Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Kan du ta sats og drite i hvordan jeg, som røyker, lukter? Jeg klager ikke på de som fiser, driter, raper, lukter svette, hvitløk, lukter muslim eller afroamerikanere. La nå jeg få lukte som jeg vil. så kan dere gå å lukte blomster og jordbær.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Men nå klagde du. Gjorde deg ikke hakket bedre!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor kan jeg ikke klage? Det var det mest fucked up svaret jeg har lest på en stund.....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 unnskyld meg as.... men lukter muslim.???....muslim er ikke en lukt....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 vi bestemmer over vår egen kropp. har dere et problem med røyklukt, så gå vekk.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 har du noen gang luktet en muslim? da blir du sikkert å kjenne igjen lukten.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Hei røyker! Jeg har tatt imot barna dine når jeg jobbet på barnehage, og klærne dine barn brukte, luktet så grusomt at det luktet gammelt fra de knaggene. Rene men stinkende barneklær. Jeg har også sett en bestefar dø av lungekreft. Sakte men sikkert ble livet sugd ut av kroppen hans, etter mange års røyking. Han kunne sett flere barnebarn bli født, hadde han kuttet ut røyken. Eller enda bedre: aldri begynt med tullet. Og når du som stinker røyk forpester arbeidsmiljøet med lukta di, så kan jeg ikke drite i det. Jeg føler det er et angrep, siden jeg blir tett i bihulene av røyklukt. Men så langt har ingen tatt hensyn. De som tar minst hensyn til folk er nemlig røykere.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 23:28, hvordan kan vi gå vekk, når dere går forbi oss og dunsten deres legger seg rundt alle sammen som et kvalmt teppe?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 nei.. muslim er ikke en lukt... noen muslimer spiser krydderier som lukter, men det er mange muslimer som ikke gjør det og... akkurat som kristne.... aggresive røyker.... hilsen ikke-røyker med litt for god luktesans..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #12 Skrevet 1. oktober 2009 HI mente sikker musling. Og det lukter litt sånn fiskeaktig.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #13 Skrevet 1. oktober 2009 Omvendt. De som ikke tar hensyn er ikke røykere. Nå har røykere måtte føye seg til ikke-røykere i alle år. Nå er det faen meg på tide at dere lar oss være! Ikke alle ikkerøykere er like hysteriske, men la nå oss få disse pinnene våre. Og hva tror du kommer ut av historier om dødene bestefedre? Leit å høre, men tror ikke det har noe effekt på noen røykere. Tror du ikke vi vet at man kan øke sjansen for å få kreft når vi røyker? Vi er ikke dumme, vi bare røyker. Sliter du så forferdelig med røyklukt, burde du grave deg ned i hagen din, eller flytte inn i en bunkers. Røyklukt er det overalt, uansett om DU vil det eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #14 Skrevet 1. oktober 2009 da får du bare ta ræva di fatt og flytte deg noen meter lengre vekk da hvis du er så tander - hvis du klarer det da. Helst skulle vel alle måtte bukke etter fjortiss-nykkene dine.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #15 Skrevet 1. oktober 2009 den kunne jeg kjøpt hvis det ikke stod `og afroamrikaner` i samme setning. det sier meg bare at HI har røyket bort endel av sin iq..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #16 Skrevet 1. oktober 2009 OMG hold kjeft a, idiotkvinnfolk...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #17 Skrevet 1. oktober 2009 Til NN 23.29: Jeg leverer barnet mitt i bhg hver dag, til 3 bhg-ansatte som røyker! (3 av 4 på avd røyker) Det kunne ikke falle meg inn å klage fordi de velger å røyke. Det er deres valg! Det er 3 flotte, flinke og omsorgsfulle damer :-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #18 Skrevet 1. oktober 2009 I rest my case. der var det fjortissnykker igjen. er det mere du befaler lille prinsesse?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #19 Skrevet 1. oktober 2009 annie 23:30 : Det kan hende jeg ikke liker kroppslukta di...skal jeg be deg om å slutte å gå ut da? Get a life. La nå folk få lukte som de vil....og la nå folk få røyke om de vil.... Herregud!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #20 Skrevet 1. oktober 2009 ja... la oss fjerne alle ikke-røykere.... de ødelegger bare....skal være så sunne og leve friskt.....fysjom fysjom....(les sarkasmen)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #21 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, for du som røyker hverken raper, fiser eller spiser hvitløk? Du må gjerne lukte sur sigarettrøyk for min del, men sett deg ikke ved siden av meg på bussen for da blir jeg syk, ikke av kroppslukter, men av den sigarettosen du drar rundt på, og der er den store forskjellen. Ingen blir syke av svettelukt, krydderlukt eller av at noen slipper en fjert, men mange astmatikere får astmaanfall av å være i nærheten av en røyker. Tenk litt på det du...jævlig flaut å gjøre andre syke med lukta si? Det ville iallefall jeg synes... Når det er sagt, som garva lungesyk så har jeg gjort meg denne erfaringen: Man kan godt be folk som har mye parfyme eller aftershave på, eller katt eller hund med om å ikke sette seg ved siden av en som ikke tåler det. De smiler gjerne, unnskylder seg og går. Men prøv for all del ikke å antyde at en røyker ikke er hjertlig velkommen inntil bronkiene dine, da får du høre det, for makan til hårsår gruppe skal du leite lenge etter!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #22 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, jeg ser ikke sarkasmen (eller ironien som det heter) i dette...For om ikkerøykere skal være så forbanna sunne at de blir helt febrilske pga litt røyklukt, burde de melde seg ut av samfunnet og bo i en hytte langt inni skogen hvor de kan leve av økologiske planter og vann. Alle må jenke seg til hverandre, gjelder alle. Gjelder også andre vei. Vi må ta hensyn til ikkerøykere. Som nå som vi må ut å røyke overalt. (syntes det er helt greit, bortsett fra på restauranter. Kunne ønske jeg kunne tatt meg en røyk etter maten når man betaler 2-3000kr for en god middag med vin ute, men neida, det har dere klart å få til deres favør) Så la oss være i fred, og heller vær glad for at det er røykfritt overalt. Kanskje dere skulle tatt dere en blås, så dere ble litt mindre stive? Kravstore ikkerøykere!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #23 Skrevet 1. oktober 2009 Ikke hårsår...Bare lei av å bli sett ned på å tråkket på!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #24 Skrevet 1. oktober 2009 dum du er HI. afroamerikanere er de som er opprinnelig fra afrika, født og oppvokst i usa. hva har det med norge å gjøre? du mener afrikanere. ja de lukter. det er ikke muslim lukt, det er somaliske krydder og røkelser. dum dum dum
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #25 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har nok merkbart høyere IQ enn deg, Anonym 23:37. I og med jeg klarer å skrive feilfritt, kontra deg. HI Mente muslim, og jeg syntes muslimer lukter litt spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå