mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 9. november 2009 #101 Skrevet 9. november 2009 så spennede, får håpe den blir positiv innen for tidsfristen i løpet av ett par dager da. du skal se det er det som må til å gi faen i hele prøvinga. skal til gyn dagen etter el neste syklus jeg da, så er en stund til jeg får sett hvordan ting er i grotta. har ikke vært noe mer sex en vanlig her, som er annehver dag, og da skal det i grunn bli noe på meg i kveld, men vet ikke om jeg orker. gubben går ikke med på mer sex pga han skal ha jente. hehe. men hadde jo vært kjempe moro da hvis jeg fikk jente og søstera mi fikk gutt igjen. for da hadde jeg som er siste jenta i familien fått den første jenta på 26år. hehe. men for meg er det egentlig viktigst at det blir en baby som henger fast i 9 måneder og som er velskapt enn hvilket kjønn det er.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. november 2009 Forfatter #102 Skrevet 10. november 2009 Er helt enig med deg i det ja hehe. Tok en ny test, der kom d kun en skyggestrek rett etter ti min. Tester igjen om et par dager, men har ikke helt trua her. Gyn i morgen for å ta celleprøve. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 10. november 2009 #103 Skrevet 10. november 2009 det er vel sikkert for tidlig å se noe på en ul ennå så du får teste igjen om noen dager å se om det er noe klarere svar da. når er det du har ikm da? gidder ikke bla oppover igjen for å se om det står noe der. hehe. det ble sex i går likevel. hihi. klarte ikke motstå. men etterpå fikk jeg ikke sove for det svidde og var så ubehagelig i livmor område. så håper ikke det er noe galt nedi der. kansje jeg skal ringe å høre om jeg kan få en gyn sjekk litt tidliger for å finne ut hvorfor det var sånn etter sex i går. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. november 2009 Forfatter #104 Skrevet 10. november 2009 Huff ikke noe godt høres det ut som. Du har ikke fått en soppinfeksjon da? Ja er nok lurt m en time hos gyn. Håper bare ikke jeg får mensen til i morgen. Min mens er mellom nå og mandag. Har skikkelige mensmurringer. Skal være glad når klokka er 9 i morgen og ferdig med det. Håper du blir gravid nå da!! Har ikke lenger trua her, kun skyggestrek idag. Gyn kan vel kanskje se om tr er på vei? klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 10. november 2009 #105 Skrevet 10. november 2009 aner ikke hva han kan klarer å tolke utifra ul jeg altså. synes det er rart de finner noe i det hele tatt på de iklare bildene jeg da. hehe. får ringe i morra å høre om jeg kan fremskynde gyn timen. må uansett bytte time, for bedre å ta det en dag jeg jobber ettermiddag enn å måtte ta fri eller bytte den dagen jeg fikk time,
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. november 2009 Forfatter #106 Skrevet 11. november 2009 hei på deg vennen. Fikk du byttet timen? Alt så fint ut hos meg. Han så 2 prikker som kunne være tegn på sv.skap, men har ikke festa seg til veggen enda, så det er bare å vente å se om det blir noe av da. Tok celleprøve så håper den er fin denne gangen. Hadde jo grad 3, værste grad av celleforandringer og opererte jo for 1,5 år siden, håper jeg slipper det igjen. Stooor klem, ps la et eget innlegg ang gyn timen som du kan lese. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. november 2009 Forfatter #107 Skrevet 12. november 2009 Ps vennen min. Da fikk jeg jammen med pos.test idag m formiddagsurinn. Jeg er vettskremt!! Har ikke gjort noen ting riktig denne mnd. Drukket øl. glemt vitaminer, røyka, tatt vaksinen. Huff går dette bra så vet ikke jeg. Det var den gi f ... mnd. Da satt an gitt. Men som sagt jeg blir værende her hos deg. Har ikke noen god følelse og er heller ikke kjempeglad enda. men håååper inderlig at dette vil gå bra. Har lite symptomer, håper d er et bra tegn. Sender masse babystøv til deg nå, kanskje du allerede er blitt befruktet du og. stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 13. november 2009 #108 Skrevet 13. november 2009 det går nok bra denne gangen dkal du se, krysser fingere og tær for deg jeg vettu. og du trenger ikke å bekymre deg oer livsstilen du har hatt, for dere er jo ikke "kobla" sammen riktig ennå. tviler på at det har skjedd noe her ennå, men orker ikke deppe over det. har ikke hørt noe mer om huset ennå, så håper det er positivt tegn.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. november 2009 Forfatter #109 Skrevet 13. november 2009 Tusen takk vennen. hjalp å gi f en mnd, ser flere har gjort som meg og blitt gravide. Hadde ingen symptomer før igår så du trenger ikke merke noe. Håååper så inderlig du blir gravid du og. Krysser alt jeg har for deg. Blir værende her inne, tør ikke annet. har jo tatt vaksina og men får håpe det går bra. Masse lykke til med huset og. Stooor klem, satser på at denne mnd også er din.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 13. november 2009 #110 Skrevet 13. november 2009 du må tenke positivt vettu. er ikke bra hvis du bare tenker negativt og er bekymret. vær positiv men forberedt på det værste. orker ikke tenke for mye på om det har skjedd noe denn måneden eller ikke. er fult opptatt med syk katt. ho har virus infeksjon, med feber og vil ikke spise og drikke. var hos dyrlegen i går. og ho har tatt av seg 400g på 1uke. det er mye for en katt. og urinprøva viste at ho hadde fått i seg alt for lite vann, så nå tvinger jeg i ho vann med sprøyte så ho ikke skal bli dehydrert. men ho har begynt å kvikkne til nå da heldigvis.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. november 2009 Forfatter #111 Skrevet 13. november 2009 Huff, stakkars lita. Godt hun har deg som steller pent med henne. Nei jeg tenkte heller ikke denne mnd, og fikk sjokk da jeg fikk fos.test igår. Merka jeg var litt uggen da jeg stekte mat, derfor tok jeg den. men ingen ømme bryst, kun litt kvalme og litt trett og slapp. Mer normalt sv.skap for meg en forige gang. magen er flat også. Sist bulte den ut rett etter befruktning+ tissa sikkert 30 gng til dagen og åt konstant. Veeeldig mye hormoner, har hørt at d kan føre til ma så tidlig og kraftige sympt. Denne gang er d annerledes. Nesten ikke matlyst og uggen. Har du ikm til fredag? Klem og god bedring til pusen!!!
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 13. november 2009 #112 Skrevet 13. november 2009 nei. hadde el nå mandag som var. syklusen forflytta seg noen dager. så er 1uke og 3 dager eller noe til ikm. må jo passe på ho. så nå har ho fått doen frem her, så ho slipper å gå ut når ho ikke er i form. er litt redd det skal bli problemer med andre katter hvis ho ikke orker forsvare seg. så ho er bare sofagris her. hehe. bra at formen din ikke er så ille nå da. håper den holder seg sånn også, så du slipper å være kjempe dårlig i bryllupet ditt..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. november 2009 Forfatter #113 Skrevet 13. november 2009 Ja det er nok lurt å holde henne inne!! Helt enig med deg!! Ja det stemmer det ja at el forflytta seg. Ikke kjenn etter symptomene, la dem bare komme av seg selv uten å kjenne etter. Tvi tvi. Fikk du forresten bytta gyn-timen? Stooor nattaklem.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 13. november 2009 #114 Skrevet 13. november 2009 glemte helt å ringe gyn hadde nok med katten, det var første dagen ho nekta å stå opp, og ho er alltid første mann ned trappa om morran. så hadde nok med å styre for å finne frem doen og kose med ho. hehe. får ringe til uka. men tviler på at jeg får time før tr siden er så sein med å ringe, men kan i hvertfall bytte til en annen dag, det er jo nesten det viktigste..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. november 2009 Forfatter #115 Skrevet 14. november 2009 God morgen!! Håper pusen er bedre idag! Har lagt våker siden halv 6 i morges, skikkelig irriterende. Er full av bekymringer, ødelegger mye av gleden av dert å være gravid igjen. Men en fordel med det at da er jeg jo forberedt på at det kan skje, det var jeg overhodet ikke forige gang. Nå tenker jeg det værste og håper på det beste!! ha en fin dag. Stoor klem snuppa mi!!
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 14. november 2009 #116 Skrevet 14. november 2009 hei! joda, ho er ennå kvikkere i dag. så ho var ute en liten tur tidligere i dag. men gir ho vann på sprøyte noen dager til for å være helt sikker. så synd at du går å bekymrer deg, skjønner at det ikke er lett med tanke på sist, men samtidig må du forsøke å glede deg over graviditeten og tenke positivt. men får du noe ekstra ul oppfølging denne gangen? det er i hvertfall jeg blitt lova at jeg skal få når jeg blir gravid igjen.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. november 2009 Forfatter #117 Skrevet 15. november 2009 God morgen klokka er snart halv 6 hehe. Ja blitt lovet ekstra ul denne gangen. Men minuset er at gyn jobber en del i oslo også,så er ikke ofte han er her lenger. men får boooke noen timer i slengen hehe. skal ringe til mandag. Får se om jeg tør å ta ul føre bryllupet da, hva hadde du gjort? redd for å få bekjed om bo ol! altså kun tom fostersekk. Godt at pus er bedre. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 15. november 2009 #118 Skrevet 15. november 2009 hei! jeg skjønner at du er redd for å få en dårlig nyhet foran bryllupet, men på den annen side så er det vel kansje bedre¨å få nyheten 1uke eller 2 før bryllupet, enn at det går galt dagen før eller på bryllupsdagen om du skjønner hva jeg mener. pluss at hvis du er på ul og ser at alt er fint, så kansje du klarer å slappe mer av og kose deg. så jeg tror jeg ville tatt ul før hvis jeg fikk muligheten til det. har du fått fiksa msn nå? hvis ikke, kunne jeg fått mobil nr ditt da? er en situasjon jeg har behov for å prate om, men som jeg ikke vil ta opp på nett hvor andre kan lese det. har ingen andre jeg føler for å prate med om det. men tror at du kan kaste litt lys over saken. du kan sende msn eller nr på PM hvis du vil gi det ut til meg klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. november 2009 Forfatter #119 Skrevet 15. november 2009 Hei på deg. Gud å jeg har sjaua for å opprette msn hehe. her er addressen så må vi se om vi får det til hehe. [email protected] Prøv å legg meg til og send en forespørsel til meg. Håper jeg får dette til hehe. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 15. november 2009 #120 Skrevet 15. november 2009 takk. da skal jeg legge deg til nå. må bare oppdatere msn først. hehe. men satser på at det ikke tar så lang tid. er på 45%nå
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. november 2009 Forfatter #121 Skrevet 15. november 2009 ok. ser etter deg der. håper jeg har gjort det riktig hehe
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 15. november 2009 #122 Skrevet 15. november 2009 har lagt deg til og her i fra ser det riktig ut i allefall, venter bare på godkjenning fra deg
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 15. november 2009 #123 Skrevet 15. november 2009 har du fått godkjennings forespørsel? hvis ikke kan jeg sende deg min msn adresse, men da må du skrive hei eller noe i profilen din her inne sånn at det går ann å sende deg pm. adressa mi inneholder fullt navn skjønner du. men nå kommer snart gubben hjem med rulle kebab, så da skal jeg spise når han dukker opp.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. november 2009 Forfatter #124 Skrevet 15. november 2009 Har ikke fått noen spm om det enda hehe. Ingen hjelp å få her enda. Prøver det jeg kan, hvis ikke må jeg ha noe hjelp her i morgen. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 15. november 2009 #125 Skrevet 15. november 2009 prøv og logg ut og inn igjen. og dobbelsjekk at du skreiv adressa di riktig lenger oppe i debatten her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå