Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #1 Skrevet 28. oktober 2009 Spurte akk huseier om vi kan betale husleie i etterskudd (vi betaler alerde i etterskudd) men gubben fått ny jobb og fårlønn den 30 hver mnd. Da svarte huseier at hvis han ikke hadde hatt et lån å betale den 20 så hadde det vørt ok. han gjør alt for pur f...herregud da 10 dager over er da vel ikke så farlig å betale et lån vel?? Og forresten har han en inntekt på 35000 utbetalt sjøl,bor gratis hos foreldra og er en fra india. de trur de er noe de derre der asså.. rævva full av penger og mere skal dem ha... og kjempefarlig at et lån blir betalt 10 dager over..huffamej at det går ann.... skulle ikke hatt en krone så fikk han sett hvordan det er..jævla dust!!! måtte få ut litt frustrasjon..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Ja dn frustrasjonen deler ikke jeg med deg! Betal leia i tide eller flytt og hold kjeft!
Agehya Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Banken skal ha pengene sine når datoen er der dem, de bryr seg ikke om hva du måtte mene. Det er normalt å ta høyde for husleiedato uansett når lønna måtte komme. Dere visste vel at ny lønnsdato ble den 30.?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Tuller du HI??? Å betale et lån 10 dager på overtid er ikke ok alltså hvis du tror det. Sikkert helt ok hvis du ønsker purring fra banken, starffegebyr og at du blir sett på som en dårlig bank kunde. Dere leiger og har dermed ansvar for og få betalt hus leigen i rett tid!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er alltid veldig nøye med å betale mine lån til tida iallefall, så synes ikke det var så rart at han svarte det... Hva har det med saken å gjøre at han kommer fra India egentlig?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 10 dager over tia er ganske mye. Og som leietaker så er det vel strengt tatt ikke din sak hvor mye huseier tjener og hvordan de bruker sine penger. Ærlig talt! Betal eller flytt ut!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 ..fatter ikke hvorfor du svarer på innlegg nå du skall bruke sånt språk?? hold kjeft??? hvor gammel er du ?? vi viste at lønna kom den30 ja,og vi kan vel ikke noe for at han fårlønn den 30 eller?? kanjo lissom ikke si til arb.giver at du jeg skal ha lønn den 20 jeg fordi husleier måha til leia..det kommer jo ann på hvor sleip huseier er også da. han har som sagt rævva full av penger men neida kan ikke være behelpelig med noe sånt lite som vi ber om. har alltid betalt leia i tide ALLTID!!!!! men men det ordner seg alltid. var bare litt irriterende at det finnes sånne griske mennesker:(
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Kjempefrustrerende om dette kom overaskend på dere. Men det er vel all sypatien du får fra meg...Spiller vel ingen rolle hvor han kommer fra eller om han bor gratis eller hvor mye han tjener?? Han leier ut huset dere bor i og jeg går ut fra dere har en kontrakt der dere er blitt enige om vilkårene, og da burde utleier kunne reine med at leien kommer inn når den skal..Er ikke hannes problem, eller burde ikke være det at gubben din har fått ny lønningsdato.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Ja, du og mannen din er sleipe. Dere betaler allerede på etterskudd, så vil du ligge enda mer på forskudd.. :s Hva så at mannen er fra India?! Og at han tjener så mye. banken bryr seg ikke om det, og lån må betales på rett dato. Hvorfor skal han få purringer og henge etter med huslån fordi at du og mannen din er noen sleipinger som ikke kan betale til rett tid.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 Da setter dere av penger til husleia fra den 30. og frem til den 20. når leia skal betales. Er det så vanskelig??
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg sa ikke at det er et problem men det går da faktisk å være litt mere behjelpelig når vi alltid betalt i tide men nå er situasjonen endret og jeg krever ikke at han skal gå med på det men saken er at han kunne faktisk betalt lånet og det gjør han også når han har masse penger ellers og det er ikke farlig å vente til den30 å få husleie. det er bare vranghet spør du meg!!!! og det at han kommer fra india har mye å si..de skal ha ha ha de blir aldrig fornøyd uansett...han gidder ikke gjøre noe her og man må mase mase mase og gå til forbrukerrådet hvis det skal bli gjort noe. tok 2 år å få byttet et vindu!!!stor skam mener jeg. er han huseier såskal han da faen meg ordne sånn at leilighetet skal se ut også eller?? dere hakker veldig på meg men dere vet svært lite om denne karen. så hvis dere ikke har noe vettig å si så la vær værså snill:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 Fy søren du er frekk! Tror du verden snurrer rundt din akse 24 timer i døgnet 7 dager i uka? Stakkars fyr som leier ut til dere!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #14 Skrevet 28. oktober 2009 Vi er ikke sleipe , har alltid betalt i tide. vi ble enige om den 10 hver mnd fra 1 mnd. det er 10 dager overtid for egentlig skal den betales den 1 men får ikke lønnfør den 10 men nå er alt forandret. lønn den 30 isteden.. sette av fra 30 ?? han begynner den 2 nov å får ikke satt av noe er dere dumme eller?? sette av..huff må le litt jeg her jeg sitter
Miss Misantrop Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 Når du VET at du har en utgift som kommer samme måned, så må du klare å spare disse pengene.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #16 Skrevet 28. oktober 2009 Stakkars fyr som leier ut til oss??haha det er ikke mye stakkars i han skal jeg si deg.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #17 Skrevet 28. oktober 2009 De fleste svarene her - bortsett fra dine egne, HI - er vettuge, du tåler bare ikke at folk her er uenige mot deg. Hvis du ikke kan finne deg i satt betalingsdato, så flytt. Hva huseier har av verdier er deg revnende likegyldig. Skulle nesten tro innlegget ditt var en spøk, så ignorant og arrogant virker du. Himmel altså!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #18 Skrevet 28. oktober 2009 Unnskyld at jeg spør, men er du dum? Om dere vet at lønna kommer den 30, så får dere spare mnd før det da. Dere visste vel dette? Og er ikke vanskelig å legge av penger. Dere får heller leve trangt en mnd da, eller be om forskudd fra jobben.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #19 Skrevet 28. oktober 2009 spare??? dere er virkelig dumme,..kanskje dere kan spare men det gjør ikke vi desverre.. det første han sa da vi flyttet hit var at alle som flytter hit pleier å male leiligheten..det sier vel litt om selve huseier.. det er da vel ingen som maler før de flytter..men hvis jeg skal være mere vrang såhar vi brukt mange tusen for male ja MALE fordi det så ikke ut her..og det er jo kanskje vi da som har ansvar at det ikke er mugg og at det sklal se fint ut når vi flytter inn??? det burde jeg kanskje hiske på da vet dere at det er vi som har ansvar for alt . dere er dumme
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #20 Skrevet 28. oktober 2009 Og hvorfor har dere ikke flyttet hvis alt er så ille? Slutt å klage og FLYTT!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #21 Skrevet 28. oktober 2009 Da burde dere absolutt vurdere å begynne å sette av penger til husleia når lønna kommer på konto. Er ikke så vanskelig skal du se!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #22 Skrevet 28. oktober 2009 Det er faktisk ganske normalt å male en lelighet før man flytter inn.. Mange huseiere gjør dette selv, men da i nøytrale farger, så kan heller leieboerene gjøre som de ville. Vi la nytt gulv i den forrige leiligheten vi leide før vi flyttet inn.. Er normalt å gjøre egne småting.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #23 Skrevet 28. oktober 2009 Dere visste vel før idag at lønningsdatoen til mannen din ville komme til å endre seg når han bytter jobb? Men et lite tips; mye penger å spare på å handle inn kun en gang i uka, skru av lysene i et rom når en forlater det, lage middag fra bunnen av, bake eget brød, kjøpe first-priceprodukter fremfor merker etc i tilfelle dere sliter økonomisk. Men ikke legg skylden på utleier. Han leier ut og har et lån å betjene, men tydeligvis vet du ikke hva det vil si å betjene et lån, straffegebyrene kan bli skyhøye etterhvert. Men siden han er inder, bor gratis og tjener 35 000 kr (i følge deg) så er det kanskje ikke så farlig. En inntekt på 35 000 utbetalt (antar du mener i måneden) og samtidig betjene et huslån alene kan være ganske heftig!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #24 Skrevet 28. oktober 2009 OM jeg er DUM??? nei jeg er ikke det. dere fatter uansett ikke poenget her... dere gravide hormonelle damer sitter her døgnet rundt og svarer på innlegg for å irritere andre og når noen spør om råd osv.. da er de dumme og jævla tullinger. dere er for myyyye innpå her trur jeg. pass deres egne saker og lek med unga deres isteden sitte her dag ut og dag inn... det ødlegger dere som dere ser
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #25 Skrevet 28. oktober 2009 Men herregud da. Hvorfor flytter inn i den leiligheten når det er så mye dritt før dere flyttet inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå