Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #76 Skrevet 1. oktober 2009 20:42- Så det er greit å slå et barn om det slår deg først? Dette er snakk om et lite barn, altså! Å bite tilbake om du blir bitt? Kanskje på tide å lære litt om det å oppdra barn på en god måte?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #77 Skrevet 1. oktober 2009 Tror ikke det finnes et 20:42 svar, men jeg ser hva du svarer på. Det står da ikke at det er greit å slå tilbake om barnet slår deg først? Noen leser innlegg her inne som fanden leser bibelen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #78 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg fikk ei lusekofte av ei gammel dame en gang. Glemmer det aldri!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #79 Skrevet 1. oktober 2009 Datteren min kom hjem med lus i håret fra skolen en gang. Fysj og æsj.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #80 Skrevet 1. oktober 2009 Tværer dere på denne debatten enda? Sånne ting skjer HVER DAG! Og skulle alle skilt seg og tatt ungene fra far osv, så hadde vi virkelig hatt problemer. Det er ikke lov å slå barn, det tror jeg denne faren har fått med seg nå.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #81 Skrevet 1. oktober 2009 Si meg er du helt med eller? Er det ikke forskjell på en lusing fra et barn og fra en mann? Mon tro hvorfor ungen slår? Antar det ikke var første gang far slå barnet sitt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå