Gå til innhold

HEI MA;HÅPER PÅ NY SPIRE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Kommer rett og slett ikke ned på siden for å få sett hva du har skrevet. Dataen er helt klikkings idag hehe. Så må be deg skrive på nytt asså!!!!!! Har ikke fått laget ny debatt før nå da jeg har vært på farten i hele dag, og står nå med knæra opp i rundstykke deiger. Hele 100 stk baker jeg idag hehe. Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt. Nå er papirene levert. På folkeregisteret skulle de nok få ordnet papirene, så håper fylkesmannen ordner papirene litt før 1 årsfristen hehe. krysser fingre for det.så gjør han det er alt i rute. Nærvene blir nok på høyspenn frem til 20 nov hehe. klem

Skrevet

hei!

får håpe papirene er i orden til tiden. hadde jo vært utrolig trist om de ikke ble det.

så flink du er da som baker rundtstykker, sender du noen over nette? fikk lyst på hjemmlagde rundstykker med ost på nå... hehe.

i dag har vi fått rydda vekk trampolina, og div rot i hagen. så nå er det neste klart for vinter.... bortsett fra at jeg ikke vil ha vinter da. jeg stemmer for sommer hele året. hehe

klem

Skrevet

SENDING SENDING hehe, fikk du dem??????? Sparer en god del penger på å bake selv. Se spiser jo som hester her hjemme!!! Så flinke dere har vært da. Vi skal rydde ferdig ute i morgen. Benytte oss mens det er fint vær. Stemmer for sommer året rundt her og. Godt du fant tråden forresten. Godt å slippe å bruke 5 min for å komme ned på siden hehe. klem

Skrevet

Måtte bare dytte litt her, hehe. var gått over til den andre siden, det kan vi ikke ha noe av!!!! Hvordan står det til?, smakte rundstykkene jeg sendte over her igår hehe???? Legger pusen seg fortsatt på magen din? klem

Skrevet

rundstykkene var kjempe gode, har du flere? hehe.

det går bra her. ja ho legger seg der litt, men er ikke så lenge av gangen, men når er ho egentlig veldig asosial da og foretrekker å ligge for seg selv og sove. men har ikke noen nevn verdige symptomer om dagen, så tror nok ikke det klaffe nå. og det er jævlig surt....

klem

Skrevet

hehe, ja har noen igjen,,sender en pose til, hehe.

Huff så dumt da, men kan jo være at du er gravid for det, kanskje du ikke får noen symptomer før senere. Kanskje det bare er positivt!!

Tror det kommer til å ta en god stund her og. Gidder ikke å teste etter el ol denne gangen. Er litt i tvil om jeg skal vente til etter bryllupet, er så urolig i tvil!!!! Er litt redd for den svine greia i tillegg, og at jeg skal bli dårlig i bryllupet. Huff blir ikke klok asså. Gidder ikke prøve aktivt i allefall denne mnd. Skjer det så skjer det tenker jeg litt nå. Stoooor kos

Skrevet

kan kansje være lurt med en liten pause i prøvinga også.... lett for at det tar lengere tid hvis en blir for opphengt i det. blir kansje dårlig med prøving her og fremover, men vet ikke noe sikkert ennå.... det begynner å nærme seg slutten der gubben jobber nå, og da må han kansje begynne å jobbe i oslo en periode, og bare hjemme i helgene. blir ikke mye prøving hvis han er in the big city. hehe.

takk for rundtykka....nam nam...

nå må jeg sove. god natt . klem

Skrevet

Huff så trist hvis din mann må begynne i Oslo da! Huff ja det hadde ikke jeg taklet særlig bra jeg som ikke liker å være alene hjemme. Nei tror jeg tar det som det kommer nå. Sex når det passer, røyk når det passer og vin når det passer. Merker at jo mer jeg nærmer meg termin nå, jo vanskeligere blir det med den stressinga. Så nå blir det bare at det skjer når det skjer. Jeg blir ødelagt av all testing og panikk hvis jeg ikke får sex når det er el tider osv. Tror hvis vi får den holdningen der begge 2 så går det kjappere. gravide vet vi jo at vi kan bli, og sist prøvde vi jo 4 mnd sist så satt spira, iallefall en stund. Dette skal gå bra. og vi to har hverandre her. Stooor klem. Ps og uansett om en av oss blir gravide først så er vi her for hverandre allikavel. ha en flott kveld.

Skrevet

hei!

je merker det at jeg får mer panikk for å ikke treffe el nå enn jeg hadde sist vi prøvde. er liksom blitt mye viktiger for meg og bli raskt gravid. forrige gang det klaffa hadde vi hatt en måned uten prøving først for ville helt ikke ha desember barn... er allerede nok bursdager da, pluss jula.

har ikke noe å si hvem som blir gravid først, bare vi får baby begge to til slutt.

i dag har jeg hatt en dårlig dag, ble litt mye på engang så begynte å gråte når jeg kom fra jobb. jeg skulle vært 25uker på vei i dag, hvis baby hadde blitt født nå ville den hatt store sjanser for å overleve. måtte pakke noe ost på jobb, og det har jeg ikke gjort siden jeg var gravid, da kom jeg innat varmeplata og fikk brennmerke på magen, så dreiv å tulla om at babyen ville bli født med brann sår på rompa. på vei hjem fikk jeg vite at det er kommet ett nytt bud, men finansieringa var ikke i orden så vi har fortsatt det høyeste budet, men likevel, føler at alt håp er ute. og jeg vil ikke bo i denne leiliheten, har bodd her lenge nok og hater den som pesten. og pga røra er så gammle her får ikke rørleggeren tak i nye, så hvis ikke gubben fikker sånn på en skrap handel, må vi bytte hele oppvask kummen og rør osv. og det blir jævelig dyrt. de pengene vi har vil jeg ikke bruke i denne forpulte helvetes kåken. som du skjønner ble det vel mye på engang.

men er litt bedere nå, har vært på senteret og kjøpt ny genser til guttungen, han må ha en nys siden han skal i bursdag til en kompis i morra. og bukse med mange lommer i gave til nevøen min som blir 4 den 2november.

du få unnskylde språkbruken og langt innlegg....

klem

Skrevet

Huffamei, vet akkurat hvordan du har det. Nærmer seg termin, og jeg må bare si til meg selv, ikke stresse. Vet at det hindrer graviditet. Gråter mye for tiden inni meg, og når jeg ser gravide på tv osv, eller ute i virkeligheten. Derfor har jg sagt til mg selv...tar d som det kommer. men vet ikke om jeg klarer å holde det. Vi to er i samme båt. Ro i land, ja det skal vi to klare. Glad i deg. krysser fingre for at dere får huset. Stoooooooor klem fra meg.

Skrevet

hoff, blir trist av å se store struttende mager. men kan jo ikke bure seg inne for å slippe å se det heller. life is hard sometimes. arg.

Skrevet

I am agree!!!!!argh. Vi snk i morgen.

Skrevet

i dag fikk jeg vite at søstera mi er 5 uker på vei. trodde jeg skulle ta det bra, men vettu hva jeg klarere ikke å se det minste positive i at ho er gravid. vet det er egoistisk og jævelig av meg, men sånn er det nå likevel. døm meg den som vil. forhåpentligvis ordner det seg i løpet av dagen, morgendagen, når jeg bare blir vant til tanken.

ha en fin dag. klem

Skrevet

Vet du hva!!! jo jeg hadde hatt akkurat samme tanker som deg. Huff så leit for deg. Men du skal se at det snart er din tur. Kan jo være du allerede er på vei du og!! Det håper jeg du er. Krysser alt jeg har. Skjønner dg så utrolig godt. I går flyttet jeg ut barnesenga av soverommet, orket ikke se på den mer. Merkelig at det i perioder blir meget tøft. Trodde jeg var på vei over det,men neida. Håper du får en fin kveld allikavel. Tenker på deg. Stooor trøsteklem.

Skrevet

hei! takk for støtten og forståelsen. det begynner å synke litt inn nå. men har det ikke bra i dag. gubben forstår ikke hvor vanskelig slike ting faktisk kan være, så i følge han er jeg ond som ikke klarer å glede meg på min søsters vegne. og det er utrolig sårt og ikke få noe støtte fra han når ting føles vondt og vanskelig.

skjønner godt at du har flytta senga ut, skjønner nesten ikke hvordan du har klart å ha den fremme så lenge. jeg trodde og det begynte å gå bedre, men i går og i dag har vært helt jævlige.

håper det er en spire på vei, men tviler sterkt. har minder symptomer nå enn sist måned, og da var det jo ikke noe på gang. også tenker jeg mye i dag på at jeg begynner å få dårlig tid nå, når 2009 er over så kommer jeg til å begynne på pilla igjen. jeg er allerede for gammel til å få første ungen, og vil ikke tøye grense for langt bare fordi jeg er en egoist som ønsker barn mer enn noe annet. hadde jeg hatt en fra før hadde det liksom ikke vært noen øvre grense, men synes ikke noe om å få første så sent.

håper du har en fin kveld. klem

Skrevet

Nei, nei nei. Du er da ikke for gammel. Hvor gammel er du igjen??? er du ikke kun i tjue åra? Mange som begynner først i 30 årene. Ikke gi opp!!! Har det forresten akkurat slik m min mann. Ingen særlig støte her heller. Han lurer på om dt er noe galt m meg for tiden, jeg prøver å forklare,men ingen forståelse for det. Men vennen min, ikke gi opp. Du skal ha et barn, og det kommer du til å få ganske snart. Husk det gikk kun 4 pp sist. Stooor klem. Legger meg nå for jeg er trøtt og lei. Men prates i morgen...

Skrevet

jeg er 26, blir 27 i april. egentlig var målet og ha barn før fylt 25, men var jo først etter fylt 25 jeg fikk ett seriøst forhold, så utsatte at jeg skulle føde før fylte 27, men siden vi først begynte å prøve i januar ville jeg gi det ett år selv om jeg da ville være godt over 27 nå jeg føda. er sikkert mange som føler de ikke er for gammle, men det føler jeg. og etter hva jeg har hørt er det være og større fare for komplikasjoner å føde for først gang i slutten av 20 åra og utover. og jeg kan ikke ta narkose ved eventuelt haste snitt, og tar heller ikke sjansen på modnings gele hvis jeg går over tiden. søstera mi hold på å dø under narkosen da ho tok blindtarmen for noen år siden pga allergi. og morfar døde under en narkos. og nevøen min mista de forterlyden på pga modnings gele. så er nevøs nok for den biten om jeg ikke skal ta del tøye grensene også pga statestikken.

du får ha en god natt og sove godt.. drømm søtt.

natta klem fra meg.

PS har du facebook, msn el lignede? hvis du har kunne jeg fått navnet på PM da? mener profilen min er synlig nå.

Skrevet

Hei på deg.Dessverre har jeg ikke facebook eller msn. Men får en ny pc en av dagene så da vil jeg i allefall få meg en mail addresse.

Huff så forferdelig å høre om alle de hendelsene. Men husk at du fortsatt er ung. Og du vil bli godt fulgt opp. Her har sønnen i huset fått influensa. Høy feber, hodepine, halsvondt osv. Vet ikke om det er svineriet. Tror jeg har bestemt meg for å vente litt m å bli gravid pga at jeg har hjertefeil og må behandles hvis jeg får influensa, ellers er jeg i faresonen. No dritt dette her. Klem

Skrevet

hoff stakker gutten din.... er ikke noe godt å være syk.

kan kansje være lurt å vente litt siden det bare er ett par måneder til dere gifter dere, hadde vært synd om du måtte springe til og fra vielsen pga oppkast. hehe...... ser det for meg... hehe....

og som du sier har du den hjertefeilen og da den grise syken som florerer også da. men det er sånt du må føle for selv. skjønner deg veldig godt hvis du ikke klarer å vente når det kommer til stykke, er ikke så lette å legge sånt på hylla midlertidig når man hels skulle vært gravid i går. :)

håper du får en fin dag og at du ikke blir smitta av sønnen.

klem

Skrevet

Hei på deg. Ja nå ligger han med 40 i feber. Ringte legevakta for å høre om d kunne være svineriet pga at jeg er i faresonen. Skal se det ann til i morgen tidlig, og vedvarer feberen skal vi ned på legesenteret i morgen for å få tamiflu begge to. Holder det i sjakk nå med parasett og masse drikke. Han har astma, men har heldigvis ikke gått utover pusten enda. Han hadde influensa for snart 2 år siden, da ble han innlagt pga lungene som streika. Så får bare sette på vekkerklokke å følge med, og har mulighet til å komme inn på sykehuset heldigvis. Håper bare jeg slipper unna. Du skal se at det er typisk nå som jeg muligens vil vante, at jeg for tidenes eggløsning over helga hehe. jaja. Håper du føler deg litt bedre i dag vennen min. Stooor klem

Skrevet

det høres ikke mye bra ut, og så skummelt når det har han har vært på sykehuset pga influensa før. får helt vodt av dere nå. håper feberen hans gir seg snart, men kunne sikkert vært lurt for dere å få tamiflu uansett ville nå jeg tro da.

det går bedre nå, men vi har hatt en liten storm her i huset i dag også. jeg er jo overfølsom til tusen nå og gjør 1 fjær til 10 høns om ikke mer.

har fri i morra og, men siden gubben kommer tidligere hjem fra jobb i morra ( var lite å gjøre i morra så han tar tidlig fri) så må jeg likevel opp tidlig, må rekke å gjøre reit i hele leiligheten før han kommer hjem. bruker det annen hver mandag å ha stor rengjøring og middag klar når han kommer hjem. trengs å gjøres når unger har vært her. hehe.

ja typisk det om du får sikkelig el da, men er ikke storyt å gjøre med det. men er jo bare å ha sex og kose dere selv om dere ikke prøver.

klem

Skrevet

hehe, kjenner til det med stormene ja!!!!! Så flink du er da!! Håper dere får en fin ettermiddag isammen i morgen. Fått ned feberen litt nå med parasett så ser ann til i morgen hvis feberen forsatt er høy så blir det legen. Ja vi får bare ha sex når vi orker nå hehe. Holder øye med sønnen om natta så ikke så mye søvn på meg siden han var så syk sist. Ønsker dere en fin kveld, og en flott dag etter rengjøringa i morgen. Stooor klem

Skrevet

hehe, ja de fleste kjenner nok til det å ha storm i huset innimellom. sånn er det når en skal leve med en annen person.

skjønner godt at du vil se til han flere ganger i løpet av natta. han er jo barnet ditt, og sier seg selv at mødre er redde det skal skje noe, spess når det har vært sykdom tidligere osv. du får bare prøve å sove litt innimellom. god bedring til sønnen din. og håper alt går i natt.

mange klemmer fra meg

Skrevet

Tusen takk og i like måte. Stooor klem, og ps. heier på deg denne uka. Håper det har skjedd noe inni deg.tvi tvi. Natti natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...