Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #26 Skrevet 28. september 2009 Hi her. Ser det er mye delte meninger her, fra vanlige reaksjoner til helt stein sprøe Men,, altså minn mann og min sønn er verdens beste venner og er veeeeldig glade i hverandre. De har snakket om dette, at det pappa gjorde var veldig feil, og det kommer ikke til å skje igjen. 5-åringen har også forstått at det ikke er lov å slå. Så alle er venner igjen, og 5- åringen ser ut til å ha glemt hele episoden. Verre med pappa`n som sliter med verdens verste samvittighet (men , han har ikke vondt av å svi litt en stund). Så noen antyde at de trodde det ikke var første gang faren slo sønnen vår, men det kan jeg si :Det er første,eneste og siste gang det er skjedd!!! Virker faktisk som om enkelte "koser" seg med kjipe og tragiske ting her inne...jo mer de kan spinne og fantasere om å ille det er, jo bedre er det.' Hilsen HI.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #27 Skrevet 28. september 2009 Dumt av far, kjempefint at det ordnet seg. Jeg ga datteren min en lusing i sommerferien, fordi den var spolert av hyl og skrik hele ferien. Det fantes ikke hyggelig i det hele tatt, og det var ramaskrik fra ende til annen hver bidige dag. (når vi var på besøk hos andre, som gjør det enda mer slitsomt) Jeg fikk kjempedårlig samvittighet, og slet med det i flere uker etterpå! Tok det opp med legen, så langt gikk det. Jeg var helt knust, og har aldri før følt meg som en mer mislykka mor. MEN, vi pratet om det, vi ble venner igjen med en gang, jeg forklarte osv osv osv osv. Poenget er, det hender at det bikker over, tilogmed for de aller beste, og de fleste. Det var et engangstilfelle, og jeg kapper heller av meg hånda i sinne fremfor å gjøre det igjen. Lykke til HI, og håper der har klart dere gjennom dette!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #28 Skrevet 28. september 2009 Når gutten din slår kona si... så er det din feil. Han har lært at den som er sterkest kan få slå den svakere part. Bare å si unskyld eventuellt sendt noen roser til kona med blåveis.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #29 Skrevet 28. september 2009 Hadde det vært min mann hadde han fått pakket bag i morgen tidlig. Sånt skal man ikke finne seg i.. Hvor mange "engangstilfeller" foregår egentlig? Stakkars liten. For et tillitsbrudd!! Det verste er at han kommer til å huske dette hele livet..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #30 Skrevet 28. september 2009 19:42 Hi her. Vet du, jeg lar meg ikke provosere av din tåpelige kommentar
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #31 Skrevet 28. september 2009 Det var ikke meningen å provosere deg. Jeg hadde håpet at du skulle få noen å tenke på, men jeg ser av smilefjestet ditt at du ikke forstår alvoret i situasjonen. Når du blåser i ungen din så er det ikke mye jeg får gjort. Et barn lærer ikke og ikke slå av å bli slått.
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 28. september 2009 #32 Skrevet 28. september 2009 Jeg håper inderlig jeg ikke kjenner disse "verdens undergang"-damene... Skulle jo tro mannen hadde skamslått sønnen sin! Grøss og gru for noen forferdelige damer noen av dere er!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #33 Skrevet 28. september 2009 Du kan be mannen din ta en titt på disse videoene og spørre om han kommer til å slå igjen?? http://www.facebook.com/video/?oid=76296681181 Pakk sekken og sønnen din å dra om du har noe vett i hodet!
Kaffemocca Skrevet 28. september 2009 #34 Skrevet 28. september 2009 Om så at han husker det resten av livet?? Er ikke sikkert det er traumatisk av den grunn. Jeg kan huske at moren min ga meg en ørefik EN gang rundt 8 års alderen og jeg har et nært og godt forhold til henne og ingen psykiske problemer. Tror ikke det er den ene gangen som ødelegger et barn, det er når det blir alle gangene som ødelegger!
Miss Misantrop Skrevet 28. september 2009 #35 Skrevet 28. september 2009 Jeg har fortalt min mann at hvis han slår barnet vårt en gang er jeg på et fly tilbake til hjemlandet mitt. En eneste gang er nok for meg. Du må ta valg for deg, men jeg har tatt et valg for meg. Å kalle det hysterisk og ikke ville bo med et menneske som ikke har impulskontroll er helt greit for meg. Da blir det flere sånne til dere.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #36 Skrevet 28. september 2009 Har ikke ord for hvor sjokkert jeg er over enkeltes uttalelser her inne.. Mener dere seriøst at hun skal anmelde faren og dra fra han? Eller sier dere dette bare for å provosere ? Jeg SKJØNNER ikke at dette kan være seriøst!! Men det får jeg vel heller aldri svar på heller
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #37 Skrevet 28. september 2009 For sånn ca 50 år siden var det helt naturlig for de fleste å slå barna sine - selvfølgelig ikke for alt, men hvis de skulle straffes fikk de seg en smekk. Det betyr ikke at alle 50-60-åringer går rundt og er helt ute av seg! Kjære vene, tenk dere litt om da! Min mor ble slått da hun var liten, men jeg og mine brødre har da aldri blitt slått! Snakk om å overdrive!
Miss Misantrop Skrevet 28. september 2009 #38 Skrevet 28. september 2009 Det var helt vanlig og dessuten lovlig å slå kona si også hvis vi går langt nok tilbake. Det er fremdeles vanlig å slå barn i mange kulturer, de fleste vokser alikevel opp til å bli velfungerende voksene. Jeg vil alikevel ikke ha slike forhold i mitt hjem.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #39 Skrevet 28. september 2009 Slike forhold i ditt hjem??? Nei, hvem vil vel det?? Men er det egentlig dette vi snakker om her da? Det er snakk om et ENGANGSTILFELLE..Tror du ikke de negative konsekvensene vil bli mye større for barnet ditt dersom du gjør det HI blir anbefalt å gjøre her,Miss Misantrop..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #40 Skrevet 28. september 2009 HI, Jeg forstår at du helst vil tro på det, men jeg tviler sterkt på at gutten din har glemt dette helt. Dette vil han nok huske for resten av livet sitt. Jeg sier ikke det for å gjøre vondt verre, men fordi at barn pleier å huske slike overgrep. Det gjør i hvertfall jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #41 Skrevet 28. september 2009 uff herregud! må da selvfølgelig sperre mannen inne på livstid! å han må holdes laaaaaaangt unna barn resten av sitt liv, stakkars sønnen hans, hater jo faren sin, å sliter med store traumer resten av sitt liv uansett.. ser helt klart for meg et langt liv i tvungen psykiatri for det stakars lille barnet.. det er vel ingen her inne ved sine fulle fem som tror at verken far eller sønn kan være glad i hverandre etter noe sånt?????? de som mener dette tror jeg heller skal ta en jævla nøye titt på sitt eget lille liv... herregud dette er patetisk!! voks opp a.........!!!! selvfølgelig galt, men i helvete heller!! la folk få være ifred.... spore opp adressa til folk? tror det skrullete menneske dette selv? spore opp din tenker jeg.. truende, trakkaserende, ekkel..uff..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #42 Skrevet 28. september 2009 Hi her igjen! Jeg må bare presisere noe : Han har ikke banket opp gutten,han fikk et klaps på kinnet (jeg sjekket, og det ble ikke noe merke eller rødt), så det var ikke hardt. Jeg skjønner ikke helt holdningen til enkelte her, mener dere virkelig at jeg skal kaste ut mannen min, og dra sønnen vår gjennon skillsmisse, flytting (ingen av oss kunne sittet med huset)osvpga et klaps på kinnet?? Jeg kjenner faktisk mannen min (til forskjell fra dere), så jeg vet at dette har vært et engangstilfelle. Tror mange ganger dere dømmer veldig fort, jeg er ganske sikker på at sønnen vår ville lide veldig mye mer om jeg kaster ut mannen enn han gjør pga klapset på kinnet (lusing trenger ikke være et veldig hardt slag). ikke rart det er mange alenemødre, hvis dere kaster ut mannen for minste lille feiltrinn!!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #43 Skrevet 28. september 2009 2104, du ga meg en god latter. Men jeg hadde faktisk også reist. Slår noen meg eller barnet mitt vil jeg geografisk distansere meg fra menneske som gjør det. Selv om jeg elsker menneske og menneske elsker meg. Kan nok ikke leve med en som er så ustabil.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #44 Skrevet 28. september 2009 Hvis dama forventet positive reaksjoner på barnemishandling så var det jo feil forum å legge det ut på. Det er ikke å overdrive. Har slikt skjedd en gang, er det større tilbøyelighet for at det skal skje igjen, HI legger denne informasjonen ut på et anonymt nettforum enda hun allerede har gjort seg opp en mening. Så bruker hun masse tid på å forsvare det mannen har gjort etterpå. Logikk?`nei. Hvorfor legge det ut om du ikke forventer reaksjoner?? Skjønner ikke det jeg. INGEN fortjener å bli slått. Jeg ble selv mishandlet i årevis før jeg endelig kom meg bort. Han sa og: "Jeg skal aldri gjøre det igjen" Bare en tanke...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #45 Skrevet 28. september 2009 Jeg har en voksen sønn. Når han var 8 år fikk han flere lusinger av faren sin. Dette skjedde på badet, og jeg følte meg maktesløs utenfor når jeg banket på og ropte at han måtte slutte å slå gutten. Jeg vil bare si at i dag husker ikke ungen på episoden. Men det gjør jeg som er mor. Jeg var kjempesinna på mannen min. Men som sagt, i dag husker han ikke på det.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #46 Skrevet 28. september 2009 HI Du trenger ikke forklare...Alle noenlunde oppegående mennesker skjønner hva som har skjedd, situasjonen rundt, og at barnet ditt bor i et trygt hjem med foreldre som bryr seg! Huff, får vondt av deg, og alle disse ekle kommentarene
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #47 Skrevet 28. september 2009 Oh my god anonym 21.13.. DETTE ER IKKE MISHANDLING!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #48 Skrevet 28. september 2009 Å, herregud! Her på dib samles dramaqueensa, ja... Kjære vene, har ikke hørt/lest verre, jeg!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #49 Skrevet 28. september 2009 En noget annerledes situasjon, dette da!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #50 Skrevet 28. september 2009 Å kjære, dette er jo IKKE barnemishandling! Er dere syke eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå