Gå til innhold

HEI MA;HÅPER PÅ NY SPIRE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja er lov å håpe, men trør ikke håpe for mye, da jeg tviler sterkt på at noe har skjedd i magen min,

god natt. klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå er du vel i full gang med rengjøringa!!! Hadde og tenkt det idag,men vokna så sent og er litt slapp+ hodepine så velger å vente litt m rengjøringa hehe. venter på at min sønn skal vokne så jeg får i han litt mat. hadde ca 39.5 i feber i natt, men virker ikke fullt så varm nå, så får se det ann litt! Ha en fin ettermiddag m mannen din idag. Stoor klem

Skrevet

hei! er i full gang ja, måtte bare ha en liten pause. er ferdig med å støvsuge hele leiligheten og rydde nede, så har igjen å vaske gulv nede og badet, tror ikke det er så lenge til gubben kommer nå, han skulle bare ha en kopp kaffe også må han innom å handle litt.

bra at han ikke er så varm nå, får håpe han er bedre i dag.

jeg får vel komme i gang igjen, så jeg har fått blitt ferdig med litt mere før han er hjemme.

klem

Skrevet

da var rengøringe ferdig å middagen spist. nam nam... hadde ovns bakt inderfilet av svin, med bacon rundt, og hjemmlagd brun saus og poteter. kansje ikke helt mandags mat, men det kan da ikke være så nøye. hehe.

håper du har en fin dag.

klem

Skrevet

Jøss så flink du er!!! Nam nam. Her har vi spist pytt i panne, hjemmelaget da hehe. Gubben har reist på jobb. Blir sen hele uka. Halv 10 hver kveld. Kommer du hjem å rengjør her og eller hehe?? Hadde store planer men vokna så sent. Har hodepine og er litt småkvalm idag, så har en avslappings dag. Masse å se på på tv i kveld heldigvis.. Nå får dere ha en trivelig ettermiddag i hverandres armer. Stooor klem

Skrevet

skal prøve å vaske hos den med tanke kraft...... tenke tenke tenke.....

si i fra når det er rent så jeg slipper å tenke mer.

pytti panne er også godt, med speilegg... nam nam.

nå bar sløver vi. skaltil noen venner en liten tur snart, også skal han hente en bil sammen med en kompis etterpå.

kos deg og slapp av du.

klem

Skrevet

Med speileegg ja!! hvordan visste du det hehe. Veeeeldig rent her nå hehe. Godt jeg fikk vaska bada i helga. Kos dere hos vennene. klem

Skrevet

jeg er synsk...hihi... neida, men er det jeg bruker å ha inntil, må jo ha det, er ikke det samme uten.

hvordan er formen hjemme hos dere i kveld? nå sitter jeg alene her, gubben måtte bli med en kamerat for å hente en bil. så bare meg og pus som koser oss i stolen. fått fyr i ovenen og aber velstand vettu. hehe.

klem

Skrevet

Så deilig da. Jo sitter å ser 71 grader nord og jakten på kjærligheten om hverandre her hehe. Joda, har fortsatt lit hodepine. Sønnen har mindre feber, men blitt gørr forkjøla med tett hals. Stesønn på jobb, mann på jobb, og datter på rommet oppe. Grei fordeling hehe. Ha en fin kveld. Stooor klem

Skrevet

da har du fått fordelt de til rundt skjønner jeg. hehe.

har ikke slått på tv ennå engang jeg da.... gidder ikke. hehe.

og tror nok ikke frøkna mi hadde blitt så blid om jeg forstyrra ho pga det også, har allerede forstyrra ho for å gå på do to ganger. hehe.

Skrevet

hehe, så god du er da!!! Uten tv-kveld på mandager hadde jeg fått angst hehe. " ganger på do ja. hmmm, noe på gang her????????????. Kos deg masse med pus, håper mannen din snart kommer hjem til deg. Venter min hvert øyeblikk. klem

Skrevet

flyr vel på do ca 1 gang pr time eller noe, føles i hvertfall sånn. og opp på do om natta noen netter. ellers murringer og stikkinger i magen, og litt kvalme, men ikke oppkast. det er det samme som forrige pp, og da var det ingenting, så legger ikke noe i det nå. er vel bare sånn jeg er blitt mellom el og mens nå tenker jeg.

han kom hjem for 1 time siden ca. men nå tenkte jeg å ta pus under armen og legge meg...... så får jeg håpe ho ikke skal under dyna for å slikke meg på magen i natt, for det kiler..... får nesten fnat når ho vekker meg med den tunga si, den er jo så ru og fæl. hehe.

i morra er det tidlig opp og på jobb igjen.

ha en fin natt, sov godt og drøm søtt. natta klem

Skrevet

OIIIIda, spennende. Bruker selv å tisse mye mellom el og mens, men veldig sjeldent på natta, og det at pusen liker seg på magen igjen er jo et godt tegn da. Har ikke du ikm til fredag? Jeg har vel eggløsning over helga tenker jeg, er så usikker på hva jeg skal gjøre. tror jeg bare tar det som det faller seg.

Håper du fikk sovet godt i natt og at pusen ikke voknet deg med tunga si hehe, husker selv de åra fra jeg hadde katte, ganske likt hehe. Vi snk i kveld. Stooor klem

Skrevet

ja er ikm til fredag. men får ikke testa før tidligst torsdag, orker ikke stå med sånt halv 7 om morran, da er jeg så trøtt at jeg neppe hadde gjort det riktig også. hehe.

det sikker veldig mye i venstre side av magen i dag. men tørr ikke tro noenting siden det var sånn sist pp også, bare ikke fult så mye stikkinger. hoff og hoff, kan jo bli gal av mindre. hehe.

du får bare ha sex for kosen skyld fremover nå da vettu. ikke noe testeing og stress, bare kos.

ho vekkte meg ikke i natt heldigvis.

klem

Skrevet

Oiii så spennende denne uka blir for dere. Heia,heia. Ja her blir det kosesex,hehe. Har fått meg en mini pc.her,skikkelig uvant. Fikk den av mannen i forskudd på bryllupspressang selv om økonomien er heller dårlig her nå!!!! Men grei å flytte på og sitte med på fanget. Må bare venne meg til den,hehe. klem

Skrevet

hehe..... ja blir vel i grunn det. men prøver å være realistisk og ikke få falskt håp.

så moro med ny pc da, det vil jeg og ha, men får vente en stund med det, er mye annet som er viktigere å bruke pengene på. hehe. men merker det at laptopen er gammel og sliten. hehe.

Skrevet

Hei på deg. Ja nå er det jammen med onsdag alt!!!!,og torsdag i morgen,hehe. har du tenkt å teste i morgen??? har en liten følelse av at du er gravid jeg. har du fått noen flere symptomer siden igår? Venter spent her nå!!!! Stor klem fra meg.

Skrevet

hei. regner med å teste i morra, hvis jeg tørr.... er redd for å teste også skjønner du, for vet jeg blir så skuffa hvis den er negativ..... får se hva jeg føler for i morra, men skal holde deg oppdatert. prata litt med søsrera mi, og eneste symptomet ho har er murringer og ueblitt mens, og ho er 5+3 nå. så da er det jo håp for meg og selv om jeg ikke henger med hode i do. hehe. har ikke hatt noe mer symptomer i dag enn de forbanna stikkingene.... og nei de er ikke gode..... de er små aua....

hvordan går det med influensaen hjemme hos dere?

Skrevet

jøsses,er et godt tegn da!! Gleder meg til å høre i morgen hvis du tør. Krysser fingre og tær her. Jo influensaen er på hell,men han ligger enda, og spiser veeeldig lite. Blir hjemme resten av uka. Endelig en hodepinefri dag her, så ikveld har jeg vaska huset. Kjempedeilig så slipper jeg i morgen. klem

Skrevet

så bra at hodepinen er vekk nå. og det finnes neppe noe bedre enn å sette seg til rette i sofaen når det er rent og ryddig i huset.

blir så forvirra selv her.... ene øyeblikke tenker jeg at jeg må jo være gravid, og det neste tenker jeg at jeg kan umulig være det. så blir ikke helt klok her jeg sitter.

klem

Skrevet

Huff,tenker du er spent! kan nesten kjenne hvordan du har det nå.

Håper du får deg en god natt søvn,tenker veldig på deg. Stoooor klem.

Skrevet

får håpe jeg sover lenge i morra. skal ikke på jobb før på ettermiddagen, og da er det kjedelig hvis jeg våkner veldig tidlig, for blir bare trøtt igjen når jeg kommer på jobb da. hehe. jeg er ett sovedyr.... det har jeg alltid vært.

gruer meg til å teste.... hoff...

Skrevet

Hehe, er utrolig slapp og doven jeg og,så da er vi to!!! trives godt i sofaen, og hater å stå opp om morgnen under mørketiden. Liker nok å gå litt i hi i vinterhalvåret ja. Når våren kommer er jeg stikk motsatt. Skulle bare vært gravid nå og sovet oss gjennom de fleste mnd. Klem

Skrevet

ja det hadde vært noe det, og bare kunne sovet oss gjennom vinteren.

tok test nå, den var så negativ den kunne bli, ikke så mye som en skygge strek engang. nå er det bare å vente på tr som skal komme i helga. får håpe jeg slipper unna smertene jeg hadde sist, og hvis jeg får de at jeg får de på søndag så det ikke går utover jobb.

men er en ting jeg har tenkt en del på, og også mye av grunnen til at jeg lurte på om du har msn, facebook. jeg vurdere å slette meg fra bim i håp om at jeg ikke skal fokusere like mye på el og mulige symptomer da. har ikke tatt noen endelig avgjørelse, men mulig det skjer når tr har kommet.

klem

Skrevet

Hei vennen, så utrolig leit. Men ikke mist motet enda. Jeg selv testet ikke positivt før ikm dagen, og det var svakt. Skjønner hva du mener med å ta pause herifra. Jeg skal få sønnen når han er frisk til å hjelpe meg med å opprette msn..slik at vi kan prate der. Jeg nærmer meg eggløsning,men er utrolig usikker på hva jeg skal gjøre,om det er lurt å ta vaksinen først i og med jeg er i risikogruppa. Fy fader at man skal få så mange vanskelige valg her i livet. Håper ikke du er alt for lei deg, men en ting er i allefall sikkert hvis ikke testen din slår ut-skal aldri ringe noen spåtelefoner i allefall. Pengemaskiner er de. Huff,ble skikkelig lei meg på dine vegne nå. Har skrevet til andre her inne jeg og at jeg har tatt pause for alt av testing osv, orker ikke fokusere på det lengre, ikke bruke penger på det heller. Så denne mnd har jeg ingen tester og er sterkt i tvil om jeg skal drøye prøvingen til etter jul. Fa.. asså at d skal være så vanskelig. Stooor trøsteklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...