Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #26 Skrevet 28. oktober 2009 Dette må være ett tulleinnlegg... Håper det på HI sine vegne.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #27 Skrevet 28. oktober 2009 Wow...det må jeg si. Hva er det HI? Begynner å bli litt ufin nå? Fordi folk er uenige med deg? Tror heller det er du som trenger en pause jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #28 Skrevet 28. oktober 2009 P.s ikke alle her inne er gravide vettu.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #29 Skrevet 28. oktober 2009 Litt ustabil du? Ja, det tror jeg
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #30 Skrevet 28. oktober 2009 vi flytett hit fordi vi ikke hadde annet valg. og det er billigere enn andre steder.. er det også vanlig at leilighetet ikke er vasket før man flytter inn?? okey da vet jeg dte til neste gang. trudde faktisk at det skal se reint ut jeg og ikke fullt av dritt. det handler ikke om å spare eller ikke spare... han begynner ikke før 2 noiv og 1 lønna er 30 hvordan i alle dager skal han spare?? dere er kolkke må jeg si.. tenker på å flytte men vi har ikke råd til dyrere og det er vanskelig å få noe i den prisklassen. jeg forstår han har lån å betjene men jeg føler også at han kunne vært mere imøtekommende dt er faktisk mange som er men han er sleip fordihan skal ha ha ha ha og ha enda mere
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #32 Skrevet 28. oktober 2009 Hvordan vet du at han har 35 000 i utbetalt i måneden da? Jeg bare lurer... og ikke minst hvilken forutsetning har du for å uttale deg om at han bor gratis som du sier ? I og med at han har et lån han må betale har han økonomiske forpliktelser på lik linje som dere som leier.Ser ikke helt hvordan du skal kunne uttale deg slik om andre mennesker uten at du har inngående kjennskap til hans økonomi ( noe jeg antar du ikke gjør) Dersom det å betale husleie i tide er et stort problem for dere anbefaler jeg dere å flytte!! Ha en fin kveld
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #33 Skrevet 28. oktober 2009 Men hvorfor flyttere dere ikke da om huseier er så sleip som du skal ha det til?! Du skriver at det kan vel ikke være noe problem å utsette lånet 10 dager. Da er det vel ikke noe verre for dere å be om et forskudd fra jobben til den datoen? Jeg husker jeg måtte spør om huseier kunne bytte fra 15. til 20. Men jeg var redd for å spør, var veldig ydmyk. Nettopp fordi at jeg vet jo at huseier også har lån, å at selv om de vil, så kanskje dem ikke kan bytte husleiedato. Det blir nok trangt for dere den første mnd. dere må spare, men så blir det en vane og holde igjen husleien de dagene. Dere leier der, har selv valgt og leie der, leier fortsatt der selv om huseier er så "sleip".. Dere har bare med å betale i tide.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #34 Skrevet 28. oktober 2009 Bare syt hele tiden. Betal husleie og bli ferdig med det.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #35 Skrevet 28. oktober 2009 Dere har 2 valg: - Godta at han som utleier forventer og har krav på at husleia kommer inn på konto på dato - Dere flytter
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #36 Skrevet 28. oktober 2009 ufin?? ser bare på innlegga deres jeg,,,dere må hakke hakke hakke ..det er jo deres oppgave i hverdagen( det eneste dere har å gjøre) sitte innpå her virker det som...stakkars dere må jeg si klart jeg tåler kritikk--bare kjør på det er ikke noe problem. pause??? fra hvada? åh ja fra dere kanskje ja:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #37 Skrevet 28. oktober 2009 hmmm...... høres ut som om du HI trenger en litt streng husvert. Tror du har flyttet hjemmefra for tidlig, eller at der var manglende oppdragelse i barndomshjemmet du flyttet fra.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #38 Skrevet 28. oktober 2009 Men om han bor gratis, hvorfor har han da et lån å betjene? Jeg tror du overdriver. Nei, HI, du får ingen sympati av meg. Du kan ringe banken og spørre om dere kan få forskuttert husleie, så kan dere begynne å spare etter det da. Når dere i utgangspunktet skulle ha betalt den 1. i hver måned, synes jeg huseier er KJEMPESNILL som har latt dere betale den 20 i hver måned. Dessuten har det ingenting med at han er inder å gjøre, indere er ikke sånn at de skal ha ha ha som du sier. Og du sier at vi ikke er kloke og at du ler av oss? Kanskje du burde ta grep om livet ditt, og økonomien og kanskje tenke over hva det er du forlanger? Du kommer ALDRI til å overleve i verden med de holdningene du viser nå. Synes det er rart at huseier ikke har kasta dere ut allerede. Hvis det er så jævlig der, så flytter dere. Enkelt og greit. Dere har satt dere i den situasjonen, da får dere komme dere ut av den. Makan til egoist!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #39 Skrevet 28. oktober 2009 det er jo du som hakker. Og siden at du også signerer med anonym kan du gjerne være en av de som sitter her hele dagen. Jeg logga akkurat på jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #40 Skrevet 28. oktober 2009 Du tåler kritikk?? Hahahah.....den var bra!!!!
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #41 Skrevet 28. oktober 2009 Huseier driver da ikke veldedighet heller... Og så lurer jeg på hvordan dere har tenkt det. Sett at dere flytter ut 31 desember. Husleigen for desember betaler dere da den 30 desember. Dere flytter i ny leilighet 1 januar. Skal dere da be ny huseier om å betale januarleien 30 januar? Bare lurer? Ville spart opp slik at jeg lå en mnd på forskudd istedenfor på etterskudd. Er jo ikke huseiger sitt problem at dere mangle økonomisk disponeringsevne og ligger på etterskudd.
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 28. oktober 2009 #43 Skrevet 28. oktober 2009 Det er et par ting som skurrer her. a) han bor gratis - men har et lån og betale? Da bor han ikke så gratis da.. han tjener 35 000 i mnd - vel, han eier et hus og har et lån og betale, han har sikkert bil også og da blir 35 000 fort borte også er det veldig rart å nevne at han er fra india? Han var faktisk snill og sa at hadde det ikke vært for lånet hadde dere fått lov..
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 28. oktober 2009 #44 Skrevet 28. oktober 2009 Og ja, 10 dager ER krise å få lånet for sent. Men det skjønner du ikke fordi du leier og da har du heller ikke et stort huslån over deg eller et forhold til banken som er viktig å opprettholde
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #45 Skrevet 28. oktober 2009 HI, du sa selv at huleien egentlig skulle vært betalt den 1. i hver mnd. Men nå var han så snill at han gikk med på at dere skulle betale den 10. i mnd, siden lønningen ikke kom inn før den 10. Og nå plutselig kommer lønningen deres inn den 30. og nå sier faktisk han at det ikke er mulig for dere å betale så sent, så blir du sur?? Du burde heller vært glad for at han har latt dere betale husleie den 10. istedenfor den 1.som det normalt pleier å være. Og ved å betale den 30. så går det nesten 1 mnd før den egentlige tidsfristen for husleie....også er det du som er skuffa? Fy f....for en sytekjerring. Aldri hørt makan.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #46 Skrevet 28. oktober 2009 nei flyttet ikke hjemmefra for tidlig hahaha det var god gitt:) hvordan jeg vet at han har så mye i lønn osv..JEG VET ALT OM HAN!!! trenger ikke utdype det mere føler jeg. han har inkasso osv...så kjempefarlig å betale et lån 10 dager senere wooow Måtte lage ,meg litt mat jeg dette tar på asså. det å sitte å diskutere her med dere...men får begynne leve litt sparsomelig da..tørre rundstykker og et glass vann får det bli trur ikke mangler oppdragelse men man vet jo aldrig i dagens samfunn vettu...hvordan folk ser på deg nei jeg er her skjelden jeg ,har mye annet å gjøre vet dere ...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #47 Skrevet 28. oktober 2009 Om han har inkasso er han iallefall nødt til å betale til rett tid! Si meg, er du totalt stokk dum som ikke forstår dette?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #48 Skrevet 28. oktober 2009 Er jeg sur?? huff huff da vet dere mer enn meg da.. jada jada skal ikke plage dere mer jeg:) ordner det jeg betaler dobbelt opp i nov:)saken biff!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #49 Skrevet 28. oktober 2009 LOL...beste jeg har lest ever....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2009 #50 Skrevet 28. oktober 2009 Fortsatt ikke dum nei ...og ikke sur heller for den delen. dere trur hva dere vil ikke rart det er krig i verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå