Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #1 Skrevet 2. september 2009 Blir skremt av den slappe holdningen til mennesker ang abort som prevensjon. "Det er jo bare en klump" "Det har ikke hjerte engang" "Det er ikke din sak, jeg gjør som jeg vil!!" "Det er ikke et liv" Skjerp dere.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Åh....herreguuuuuuud....sier du det??? G-sus.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 var ikke til deg roxy-foxy. var til hi.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Jo. Det er min sak. Ja, jeg sier det, for det virker som om alle er helt fjerne her. Ta abort du jenta mi, det er så fint. Bra forbilde dere er, damer! Knull rundt, for du kan jo bare ta abort om du blir gravid, for det er jo ikke no problem.
Mammaioktober Skrevet 2. september 2009 #8 Skrevet 2. september 2009 Hva andre gjør er ikke din sak nei. Der tar du veldig feil. Du må selvsagt si hva du vil, og det gjør jeg også. Jeg mener at det er utrolig egoistisk å dømme folk som tar abort.
Lea Laus Skrevet 2. september 2009 #9 Skrevet 2. september 2009 Det er ikke din sak nei. Tenk om vi hadde slutta å dømme andre. For en drømmeverden det måtte ha vært..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #10 Skrevet 2. september 2009 Er ikke snakk om å knulle rundt og så ta abort. Det er snakk om når det er skjedd, så er det i mange tilfeller bedre å ta abort enn å beholde det. EN GANG; så får man lære at man aldri aldri glemmer prev igejn. å det tror jeg de fleste jenter tar lærdom av. Ettersom abort skjeldent er en morsom konsenkvens
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #11 Skrevet 2. september 2009 Ingen som har dømt noen her! Er snakk om riktig eller feil her. Jeg har mye med det å gjøre, ikke pr enkeltindivid, men som medmenneske! Det er feil.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #12 Skrevet 2. september 2009 Vel, hva andre gjør (eller ikke gjør) er strengt tatt ikke din sak
Mammaioktober Skrevet 2. september 2009 #13 Skrevet 2. september 2009 Hva som er riktig og feil for deg, er ikke nødvendigvis det for alle andre. "Jeg har mye med det å gjøre, ikke pr enkeltindivid, men som medmenneske. Det er feil". <-- Whaaat? Er det meningen at noen skal forstå hva du mener her?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. september 2009 #14 Skrevet 2. september 2009 Det er vel ingen som sier at abort er fint ! Legene kaller ikke et enbryo ,et forster eller en baby for det er IKKE det !
Lea Laus Skrevet 2. september 2009 #16 Skrevet 2. september 2009 Hvordan kan du skrive den innlegget og samtlidig si at du ikke dømmer noen? Er som å stemme FrP fordi du ikke vil ha flere innvandrere i landet, men du er ikke rasist da..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #17 Skrevet 2. september 2009 Jeg forsår lett hva henne mener jeg. Syntes du er veldig kverulant roxy.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #18 Skrevet 2. september 2009 Det er mange som sitter her og sier at folk skal få ta abort i hytt og gæver. Et embryo er et foster etter uke 10, og det er da de fleste oppdager at de er gravide og tar abort.
Gjest Skrevet 2. september 2009 #19 Skrevet 2. september 2009 Hø? Jeg har aldri sagt at jeg dømmer noen, jeg... Blingsa du på svarknappen her, kanskje?
Mammaioktober Skrevet 2. september 2009 #20 Skrevet 2. september 2009 Jenter. Abortdiskusjonen er og blir enveiskjøring... Å dømme folk for å ta abort, er det mest egoistiske jeg kan komme på. Å være mot abort, er egoisme! Rett og slett. Å være mot abort er å tenke på seg selv, og hva man selv har det best med. Det handler ikke om å være et medmenneske, for dersom man ikke ønsker at folk skal få ta abort er det utrolig lite medmenneskelig.. At noen tar abort, har ingen konsekvens for ditt liv!
Mammaioktober Skrevet 2. september 2009 #21 Skrevet 2. september 2009 Der har du helt rett 14.29. Kverulant er og blir jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #22 Skrevet 2. september 2009 Fyttikatta...Noen her er skikkelig svekka! Jeg er ikke dømmende. Sier at det er FEIL å bruke abort som prev. Som i feil, som at det ikke ER noe prev. middel! At man da IKKE SKAL bruke abort som prevensjon, for det er ikke derfor man har muligheten! Muligheten er der for de som virkelig trenger det!
Lea Laus Skrevet 2. september 2009 #23 Skrevet 2. september 2009 Tror noen skrev innlegget under meg samtlidig og mitt kom øverst.. Sikter til Hi ikke deg vinterjenta;)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #24 Skrevet 2. september 2009 Er man rasist om man ikke vil ha flere invandrere inn i landet??Det er det mest latterlige jeg har hørt i dag..
Gjest Skrevet 2. september 2009 #25 Skrevet 2. september 2009 Jeg bare spurte hun overfor om hun blingsa på svarknappen siden hun svarte på mitt innlegg? Tror ikke jeg er mer eller mindre svekka av den grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå