Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #51 Skrevet 1. oktober 2009 Det er jo ikke røykerne som er ego da! Hvor står vi å røyker nå a tro? Alle andre steder enn inne iallefall. Helt greit det, men hva faen mer vil dere? Nå har dere fått oss ut for å nyte en røyk, så nå kan dere vel være fornøyde? Neida...uforskammede ikkerøykere!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #52 Skrevet 1. oktober 2009 Aldri hørt på maken. De svarte jeg kjenner, lukter såpe. Fordi de er renslige og vasker seg. Du kan ikke hatt mye flaks de årene du bodde der, om du kjente fæl lukt av alle svarte. Sjekket nesen din? Kanskje noe er galt med luktesansen din.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #54 Skrevet 1. oktober 2009 Nei, jeg svarte denne tråden for første gang kl 0044, og jeg tror aldri jeg har brukt ordet rasisme før i noe innlegg på bim. Så jeg er ikke"flink" til å slenge det utrykket rundt meg. (Ann O. Nym er ikke alltid en og samme person da vet du!!!) Jeg fant rasismen i hovedinnlegget, der det antydes at muslimer og afroamerikanere har en lukt som skiller deg fra andre folks. Samme type skildringer som ble brukt av tyskere under det tredje riket - at jøder luktet og at man kunne se og merke på dem hvem som var jøder helt uten videre. Mennesker lukter alle omtrent det samme, men maten deres lukter ulikt, og dersom de vasker seg ofte eller sjeldent vil man merke en forskjell. Vi fra Europa har ellers den sterkeste svettelukten...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #55 Skrevet 1. oktober 2009 Håper det blir forbudt å røyke når man har barn. Barnemishandling.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #56 Skrevet 1. oktober 2009 Hahaha...tror ikke det er noe galt med snytern nei. Men er fast bestemt på at veldig mange av afroamerikanerne både i usa og som bor nå i norge lukter høgg.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #57 Skrevet 1. oktober 2009 Har ingenting med rasisme å gjøre det skjønner du. Er vel ikke rasist når jeg skriver i et innlegg her at jeg har ligget med min nabo som er afroamerikaner? Om jeg hater eller ser ned på andre folkeslag, spriker jeg jo ikke med beina for de heller!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #58 Skrevet 1. oktober 2009 Håper det er forbudt å være så dum som deg, 00:53 Barnemishandlig.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #61 Skrevet 1. oktober 2009 Røykeloven er noe av det beste som har skjedd etter krigen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #62 Skrevet 1. oktober 2009 FÅ DERE LITT SØVN. SÅ MANGE DUMME INNLEGG
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #63 Skrevet 2. oktober 2009 Bedre dum og sunn enn smart og full av giftstoffer i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #64 Skrevet 2. oktober 2009 Ok, for å presisere for deg 00.26... tidligere som i FØR røykeloven tredte i kraft. selv du må da forstå at ikke alle kelnere med kreft skyldes egen røyk eller at de har en røykende kollega?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #65 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, uff, teite ikkerøykende som ikke vil la seg forpeste av røykerne, de er skikkelig kjempeEGO ass, SERIØST! Alle burde jo skjønne at det er dårlig gjort mot røykerne å ville ha rein luft inne lissom. Mobbing er det. Eller diskriminering! NÅ vet jeg det! Send mail til likestillingsombudet, for det er jo diskriminering at ikke røykerne får røyke hvor som helst... En annen ting jeg har vondt for å skjønne...hvis det er så at mange røykere føler seg uglesett, mobbet, sett ned på osv fordi de røyker, hvorfor slutter dere ikke å røyke? Det er ikke SÅ vanskelig.Faktisk sier alle jeg kjenner som har sluttet at det var mye lettere enn de hadde trodd på forhånd, og at gevinstene kom så fort at det var reint moro. Dessuten fikk de gjort mer på jobb...
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 2. oktober 2009 #66 Skrevet 2. oktober 2009 Hei din idiot som røyker! BRA SKREVET 04:41!! Tenk på hvor mye penger, irritasjon og frustrasjon røykere hadde sluppet om de hadde stumpet røyken! For ikke å snakke om helsegevinsten for seg selv og barna sine... Og drittlukten de sparer alle andre for! Slutt å røyk! Det er dumt, skadelig og dere har helt rett; ikke-røykere ser ned på dere fordi det er for dumt!! Vi lever i 2009 og vi VET hvor skadelig det er... Hvor er unnskyldningen som holder mål? Svake menneske!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #67 Skrevet 2. oktober 2009 Nå skal jeg banne i kirka og det så til de grader, men dette med å herse med røykerne bare for å gjøre det begynner rett og slett å bli for dumt. Jeg tipper at en god del av dere som ikke røyker er overvektige og vil med tiden påføre staten (oss andre skattebetalere) en god del merutgifter pga alle helseplager det medfører. Hvorfor er det ikke bare å slanke seg da?? DA får plutselig pipen en helt annen lyd, for da er del plutselig ikke bare bare lengre. Vel for mange røykere er det akuratt det samme, men for en ikkerøyker er det vanskelig å se. For de som ikke er overvektig er det vanskelig å se hvorfor det ikke bare er å slanke seg, på lik linje som ikkerøykerne er vanskelig å se hvorfor det ikke er bare å slutte å røyke. Så hvorfor ikke tenke seg bittelitt om før man hyler og skriker om hva man liker og ikke liker med folk. Se på dere selv først, er det noe ved deg andre kanskje ikke liker?? Som du kanskje kan gjøre noe med først?? Hvorfor skal vi som voksne mennesker finne en gruppe og hakke på de (og ja jeg plukket ut en gruppe jeg og som et eksempel for å vise dere hvor forbaska idiotisk alt dette er)? Er vi virkelig så smålig i toppen at vi skal tilbake til barneskolen og oppdage mobbingen på nytt??? La folk få leve sine egne liv med de valg de har tatt og ta de konsekvenser det kommer av det som de voksne selvstendige menneskene de er. La folk få lukte what ever de ønsker lukte, enten det er røyk, sigar, øl, krydder, eller parfyme, og syns du det er så ille de få sekundene du passerer så pust med munnen, eller de få minuttene i bhg....vær voksen og bær over med det. Og dere, nå kommer dere GARRANTERT til å bombardere med flere tullete innlegg om hvorfor røykere lukter, hvor teit det var av meg å sammenligne med overvektige osv.....jeg kjenner gangen SPAR DERE!!! Bruk heller hue og tenk gjennom det som er skrevet, gå i dere selv og prøv å finne frem den delen som sier at du skal slutte med den evinnelige skittslengingen om alt og alle. Ut over det vil jeg bare si: Ha en stålende og fortreffelig dag
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #68 Skrevet 2. oktober 2009 Man kan da fint kjenne en muslim på lukten, stinker billig parfyme, svette og hvitløk...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #69 Skrevet 2. oktober 2009 Skitprat, man kan fint ha høy iq,men samtidig ha dysleksi! Det er da mange veldig oppegående mennesker i dette land som også har dysleksi. Det er da bare idioter som påpeker skrivefeil på et forum og glemmer å tanke på at det finnes mange dyslektikere og at det også kan gå så fort på tastaturet at ordene stokker seg mens man skriver
Lefsa Skrevet 2. oktober 2009 #70 Skrevet 2. oktober 2009 Det heter faktisk afromamerikaner i dag, ikke neger og ikke nigger slik man før omtalte en neger! Og ja, det finnes da mange negre her i landet så vidt jeg vet! Det er visst du som er idioten her!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 2. oktober 2009 #71 Skrevet 2. oktober 2009 Hehe,flirer meg skakk!! Artig tråd,det skal dere ha alle sammen:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #72 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, og drikke, og banne, og kjefte osv, osv. Barn i Norge er jo så tandre, at de ikke bør vokse opp med røykende foreldre, fysj a meg, best at barnevernet straks kommer og henter alle de mishandlede barna og setter de i røykfrie hjem!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #73 Skrevet 2. oktober 2009 Lenge siden du har fått tatt deg en røyk eller HI???
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #74 Skrevet 2. oktober 2009 Om jeg er feit går det utover meg. Om du røyker går det utover deg, de som står i nærheten av deg mens du røyker og de som du setter deg ved siden av på bussen/flyet/bilen/ restauranten/ sofaen osv. Ser du forskjellen? Da ser du vel kanskje også hvorfor det å røyke ikke bare er en privatsak. Ved å velge å røyke, så velger man også å potensielt påføre andre lidelse. Du kan ikke se om den som kommer gående bak deg ikke tåler røyk når du stopper i utgangsdøra fra kinoen for å tenne opp, men i værste fall kan en tur gjennom røykskya på utsiden av et slikt sted sende meg, og andre, en tur på legevakta for å få oksygen. Overvektige, alenemødre, hvitløksspisere, hygienehemmede eller stønadsmottakere har aldri gjort det! Dessuten, jeg kan ikke se at du har skrevet sike flammende forsvarsinnlegg da det var de uføre, de overvektige, alenemødrene, de arbeidsledige, frepper'ne osv som var "flavour of the month"...så SÅ fortørnet overangrep på enkeltgrupper er du muligens bare når det er din som rammes. Vi får alle passet vårt påskrevet her inne med jevne mellomrom, og jeg er ikke sikker på at det alltid er av det onde at det blir en frisk debatt. Det er jo blandt annet morsomt å registrere at i akkurat denne debatten så har ikke røykerne stort annet å komme med enn at ikkerøykerne er ego og ekle - knallargumenter for å fjerne røykeloven - not... Den røykeloven har forøvrig åpnet restaurant og utelivet igjen for en stor mengde mennesker som ikke kunne gå dit pga røykere. Røykere kan fortsatt gå, de bare får ikke ta med seg uvanen sin inn.Ikke mer enn rett og rettferdig!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #75 Skrevet 2. oktober 2009 Lukter en religion??? Trodde ikke hver enkelt religion hadde en lukt jeg.. Kan man bli mer usakelig!? Forøvrig legger jeg meg ikke opp i at du lukter dritt, selv om jeg kan få lov til å gremmes i mitt stille sinn når jeg sitter ved siden av en røyker på bussen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå