Gå til innhold

Jeg er uøsnket hos Rema1000...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobba i butikk i mange år og synes det var morsomt at du gjorde som du gjorde jeg =P Hu dama som jobba der må jo være idiot! Ha en fortsatt fin kveld tross alle kjerringene her inne som aldri i livet hadde turt å gjøre som du, men bare hadde sukket inni seg når de kom til kassa og oppdaga at de blei lurt...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de skulle hatt enda en plakat med "3 for 15".....kanskje på blomkålen? ;-)

Skrevet

Jøss. Så mye styr for noen skarve kroner. Patetisk.

Skrevet

Jeg var slettes ikke hissig...kjære vene! Jeg sa bare bestemt at jeg ikke aktet å betale mer enn de var priset. da sa hun at om jeg ikke gjorde opp for meg måtte hun kontakte vektere....Lå ikke akkurat ann til noen nevekamp nei :-)

Skrevet

Det er ikke kronene, det er prinsippet!

Skrevet

(jeg leste ikke alle innleggene nedover her før jeg svarte, derfor visste jeg ikke at du var rolig når du sa ifra ang prisen)

Hadde det vært MEG som kunde, hadde jeg bare sagt at skiltet virket misvisende og at de burde fjerne det slik at ikke flere trodde det samme som meg.

Så hadde jeg tatt med meg en pakke med avokado uansett, og betalt den prisen jeg skulle. (30,- whatever) At noen orker å hisse seg opp for alt, fatter jeg ikke.

Skrevet

Syns faktisk at hun ansatte i Rema 1000 burde legge seg litt flat i denne situasjonen. Når de ikke har merket godt nok, får de ta det på sin kappe.

Og hadde jeg eid butikken og en av mine ansatte skriker etter kunden på denne måten, hadde det blitt konsekvenser tvert.

Skrevet

Gidder ikke lese alle inleggene, menjeg tipper det er mange som hudfletter deg for dårlig oppførsel etc..

REMA1000 er forferdelig dårlige med å oppdatere prisene ute i butikk, det skjer nesten hver gang jeg handler der at jeg finner noe som ikke stemmer på kvitteringa.

Jeg syntes det er helt fantastisk at noen faktisk gidder å buste dem i ny og ne, jeg gjør det samme selv:)

Stå på krava, det handler om prinsipp og ikke minst norsk lov.

Skrevet

Prinsippet, my ass. Man kommer mye lengre ved å være høflig enn å starte en krangel. Skulle likt å høre den butikkansattes versjon.

Skrevet

Greit nok at avokadoene var feilmerket, men geeeez for et styr du laget da?!?

Much ado about nothing... Skjønner at du gidder å hisse deg så opp over noe slik. Hva skjer den dagen det virkelig er grunn til å hisse seg opp da? Skal du da banke noen? Eller hva?

Heller aldri skjønt meg på folk som skal ta "budbringeren".. Blir utrolig flau noen ganger når jeg står og hører på slike folk.

Hadde jeg vært deg hadde jeg virkelig skjemtes, og gått tilbake til butikken og beklaget det hele.

Per definisjon var det vel også tyveri.

Skrevet

huff...akkurat ferdig etter 8 timer bak kassa.... helt greit at folk klager og rett skal være rett...absolutt der er jeg heeelt enig..... men jeg har fått gjennomgå for 3.70 kr osv og d er ikke gøy altså når folk klikker...hvertfall når d som regel ikke er den i kassa sin feil...det er ikke vi som priser!! men hun skulle jo gitt de til deg for samme pris.

Skrevet

Eplet faller ikke langt fra stammen da skjønner, jeg..

Håper du aldri har med deg ungene dine når du handler, de må jo dø av skam.. Hadde jeg gjort. Gud at du gidder å være så utrivelig.

Skrevet

Men det værste er.......! de dagene jeg har glemt skiltet mitt...(har en lederstilling) de dagene får jeg myyye mer sure og kjeftete kunder enn de dagene jeg har på meg skiltet mitt(står tittel på skiltet)...

Skrevet

Synes det er et godt poeng, dum&deilig, at det er svært sjelden den personen "på gulvet" kunden velger å kjefte på sin feil.

Noen folk burde virkelig skamme seg.

Er dere ikke oppdratt til å vise normal folkeskikk? Hadde jeg vært moren deres hadde jeg vært så flau..

Skrevet

Det jeg ikke fatter er at folk ikke skjønner at man faktisk kommer myyyye lenger med et smil, litt ydmykhet og normal folkeskikk. It takes you a long way..

Dessuten tror jeg veldig på uttrykket "What goes around comes around".... så jeg tror karma kommer og biter dere veldig hardt i rompa med jevne mellomrom.

Mitt inntrykk er dessuten at folk som oppfører seg slik mot andre, egentlig sliter litt..

Skrevet

Har ikke lest alle svarene, men jeg (som for det meste er en veldig høflig og dannet person) kunne ha gjort det samme som deg på en dårlig dag. På en vanlig dag hadde jeg gitt beskjed om at det ikke var greit å prise de på den måten, og gitt klar beskjed om at de måtte passe på å prise slik det var tydelig for kunden å se riktig pris til rett produkt.

Men den ansatte burde ha beklaget misforståelsen, og gitt det varen til den prisen du trodde det var, for så å rette opp prisen etterpå.

Har selv jobbet i en stor ferskvaredisk i mange år ved siden av studiene, og har opplevd veldig mye rart. Likevel prøvde jeg å alltid ivareta en hyggelig tone uansett kundens humør, og prøve å tilfredstille kjøperen. Det viktigste er at kunden går fornøyd derifra, selv om den ikke alltid har rett, så kan heller personalet få utblåsning på bakrommet. Og jeg har opplevd mye rart.

Skrevet

GUUUU...er det rart det er krig i verden?????

Man velger sine kamper med omhu sier bare eg.. Og denne hadde ikkje eg giddet å ta...Har så mye annet her i verden å ta av..

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Heia, Hi, heia Hi! Jeg liker deg og smiler av innlegget ditt. Mitt først smil på en ellers miserabel dag. Jeg spanderer herved et glass vin ;-)

Skrevet

Tommelen opp for deg HI! Som kundebehandler har jeg opplevd mye rart, men de aller fleste blir både medgjørlige og (i de fleste tilfeller) hyggelige hvis man bare vet hvordan folk vil bli behandlet. Er dessverre altfor mange mennesker i servicebransjen som ikke kan kundeservice, og kjøpmannen i din historie hører tydeligvis til en av dem! Særlig avslutningen om at du ikke lenger var ønsket der viser jo at hun burde låses borte på et kontor hvor hun kan surne alene over en haug papirer!

Skrevet

Varen kostet 30 kr, ikke 10 kr. Det var feilmerket. Du betalte 20 kr, ikke 60 slik varene kostet. Det er tyveri. Du burde gitt beskjed om at skiltet var misvisende og betalt de 30 kr det kostet pr pakke. Jeg skulle gjerne likt å fått den butikkansattes versjon. Ingen truer med å tilkalle vekterne og utestenger kunder som er hyggelige og saklige.

Applaus til deg som krangler av prinsipp!

Skrevet

Hvis det var prinsippet som var viktig for deg, hadde du forlatt butikken uten avocadoene. Det var nok avocadoene som var viktigst for deg i denne saken.

Skrevet

Ha ha ha, fornøyelig historie :-) Jeg mener HI hadde all rett til å si fra, og den butikkansatte burde blitt sendt på servicekurs. Kos deg med avokadoene dine :-)

Skrevet

jeg syns også du gjorde det helt riktig HI.

det er vanvittig å ta 200 % over den prisen på plakaten

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uanset hvor jævlig HI måtte ha oppført seg (noe jeg ikke tror hun gjorde), så SKAL den ansatte i butikken være ydmyk, beklage, gi prisen som står der, og IKKE la det gå utover kundene! Tilkalle en vekter? Fordi HI ikke ville betale mer enn hva som var oppgitt? Snodig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...