mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 26. oktober 2009 #76 Skrevet 26. oktober 2009 får satse på at de er gått til grunne nå da. men er jo kjempe bra at syklusen din stabiliserer seg nå, det er på tide nå. og så urolig slitsom å aldri vite når el og tr kommer....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #77 Skrevet 27. oktober 2009 Vetikke om det var el allikevel, var nok bare tent på gubben hehe, men ble ikke noe igår da armen min er så sinnsykt vond. Datter ringte meg istad og gråt over at armen var sååå vond. Men går over på noen dgr. Gleder meg bare til desember når prøvinga kan begynne igjen. Håper du er bedre idag. Skal på foreldremøte med sønnen i formiddag, så da må jeg gå 4 km bort, så henter mannen min meg etter første økt på jobb. Ha en flott dag. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. oktober 2009 #78 Skrevet 27. oktober 2009 hei! håper armen føles litt bedre nå. vi skal på visning på det huset jeg nevnte snart.. bare så synd at det er blitt mørkt ute, for vanskelig å se område osv da. men men , ikke stort å gjøre med det. blir spennede å se, kan jo hende det ikke er fult så bra som på bildene, vet jo aldri. men vi klare ikke helt å glemme det andre huset. så hvis ikke dette er noe for oss, så får vi vurdere igjen hva vi gjør med det andre. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #79 Skrevet 27. oktober 2009 Hei på deg vennen. Jo armen føles litt bedre nå heldigvis. Så spennende med visning idag. Håper dere liker det. Er enig at det er vanskelig å se ute, men da får dere ta dere en kjøretur i dagslys i morgen hvis dere liker det invendig. Masse lykke til! Krysser fingre. Stooor klem.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. oktober 2009 #80 Skrevet 27. oktober 2009 da har vi vært og sett. huset var veldig fint..... men det var forfrdelig skjevt gulv i 2etasje. og det lukta vondt og ekkelt i hele huset... hadde det bare vært ett rom, men lukta gikk igjen i alle romma. og det lover ikke så bra i forhold til råte osv. vurderer å kontakte megler på det andre huset å spør om vi kan se på det på nytt sammen med foreldrene mine. de har erfaring med det å kjøpe gammelt hus og pusse opp osv. og har derfor letter for å se ting enn vi har. og da hadde vi jo fått vite om de mener huset ikke er verdt å legge inn nytt bud på eller ei.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #81 Skrevet 27. oktober 2009 Huffda. Ikke godt når det lukter fukt ol i huset nei. Håper inderlig dere får det andre huset som dere er blitt så glad i. Er sikker på dere får se det på nytt. Selger er jo opptatt av å få mest mulig for det. Går mye av oppussingspengene i budrunde får en jo bare pusse opp det viktigste først og deretter bruke evnt feriepenger på å ta resten senere. Masse lykke til med valget. Håper dere får hus snart. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 27. oktober 2009 #82 Skrevet 27. oktober 2009 ja håper og det blir hus snart.... jeg mildt sagt hater denne leiligheten. mulig grunnene mine for det er urimelige mensånn er det nå bare. og man ser jo ikke like nøye når det er felles visning..... så kan være lurt å se der på nytt...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #83 Skrevet 27. oktober 2009 TVI TVI. Blir nok snart hus og baby skal du se. 2010 blir nok året vårt ja!!!! Ha en flott kveld. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #84 Skrevet 29. oktober 2009 Hei vennen, hvordan går det med budrunda? Tenker masse på deg. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 29. oktober 2009 #85 Skrevet 29. oktober 2009 ja får håpe på det. ringte legen i dag, han skulle sende henvisning til gyn for meg. jeg vil gjerne se at alt er i orden nedi der etter jeg mista og hadde den infeksjonen, og så tenkte jeg å spør han om nøyaktig hvor langt jeg var på vei da babyen døde, husker lengden. fikk jo ikke noe konkret svar på det i sommer, og jeg vil vite det. også skal jeg prate med han om mens smertene mine. for pillene jeg har brukt i ca 10år funker ikke på meg lengere, men har ikke fått somla meg til å få tak i ett nytt slag tidligere. men nå er smertene mye værre en før jeg ble gravid så må få gjort noe for å funke på jobb. griet å prate med gyn om det siden jeg var hos han pga mens smerter første gang da jeg var 13-14år, og vært hos han mange ganger oppi gjennom åra før pga det. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #86 Skrevet 29. oktober 2009 Ja det høres fornuftig ut. jeg skal selv til gyn 11 nov for ny celleprøve hvis jeg ikke har fått mensen til da. kan ikke ha hatt eggl.enda da temp ikke har steget enda, så blir nok en laaang syklus denne gangen også! men greit å få sjekket opp at alt er ok, og ikke noe godt for deg med de smertene du har. Håper alt ordner seg for dere med hus og baby snart. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 29. oktober 2009 #87 Skrevet 29. oktober 2009 ja er lurt med en tur dit innimellom. celleprøver tviler jeg på at jeg trenger... tok det 20 april hos han, da jeg var 8 uker på vei hos legen og i sommer når jeg var inne på sykehuset pga infeksjonen.... så burde holde for en liten stund det nå. hehe. håper han skriver ut noen nye smertestillende til meg som ikke påvirker fruktbarheten og som funker på meg. får komme meg på jobb nå. snakkes. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #88 Skrevet 30. oktober 2009 Hei på deg. Hvordan står det til i dag? Idag har mannen ENDELIG FRI EN HEEEEL DAG så nå skal vi handle litt mat, vin og kose oss foran peisen ikveld. Skal lage innbakte pølser idag. Så håper dagen blir fin. Ikke mange av slike dager så må bare nyte det. Alt vel hos dere? Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 30. oktober 2009 #89 Skrevet 30. oktober 2009 hei! alt er bra her vettu. har jobba i dag også har vi fått handla litt, fikk svidd av 2000kr på mat og den slags.... (har stor handel hver 14dag og handler bare det nødvendige innimellom). eller bare slapper vi av. rart å skulle ha fri helg og barnefri... ungene er på tur med tanta si denne helga skjønner du. kos dere masse i kveld. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. november 2009 Forfatter #90 Skrevet 1. november 2009 Hei på deg vennen. har hatt en bim-fri helg hehe. Vi har kost oss med litt vin,biffer, elsket osv. Vært en fin helg. Hva med dere da? kost dere med barnefrien? Huff ja det er dyrt å handle. Vi bruker iallefall 8000 på mat i mnd,svinedyrt. du nærmer deg vel eggl igjen nå? jeg har ikke peiling på når jeg har el,men har ikke høy temp enda så den har vel ikke vært enda. Vi tar det bare som det kommer denne mnd. Skjer det så skjer det. Ha en fin dag i drittværet hehe. Stooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. november 2009 Forfatter #91 Skrevet 2. november 2009 Dytter litt
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 3. november 2009 #92 Skrevet 3. november 2009 hei! har ikke vært innom i det siste, prøver å holde meg unna her litt. for føler det blir for mye fokus på prøvinga. men er innom i ny og ne og hilser på vettu. og håper du får facebokk eller msn eller noe snart. for går jo ann å snakke om annet også. hehe. selv om det har lett for å bli mye rundt prøvinga. hvordan går det med dere om dagen? er planlegginga til bryllupet i full gang? klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. november 2009 Forfatter #93 Skrevet 3. november 2009 Hei på deg vennen. Er ikke så mye inne lenger jeg heller som jeg var før. Har mye å gjøre og nå fremover m planlegging av bryllup og alt hehe. Hadde el søn eller mandag, så nå er syklusen ca 5 uker. Blir kortere for hver gang. Skal få en av guttene til å hjelpe meg m msn, når de bare gidder å hjelpe meg da grrrrr hehe. Går det bra m husjakten da? og sånn ellers? klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 3. november 2009 #94 Skrevet 3. november 2009 har sett på 2 hus, men ingen var noe for oss. har lagt inn nytt bud på det tvangssalg huset, så nå er det på 1,7. men vet ennå ikke om vi får det tilslutt. så bra at syklusen din blir kortere og mer normal. da skal du se den er som den skla være når dere prøver for fult igjen. hehe, er ikke lett å få hjelp alltid. hehe.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. november 2009 Forfatter #95 Skrevet 4. november 2009 Håper huset blir deres til slutt. Kryss kryss..... Idag er d skikkelig drittvær, ikke mye å gå ut etter.. Forloveren min kommer ikveld så da skal jeg prøve brudekjolen igjen å se hvor mye som må sys ut, håper ikke d er mye hehe. klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 6. november 2009 #96 Skrevet 6. november 2009 hvordan gikk det når du prøvde brudekjolen? vært dritt vær her og de siste dagene. i dag var jeg hos dyrlegen med katta, var tid for den årlige vaksina og helsesjekken. ho veier jaggu meg 4,1kg. sist vi var der var ho 6 måneder oga da veide ho 2,9 kg. er ei stor jente.... hehe. men var værre for meg enn for ho den vaksina, jeg har sprøyte skrekk serru. hoff trodde jeg skulle gå ned for telling når den kom fram. håper dere får en fin helg. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. november 2009 Forfatter #97 Skrevet 7. november 2009 Hei på deg vennen. Jo kjolen var litt trang. Så nå er jeg igang med litt slanking- har trent 5 gng i uka så har blitt større i overkroppen i stedet for mindre hmmm. Så nå blir det kun trening av bein fremover hehe. Skal si at katten er vokst mye på kort tid haha. Skal se den blir reing garfield hehe. Neida bare tuller. Har og sprøyteskrekk så skulle jeg stått å sett på så hadde jeg gått ned for telling ja. Hørt noe ang budet deres da? Ha en riktig flott helg. Stooor klem
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 9. november 2009 #98 Skrevet 9. november 2009 hei! hehe, du må ikke bygge muskler for mye vettu. hehe. kan nok være lurt å heller trene mest beina nå, og heller bare holde overkroppen vedlike 1-2ganger i uka. selv er jeg fortsatt sofagris. i går var vi i bursdagen til nevøen min,han er det futt i, hehe. har ikke hørt noe mer om huset, men ting tar jo så tid, så kan ennå komme inn nytt bud. hadde el smerter for første gang i går, var nesten sikker på at tr var på plass innen timer jeg, føltes sånn, selv om jeg mangla ett par av symptoma på tr. så var ikke mye høy i hatten når jeg trodde jeg skulle hoppe over el og gå rett på en 2ukers syklus. hvordan går det hos dere da? er vel ikke så lenge til du venter tr nå? detter helt ut av det nå som vi ikke oopaterer om syklusen hver dag. men det er i grunn godt å ha litt pause fra å tenke på det hele tiden. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. november 2009 Forfatter #99 Skrevet 9. november 2009 Hei på deg. Jo nå er jeg ca 8dpo. Merker ingenting så har nok ikke skjedd noe denne mnd. Vi ligger snart likt igjen vi to hehe. Når syklusen min blir helt normal igjen så har vi tr samtidig. Håper virkelig dere får huset asså!!! Jeg er stuegris ellers, men nå må jeg ned et par kg. Ingen armtrening disse dager hehe. Så bra at du har begynt å merke el, da har det nok gått hett for seg hos dere tenker jeg hehe. Er i veldig opp og ned hvor mye jeg er her inne nå. Har så mye å tenke på m bryllupet og nå. Håper bare ikke jeg får mensen på bryllupsdagen, det er nok d som skjer nå. Håper det klaffer for dere denne mnd nå da. Stooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. november 2009 Forfatter #100 Skrevet 9. november 2009 Ps herregud, tok en test for gøy istad og etter en time ble den svak positiv. Men skal jo ikke stole på den så sent, men har aldri før fått farge når den har lagt lenge. Huff og denne mnd som jeg har gitt f i alt. Var på fest på lørdag og tatt vaksine for 14 dgr siden. Hjelpes. Godt jeg skal til gyn på onsdag. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå