Gå til innhold

Jeg er uøsnket hos Rema1000...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ante vel ikke hvordan hun skulle takle situasjonen, og truet med vekter som et virkemiddel for å få meg til å betale. Tror neppe hun ville gjort det. Det var jo bare en rolig og bestemt samtale

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det med Rema 1000 her også... Bare en rote butikk spørr du meg... Her er d ofte slik at varene er feilplassert slik at du tror at varen koster noe annet, eller at det står en pris på hylla der varen står, og når du kommer til kassa må man betale mer.

Dette irriterer meg!! Synes det er veldig dårlig!

OG man skal ALLTID være hyggelig mot kunden, og når de hadde gjort en slik teit tabbe som dette, skulle du som kunde fått rett, uten å bli truet og ropt til! dårlig service!!

Skrevet

herregud og fred!!!!!????

så jævla teite mange av dere er??? å ja jeg er den bitcha som "sparket" en kjerring på t-banen for å klint tyggis utover setet. da jeg dunket skoen inn i hennes da hun overså meg, klikket hun helt og ble helt gal!!!!!!

jeg synes du gjode helt rett!! synes bare du skulle ha sparket henne også, å når hun lå nede kunne du sparket litt til!!!!:):)

HEIA HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

Skrevet

Og du har det ellers bare bra 020407<3<3<3?

Skrevet

Høyst tvilsomt. Og en tyggisklyse er ikke verdt å risikere en real omgang juling for.

Skrevet

Det er virkelig en kunst å lære seg å si ifra på en god måte.

På en måte som er vennelig, men bestemt. Med et lite smil på en ydmyk måte, samtidig som du blir respektert for dine innspill.

Din handlemåte er det ene ytterpunktet, og fullstendig handlingslammet det andre.

Jeg tenker at det må være mye bedre å bli husket som samarbeidsvillig og ydmyk, enn storforlangende og kverrulant.

Det er mye jeg selv også mener jeg skulle hatt gjennomslag for, men biter heller i det sure eplet ti ganger, og fremstår sympatisk.

Såfremt det ikke er naturstridig.

Skrevet

liker litt bråk jeg vettu, og ja ellers har jeg d kjempe bra!!!!

Skrevet

"Sånn, der fikk jeg ut frustrasjonen for en uke!" sier du.

Ja, herregud, la andre lide fordi du går rundt og er irritert, som din far.

Jeg møter stadig inkompetente klovner, men er jeg noe bedre om jeg oppfører meg som dem?

Skrevet

Ang den linken fra DinSide om at "vi" gjør dette med vilje... BULLSHIT!

Jeg jobber selv i Rema, og ja det er jo Franschise, så for all del... hva andre sjefer gjør rundt om kan jeg ikke snakke for.

Men i vår butikk gjør vi det beste vi kan for at prisene skal stemme.

Og står det feil pris, såklart skal kunden få det for prisen som står.

Tilogmed jeg tok prisen som sto feilpriset på en yoghurt her om dagen da jeg skulle ha lunsj.

Det sto på prisen at den kostet 9,90,- men gikk inn til 13,80,-

Da skal jeg ha den for 9,90,- simply as that.

Så ga jeg såklart beskjed om at den var feilpriset ;)) hehe...

Vi har også mange forhandlere som er innom å putter på plass varer, som skal sørge for at prisene stemmer.

Det er ikke BARE BARE at alle priser stemmer, selvom det burde være det!!

Men at Rema prøver å lure kundene, det er tull. Hvertfall hos oss.

Skrevet

Vil ikke si at man er en horror kunde fordi man sier ifra. Vil heller si at det var en horror ansatt som ikke kunne takle en kunde bedre enn dette.

feilmerking er feilmerking. Synes bare det var morsomt at noen tør å si ifra.

En ansatt som hyler slike ting etter en kunde midt i butikken tviler jeg på at blir årets ansatt:)

Skrevet

Greit nok at det var feil merket. Å i butikken hvor jeg jobber hadde du nok fått avocadoene dine til 10 kr! Det er det enste riktige. Men hadde jeg vært deg hadde jeg virkelig ikke giddet å lagfe et sånt drama. Jeg hadde gått et annet sted og kjøpt avocado. Du oppførte deg som en sann dritt kjerring å d burde du holde deg for god til. hert alvorlig..

Skrevet

Tross mange svar, måå jeg bare svare:)

Jeg må si at jeg er glad for at det finnes folk som faktisk er så tøffe at de tørr å gjøre det hi gjør. Det er alt for mange som bare godtar denne type "svindel" som butikkene faktisk legger opp til og gjøre bevist for og tjene mere penger. At noen synes det er patetisk og teit og lage en diskusjon for 20 kroner, viser bare at de ikke forstår at det faktisk handler om prinsipp og ikke penger. Har mange ganger blitt behandlet dårlig i butikker. Og mange ganger stått for mine meninger og det jeg har krav på. Nå kjenner jeg at jeg er luta lei av å "krangle" med vanskelige butikkannsatte. Og orker ikke lage noen sak av det for det meste. Selv om jeg egentlig skulle gjort det. Det er jo butikken som "vinner" i disse tilfeller. Og tjener på kundenes dumhet. De vet at vi ikke orker, og gir opp.

Skrevet

Haha, herreguuud..

Signerer Mamma til en -06 + spire her, jeg. Jeg er glad det er finnes folk som er tøffe nok til å si i fra!! Jeg hadde sikkert endt opp med å betale de 60 kr, dessverre. I grunn så er det jo ikke penga det handler om, men prinsippet.

Syntes endel av dere lever i en litt for rosa boble til tider, "kunden fra helvete" ogsånn, hahaha!

Skrevet

Kjære vene..

Er helt enig i at det er riktig å si i fra når det villedende priser og plakater, det burde egentlig alle bli mye finkere til!

MEN så er det måten man sier i fra på. Dere som skriver her at dere er horrorkunden ol, har dere ikke tenkt på at dere kommer minst like langt med en hyggelig, saklig tone? Kan fortsatt stå på ditt uten å hisse deg opp, da blir du tatt mye mer på alvor, og ikke bare sett på som sur kjerring :-o

Og det som hadde vært det aller mest riktige, er å spørre om å få prate med butikksjefen. Er de som har betalt for å takle sånne ting. Rimelig feigt egentlig å ta det med en stakkars xtrahjelp som tilfeldigvis står der.

Enig at det burde blitt løst med en undskyldning fra butikkmedarbeideren og at du selvfølgelig skulle betale den prisen som plakaten antydet før de deretter endret plakaten. Og IGJEN, hadde du spurt etter BS, så hadde det mest sannsynlig blitt utfallet.

Er selv BS i en annen bransje, og alle ansatte har fått klar beskjed om aldri å diskutere med kunden! Selv om de vet de selv har rett. Om vi taper noen kroner, er de ten dråpe i havet for butikken, men kan ha stor betydning for kunden. Men ALLIKEVEL er det noen ansatte som bare ikke klarer å stå på sitt og MÅ si hva de mener. Har hatt noen runder på det, og den medarbeideren HI her møtte på høres ut til å være av det slaget....

Men igjen - man kommer MYE lenger med et smil og en hyggelig tone. Det er tross alt krig i verden, og da er det nesten komisk å skulle klikke over et par avocadoer..... For å bli litt dyp ;-)

Skrevet

Må le av slike mennesker som deg HI...noe så patetisk oppførsel fra din side!!jeg mener,er det virkelig rart det blir krig i verden????

Skrevet

jeg er helt sjokkert over at noen faktisk forsvarer butikkarbeideren. er det mulig? jeg hadde reagert på samme måten som deg HI. syns IKKE du gikk over grensen. Syns heller den andre personen gikk ALT for langt. Det er jo bevisst lagt inn plakater for å lure folk til å tro at det koster 10 kr i stede for 30 kr. Om det er denne personen som har plassert lappen der, er likegyldig. Hun jobber der og må da ordne opp i det. Måten hun burde gjort det på var å la HI betale 10 kr og beklaget mye...

Jeg syns man skal bli flinkere til å klage i Norge jeg.... Jeg har begynt selv og får heller være kunden fra helvete... Jeg krever at varene jeg kjøper holder mål. f.eks så kjøpte jeg en reima lue til mini i vår. 220 kr. Jeg spurte om hjelp til å finne riktig str. jeg spurte om den kom til å dette ned i øynene, fordi jeg hadde hatt det problemet med vinterluen som var samme type.. neida fikk jeg beskjed om. oki tenkte jeg. luen var jo kjempe fin så jeg kjøpte den. Dagen etterpå hang luen i øynene på han. jeg dro inn i butikken og klaget. snakket helt fint og rolig. hun som var der kunne ikke gjøre noe med det men butikk sjefen ringte meg opp igjen etter noen timer. Hun kunne dessverre ikke gjøre noe bla bla bla.. for den var ikke blitt utvidet osv. Jeg ble til slutt lei og hisset meg da litt opp og til slutt så fikk jeg byttet den i en ny lue....

skulle bare mangle syns jeg.....

Skrevet

Feil svar, butikkdamen!! En kunde har rett til å bli sint, når prisene var så villedende som HI beskriver her! Hi oppførte seg dårlig sier dere? Synes hun butikkarbeideren hørtes svært lite serviceinnstilt ut, ikke helt etter Reitans smak, kanskje.. Uprofesjonell behandling av en helt vanlig kunde, spør du meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...