Gå til innhold

Hei ikke-røyker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener AKKURAT det som står i hovedinnlegget. MUSLIM. Lurer på hvem som er dum her jeg? Mener også AFROAMERIKANER.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker jo som om det er du som er dum, 23:53

HI mener muslimer og afroamerikanere. Hvorfor blander du inn Norge?

Skrevet

kelnere var tidligere overrepresentert i kreftstatistikken, for de jobbet i røykfylte omgivelser, men skitt åu, litt kreft hos en kelner er vel en liten pris for at du skal få fylle lungene og rommet med akrolein, hydrogencyanid, kvikksølv, bly, tjære og ca 4000 andre giftige kjemiske forbindelser...og ingen av dem stoppes av filteret...

Skrevet

har du møtt mange afroamerikanere da? jeg har ikke møtt noen i norge, bare hvite amerikanere.

fysj for en idiot du er

Skrevet

hvis en afrikaner bor i norge, heter det norsk-afrikaner, ikke afroamerican. bare fordi at svarte folk i hollywood filmer blir kalt afroamericans betyr det ikke at alle som kommer fra afrika er afroamerikanere. en afroamerikaner kommer fra USA

Skrevet

Kjære deg anonym 23:54:

Høy IQ og det å skrive feilfritt er faktisk ikke ensbetydende ;)

Skrevet

Neida, fortsett å røyk. Det bringer tross alt millioner av kroner til statskassen hvert eneste år, og det trengs når dere ender opp på sykehus for den dyre kreftbehandlingen mange av dere må ha om noen år.

Skrevet

Jeg har sniffa på mange folkeslag, og synes ikke noen lukter utmerker seg, utenom noen fra India og Sri Lanka. De luktet middagsmat med hvitløk.

Og så kjente jeg lukta av en uteligger i Trondheim på bussen en gang. Fydda, som han lukta! Han luktet verst av alle jeg har kjent lukten av i mitt liv.

Ved siden av røykerne, såklart. Hahaha

Skrevet

Så hvis en afroamerikaner har sine røtter i Usa, og flytter til Norge, så heter han NorskAmerikaner? Jeg vet ikke helt hvem som er uintelligent her jeg.

HI

En afroamerikaner er en amerikaner av afrikansk herkomst.

Skrevet

signerer 00:01!

Snakk om egoisme.

Skrevet

Det har det vel! Rettskriving har noe med formuleringen av setninger å gjøre, der du bruker evner til å forklare deg på en intelligent måte om omfanget av temaet du skriver om. Hvis man ikke bestod norsktimene på skolen, hvordan kan man da ha scoret høyt på en iq test?

Skrevet

Og så har du alle irsk-amerikanerne, fransk-amerikanerne, italiener-amerikanerne, engelsk-amerikanerne, kina-amerikanerne, japan-amerikanerne og puh..mange andre amerikanere!

Afroamerikaner meg en viss plass. De er da amerikanere som alle som er amerikanere er.

Ja, jeg vet de kaller seg noe "mer" selv, men det skiter jeg i. De eneste som er virkelige ekte amerikanere i USA, det er indianerne.

Skrevet

Ja, for det er sikkert ingen kelnere som røyker selv. SMART KONKLUSJON! NOT!

Skrevet

så du mener ikke at afrikanere lukter, men halve amerika lukter fordi de har mørk hud? selvom de ikke lever noe annerledes enn hvite amerikanere. WTF!!!

jeg kan skjønne at i noen kuturer bruker folk f.eks. mat som lukter veldig sterk som setter seg på klærne osv. men akkurat hvorfor du angriper svarte i afrika skjønner jeg ikke. er du veldig godt kjent med deres kultur? vokst opp i usa? det har jeg. synes ikke de lukter noe verre enn hvite amerikanere

Skrevet

Grunnen til at jeg skreiv afroamerikanere, er fordi at det er de jeg har kunnskap til....luktmessig som er debatten her. Jeg kan ikke si at latinoamerikanere lukter vondt/godt/surt etc., for jeg tror aldri jeg har truffet en latinoamerikaner, men jeg har luktet mange AFROAMERIKANERE. Altså mørkhudede amerikanere. Iogmed at jeg har bodd 10 år i USA, og de lukter ikke godt. De er fremdeles afroamerikanere om de flytter til norge serru, og jeg hadde en som bodde vedsiden av meg. En stoooor amerikansk "neger". Typisk amerikaner. Og vi hadde sex eeeen gang. Etter den gangen holdt jeg på å stryke med av lukten hans...yuck...luktet rart...Til og med venninnen min luktet noe "rart" av meg dagen etter, og da hadde jeg dusjet!

Skrevet

Men uansett hva jeg hadde skrevet, hadde det blitt feil i noens øyne alikevel. Hadde jeg skrevet en Trønder uteligger, som det stod oppi her hadde dere vel gått til angrep på det og..."Herreguuud...det er flere uteliggere som lukter...ikke bare Trønder uteliggerne...De i Oslo også!!" Hva folk henger seg opp i!

Skrevet

Hvilken stat har du lukta på disse mørkhudede menneskene i 10 år, HI?

Jeg har bodd i USA også, og møtt mange mørkhudede, men aldri, ALDRI har jeg merket meg en spesiell lukt!

Skrevet

Frekkere mennesker enn de som røyker skal man jammen lete lenge etter.

Egoismen oser i takt med røyken som brer seg rundt dere!

Skrevet

skjønner deg godt hi. da jeg flyttet til norge syntes jeg alle nordmenn luktet avføring. kunne ikke sette men i bussen uten å holde for nesen..

men venner seg vel til det etter en stund.

Skrevet

Både dumhet og rasisme i samme innlegg. Jeg fikk nettopp overload her...!

Skrevet

Det heter jo ikke det, så lenge han er fra afrika og har bodd i usa i alle år...Han blir jo ikke norsk amerikaner idet han flytter inn til norge! herregud, er det mulig?

Så hvis dine besteforeldre og kanskje din mor eller far, er fra Tyskland, men du flyttet til Norge når du var liten eller ble født her, så heter du ..hmmm...vi kaller det german nordmann... så blir du plutselig ikke bare spanjol nordmann, om du flytter til spania i løpet av livet. Du har jo fremdeles røttene dine i tyskland, og har norsk statsborgerskap.

Skrevet

Hvor er rasismen her? Du er flink til å slenge rundt deg med det ordet der, syntes jeg!

Skrevet

Hvor er frekkheten? Er enig med hi jeg :))

Skrevet

ikke-røykere er jo en kjent egoistisk gruppe selv. er jo en grunn til at vi står ute og røyker. hvem er det som tar hensyn til hvem da? for det er iallefall ikke deg ikke-røyker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...