Gå til innhold

Hei ikke-røyker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Hi.

Om du først skal klage på andres skriving, og påstå at du selv skriver feilfritt, da kan det være en ide å tenke litt med på verb og tiden du skriver dem i. Just an idea.

"Jeg syntes muslimer lukter litt spesiellt."

Ikke helt feilfritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vel ikke muslim en religion.

Skrevet

Afrikaner og afroamerikaner er langt fra det samme om du faktisk tror det...

Skrevet

Hvis du tenker over det, er det mer “lov” å diskriminere røykere enn fete folk for eksempel.

Tenk deg, du sitter på et sted det er lov å røyke. Mange røykere hører ting som “Skjønner du ikke at det er farlig for deg?”, “Fysj, du stinker”, “Du er en idiot som røyker”, “Så ekle, brune tenner du har”, “Du bruker opp masse penger på å skade deg selv”

Tenk deg nå at du sitter på McDonalds.

Ville noen si til ei smellfeit dame: “Veit du ikke at det er skadelig å være så feit som du er? Bruke opp masse penger på usunn mat som du bare blir mere feit av. Våg ikke å ta dessert også, din tjukke idiot……”

Ingen gjør det, vet du.

Så hvorfor er det mer akseptert å mobbe røykere enn f.eks. feite folk?

Skrevet

Men jeg klager på alle de du nevnte dersom de lukter vondt;)

Og om jeg ikke er klar over at jeg lukter godt en dag, så håper jeg noen sier det;)

Skrevet

Det er ikke så lenge siden røyking “ikke var noe problem” Grunnen? : Det var akseptert av alle. det bare var sånn. selv om mange ikke likte det, som med så mye annet i dag. Røyking er liksom “ut” det da, så da bruker vi alt vi kan for å presse dem, for nå er det jo så mange andre som gjør det! som f.eks staten! og da henger alle seg på det. Røyke allergi er no oppskrytt tull! Hvem som helst kan skryte på seg sånn allergi. “å huff det lukter! ååå det tetter seg i halsen! jeg får ikke puste…” pøh! sytepaver. det er bare en måte å syte seg unna røykere på. du er ikke bare allergisk mot røyk og ikke noe annet. jeg sier ikke at det ikke er noe som heter røykallergi, men de som virkelig er det er sannsynligvis allergisk mot 1 million andre ting og, så kanskje det er noe å tenke på når du skal på bussen?

Se på utviklingen; vi blir skattet til døde og vi kan jo faen snart ikke bestemme over oss selv lenger!!

Skrevet

Vet dere ikkerøykere, hva det dummeste dere gjør for røykere? Å sitte å fortelle de at de skal slutte og hvor dumme de er. Det får de til å røyke mer. Iallefall når det gjelder real life. Jeg er en x-røyker, og fant ut at hver gang jeg prøvde å slutte å røyke, og sprakk, røkte jeg dobbelt så mye etterpå. Sikkert av frykt for at jeg skulle "miste" røyken. Den siste dagen (24.07-2007) jeg røkte, sa jeg til meg selv: "Jeg legger en pakke røyk i skapet, så kan jeg ta en røyk AKKURAT når jeg vil." Det funket for meg. Da visste jeg at røyken var der, og hver gang jeg fikk suget, fant jeg på noe, og sa til meg selv: Røyken ligger der etterpå og den, da kan jeg ta en om jeg har like lyst på. Men det skjedde aldri. Nå er jeg på det 3dje røykfrie året mitt, og jeg skal klare all the way. Men det jeg vil si til slutt, er at å diskriminere røykere, gjør det bare værre. Ikke er det noe snilt heller:)

Skrevet

Hahaha, for en morsom tråd! :D

Hilsen røyker !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...