mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. oktober 2009 #51 Skrevet 22. oktober 2009 fatter ikke at det skal være så vanskelig å bli gravid nå... men selv om man treffer el er det likevel bare 20% sjans for graviditet. men får håpe tr holder seg langt borte selv om test var negativ i dag. men er liksom så vanskelig å tro at det fortsatt er mulighet, da jeg testa positivt så tidlig sist. ho som spådde meg er ei som gjorde det på chatten her inne gratis, heldigvis. men er frista til å ringe en klarsynt... har mer tro på det en tarot, etter som tarot kan hvem som helt drive med. men synes det er så dyrt, og har ikke lyst til å blakke meg helt for å få ett svar. men får se hvis jeg blir desperat nok. hehe. når det gjelder det vaksina, så vet jeg ikke hva du skal gjøre. vet faktisk ikke om jeg skal ta den selv hvis jeg blir gravid, så får tenke på det når den tid kommer. dere kan jo bare ha sex ogdet som skjer det skjer... uten å fokusere på om det er el eller ikke el. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #52 Skrevet 22. oktober 2009 godt tenkt min kjære hehe. ha en fin dag. Håper din tr holder seg pokkerivold langt borte. Og ikke sikkert du tester like raskt denne gang, kommer helt an på når egget festet seg vettu. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 22. oktober 2009 #53 Skrevet 22. oktober 2009 ja får håpe at jeg bare tester sent positivt og at tr holder seg borte i 9 måneder. du får ha en fin dag og kveld. jeg får finne noe mat og gjøre noe nyttig før jeg skal på jobb. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #54 Skrevet 23. oktober 2009 Hei på deg. Har tr dukket opp hos deg? nå har jeg bestemt meg for å utsette prøvinga til 12 desember. lyst på vin i mitt eget bryllup pluss at jeg er i risikosonen m svineinfluensa og må nok ta den hersens vaksinen. Så nå håper jeg ikke natten satte spor hehe. Tror det er til det beste for meg slik at jeg ikke blir evnt kvalm i bryllupet. Avgjørelsen er herved tatt. Stooor klem, håper inderlig ikke tr har dukket opp hos deg.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 23. oktober 2009 #55 Skrevet 23. oktober 2009 hei! tok ny test i dag, fortsatt negativ. men har ikke tr følelse i kroppen, så tviler på at den kommer før slutten av helga. men vet jo aldri, kan jo hende den kommer i løpet av dagen likevel. det må være godt å vite at dere har tatt en avgjørelse, og du skal se spira sitter ennå fortere når dere begynner prøvinga igjen. vi hadde en prøve fri pp rett før jeg ble gravid fordi vi ville ikke ha desember barn. hehe. så det funka nå i hvertfall her i huset. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #56 Skrevet 23. oktober 2009 hehe, ja det er vel slik mi må gjøre det for å bli gravid!!! Ja godt å ha tatt en avgjørelse. Får se tid tr dukker opp denne gangen, for hvis jeg får tr under bryllupet så begynner jeg på p-pillen en mnd så jeg kan utsette, kan vel ikke skade det vel??? vil ikke ha tr på besøk under kjolen hehe. Spennende å se hvor lang syklusen er denne gangen. Så nå blir det med å hoppe av i svingen, veeeldig rart å gjøre det igjen etter nesten et år, huff litt vedmodig også,men vil jo ha en fin bryllupsdag og vi har b.fri i jula så da kan vi kose oss litt med vin ol bare vi to. Krysser fingre for at ikke tr dukker opp hos deg. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 23. oktober 2009 #57 Skrevet 23. oktober 2009 ja blir nok rart og ikke minst vanskelig å huske på å hoppe av i svingen. hehe. vet ikke hvordan det er å gå på p piller 1 månede jeg altså, men vet at det er noen andre tabeletter man kan få hos legen for å utsette tr. så tror jeg ville hørt med legen din hva han anbefaler sånn sett. det blir nok ett kjempe fint bryllup. og jeg holder med deg i det at når du ikke er blitt gravid til nå så er det en fordel å ikke være det i bryllupet, pga alkohol og ikke minst kvalme
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 23. oktober 2009 #58 Skrevet 23. oktober 2009 hei1 fortsatt ikke noe tegn til tr her i huset. har ikke den tr følelsen i kroppen heller, så den blir nok noen dager forsinka tenker jeg. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #59 Skrevet 24. oktober 2009 Oiii så spennende. Ikke dukket opp idag heller? har sovet leeeenge idag. Er så drittvær og ikke har jeg penger til å finne på noe. Så blir en lat dag på meg idag, hehe. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 24. oktober 2009 #60 Skrevet 24. oktober 2009 hei! tr kom når jeg var på jobb i dag. viste at den ville gjøre det for sov så urolig i natt, og det er ett sikkert tegn på at den kommer i løpet av dagen. jaja, da er det bare å bli ferdig med den og prøve på nytt... klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #61 Skrevet 24. oktober 2009 Huffda, så utrooolig kjipt. Viser seg da at man ikke kan stole på de spå-greiene. hadde skikkelig troa på deg. Ble lei meg på dine vegne. Har du tenk å ta vaksinen? Masse trøsteklemmer.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 24. oktober 2009 #62 Skrevet 24. oktober 2009 vet ikke hva jeg skal.... har ikke tenkt så mye på det. men foreløpig er det jo bare folk i risikosonen som får tilbud om å ta den. vi får ikke det huset.... kom først nytt bud på 1,625 så vi la inn på 1,650 men bare en time etter hadde de svart med 1,675 så da kasta vi oss. ba blir det for dyrt med tanke på hva som må gjøres der osv. ligger ett annet hus på fin nå, som er helt strøkkent (på bilde i hvertfall) til 1, 790. er visning på tirsdag men da har ikke vi mulighet til å møte desverre. er fritende å legge inn bid før visninga (mener det går ann), men vet jo ikke hvor lenge det må ligge da, om det bare er ett par timer etter visning eller om det er til dagen visninga?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #63 Skrevet 25. oktober 2009 Å så ergelig at dere ikke fikk huset. Skikkelig sure greier. Men tror du kan legge inn bud før visning hvis eieren godtar det. Så prøv det. Krysser fingre. tvi tvi. Er og en fordel at det kommer inn bud før visning for da går somregel salget raskere. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 25. oktober 2009 #64 Skrevet 25. oktober 2009 ja vær surt det når vi har gitt bud ovs så lenge nå, men sånn er det... må si stopp ett sted også. vet ikke helt hva vi gjør ang det andre huset ennå.... har ikke helt bestemt oss for om vi legger inn bud før eller ette visning. hvis vi legger inn ett. hehe. hvordan har helga di vært? klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #65 Skrevet 25. oktober 2009 Denne helga har vært kjedelig. Skikkelig drittvær så har ikke skjedd det helt store nei. Vært litt sur og grinete hehe. Hva med din helg da? klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 25. oktober 2009 #66 Skrevet 25. oktober 2009 tja helt grei... jobba jo ferdag kveld og lørdag, så lørdag kveld ble det bare å slappe av med pc og tv. i dag har det og blitt bare å slappe av i grunn. også lagde jeg elg stek til middag i dag da..... noe mer action ble det ikke av feiringa her i huset pga tr..... er 1 år siden vi forlova oss i dag.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #67 Skrevet 25. oktober 2009 oiii Gratulerer. Hørtes utrolig deilig ut med elgstek. Kjipt at du har tr denne helga da!!!! Ja da er det jo ikke mange mnd mellom oss ang når vi forlovet oss. 3 januar har vi vært 1 år. men innen den tid er vi jo forhåpentligvis gift. Datter fikk tr for første gang i helga, så ho har vært en monsterunge med magesmerter stakkars. heldigvis hadde jeg bind i huset. Nei nå må jeg komme meg i seng, er stuptrett,Stooor nattaklem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 25. oktober 2009 #68 Skrevet 25. oktober 2009 blir pms for fult hjemme hos dere nå da. er kjekkt å alltid ha ett lager med bind når en har jenter i huset, vet aldri når det er behov for den slags. du får sov godt og drømme søtt. natta klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #69 Skrevet 26. oktober 2009 Hei på deg. Ja da var vaksinen tatt. Trodde ikke den kom før neste uke så skulle bare bestille en time til meg og datter da vi er i risikogruppen. Og joda fikk time allerede idag! Den var ikke vond, men de visste ikke hvor lenge jeg måtte vente med å prøve på baby, så håper ikke jeg har hatt eggløsning allerede slik at et evnt et egg har befruktet seg. Måtte bare følge med på nettet sa de. Var ikke vondt, men er rar i armen. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 26. oktober 2009 #70 Skrevet 26. oktober 2009 så godt å få tatt den da, men får håpe det ikke har gjort noen skade hvis om atte dersom atte du er blitt gravid. her har jeg hatt smerter til tusen i dag, men kom meg nå gjennom dagen på jobb likevel. men måtte knaske piller som drops, så når jeg kom hjem var det rett på sofan og sove ut "rusen". hehe. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #71 Skrevet 26. oktober 2009 Huff,stakkars deg. Kan ikke være noe godt med de fryktelige smertene hver mnd.. Får håpe det hjelper seg etter du har født et barn. Får satse på at spiren din sitter på neste forsøk. jeg sliter m bivirkninger i kveld. Vond arm,tretthet og svimelhet. Blir sofaen her og i hele kveld. God bedring vennen. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 26. oktober 2009 #72 Skrevet 26. oktober 2009 hoff er ikke noe særlig når du blir uvel av vaksina, men du får kose deg på sofan og kansje ta tidlig kvelden. hvordan er det med dattera i dag? er magesmerten hennes over?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #73 Skrevet 26. oktober 2009 Mage smertene hennes er bedre, og det er bra siden hun skulle til faren denne uken. Nå var det armen hennes som var vond. Ha en fin kveld vennen. Håper du blir bedre snart. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 26. oktober 2009 #74 Skrevet 26. oktober 2009 får håpe ho ikke blir så plaga med smerter i åra fremover. ja ho har vel tatt vaksine ho også, sto vel det i den andre debatten din... dere får slappe av og få gubben til å varte dere opp.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #75 Skrevet 26. oktober 2009 hehe, ja må nok varte opp meg selv da mannen er på jobb til kl 10 og datter hos far, guttene er ute. Deilig. Nå har jeg selvfølgelig fått el slim tror jeg for første gang. Jæ... surt asså når jeg først ikke kan hehe. Men en god ting er jo daat syklusen min kanskje er normal igjen. Håper bare ikke spermiene til mannen lever inni meg siden torsdag da hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå