt gjennomsnittlig familie på fire pers. med en gammel bil og huslån på 1,8 mill. En barnehageregning, en SFO regning, bensinkort, to mobiler, forsikringer, strøm, husleie osv.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #68 Skrevet 28. oktober 2009 Og hvor har du fått det fra at folk her inne har svart at det er normalt at leiligheten ikke skal være vasket? Jeg har lest gjennom innleggene, men finner ikke det hos noen andre enn deg? Har jeg oversett noe? Det er jo du som tolker at når folk sier at dere må legge av penger til husleia så mener de også at det er vanlig at leiligheter ikke er vasket før de leies ut såvidt jeg kan se. Hvorfor leser du så vanvittig mye inn i andres svar (som ikke står der)?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #69 Skrevet 28. oktober 2009 Godt sagt 22.40! Så enig, så enig! Det hi skriver blir bare dummere og dummere jo lengre ned på tråden man kommer. Tenkte fort at dette er tull. Men er også inne på tanken at dama enkelt og greit er stokk dum.
☆lieela Skrevet 28. oktober 2009 #70 Skrevet 28. oktober 2009 Hvorfor betaler dere på etterskudd egentlig?? Er det så vanskelig å sette av penger når man får lønn?? Betaler leie her den 1 hver mnd, får lønn den 20. Setter da av penger på egen konto når vi får de og fører de over så huseier har de den 1. I ditt tilfelle, ville du da (på etterskudd) har betalt leien den 20.. Klar over hvor dumt det høres ut?? Alle må da klare å sette av penger til huslån eller leie??!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #71 Skrevet 29. oktober 2009 Dette er jo bare tull. Ingen er så kørka som dette. Man skal ikke mate forumtroll, dropp tråden.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #72 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg syns det er interessant at dere leier så billig fra før, ikke har råd til å flytte fordi alt er dyrere andre steder - og likevel klager du når din lave husleie skal betales punktlig???? Det er ikke poeng at han har "rævva full av penger", men at dere betaler på etterskudd allerede og enda senere skal det bli. Jeg som utleier hadde blitt veldig skeptisk, for alt han vet kan det skje at dere ikke betaler i det hele tatt om 2 måneder. Spar litt slik at du kan betale husleien på forskudd slik det skal være.
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #73 Skrevet 29. oktober 2009 Når du har en sånn holdning til lån og betalingsfrister, så er det virkelig ikke rart at dere må leie.. Forresten så hadde det kanskje hørt litt logisk ut om du ikke hadde skrevet på den grusomme skriftlige dialekten.. Totalt uforståelig om en ikke leser mer enn 3 ganger...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #74 Skrevet 29. oktober 2009 ETT LÅN ER ETT LÅN OG SKAL BETALES NÅR FRISTEN ER,OG IKKE 10 DAGER OVER.... IKKE RART DERE IKKE EIER NOE SELV....... De eier huset,dere leier.FINN dere i det.eller flytt.... Spar og betal..
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #75 Skrevet 29. oktober 2009 Du er en av grunnene til at vi ønsket å bygge uten utleie. Og du bekrefter bare at vi har gjort rett! Klart bankene ikke godtar at lånet blir betalt 10 dager for seint. Er det trekk 20. så er det trekk 20. Dere blir jo nesten 1 mnd på etterskudd da, og egentlig burde dere vært på forskudd. Skaff deg en annen leilighet da, om denne ikke er bra nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå