Gå til innhold

Hva ER det med folk?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

så du mener det er ett liv fra den er en sædselle, best menn slutter å runke da hahaha..

Nei jeg mener iallefall at det er ett li fra det blir ett foster jeg, fra det er mere enn ett embryo uten hjerte engang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste tar IKKE abort i uke 5-6. Gjennomsnittet ligger på uke 10-11. Og slå opp et emyro på uke 10-11, så ser du det. Det er et liv uansett hvordan man forsvarer det!

Skrevet

et emryo har hjerte. det blir et foster i uke 9-10, og det er da man pleier somregel å ta abort.

Skrevet

Så man skal bare få mange barn etter hverandre uten og tenke på økonomi ,egen helse (det er veldig hardt for kroppen å gå gravid ),de barna man har fra før ,hva man kan tilby det barnet som kommer osv ..

Og hva om man kanskje ikke kan få et barn akkurat nå ,men vil ha et barn om et par år ?Da kan man jo ikke gå og sterilisere seg .

Og dessuten kan man ikke sterilisere seg før man er 25 år .

Skrevet

Du burde bare lukke beina, eller finne et prev. som funker for deg og mannen, om du ikke vil ha barn nå. Det er jo ganske logisk, vel.

Skrevet

hjertet begynner å slå i uke 6, det er oftest i uke 5-6 folk tar abort!!!

Skrevet

helt sant HI

mange iskalde mennesker her, syntes jeg?

Skrevet

Jeg må si meg enig med hi. Hvorfor er aborttallene så høye?

Ubeskyttet sex=muligens baby, det er jo helt sant.

Jeg tviler på at prevensjonen svikter så ofte som enkelte her hevder, p-pillen svikter vel i 0,1% av tilfellene? Og at enkelte ikke kan bruke prevensjon? Det finnes MANGE typer prevensjon da. Og sprekker kondomet, så er det da bedre å ta en angrepille enn å vente til g-testen evt viser "gravid"? Ved riktig bruk er prevensjon veldig sikkert. Mulig jeg har hatt flaks, men prevensjonen har aldri sviktet meg, med unntak av kondom en gang. Da tok jeg en angrepille.

Jeg mener at vi har et stykke arbeid å gjøre, vi må få aborttallene ned. Det er tross alt liv.

Skrevet

Unnskyld meg, men det er "veldig hardt for kroppen" å ta mange aborter også!

Skrevet

Nå bare hiver jeg meg på her.

Tenk så lett det er å si at alle MÅ bruke prevensjon. De som ikke gjør det er idioter. Men faktisk så går det ikke an å styre folk sine handlinger på den måten. Sånn er verden, og menneskene i den.

Vet dere forresten at verden er overbefolket..?

Hvorfor i all verden må aborttallene ned? Sånn at abortmotstanderne skal føle seg bedre?

Skrevet

Hvorfor i all verden må aborttallene ned? Sånn at abortmotstanderne skal føle seg bedre?

Herregud, er det mulig. Kommentaren var så tåpelig at den ikke er verdt å kommentere ytterligere.

Skrevet

Vet dere forresten at verden er overbefolket..?

Hvis vi er overbefolket, så må vi iallefall bruke prev. da! Herregud. Du er litt ute å kjøre roxy. Du mener at vi kan pule på oss en unge, men ta det bort med abort fordi vi er overbefolket? Her i Norge er vi ikke overbefolket, så jeg vet ikke helt hva du vil frem til. Det er så lett å si -Bruk prev. Se her : BRUK PREVENSJON!

Skrevet

Ja, det er lett å si "bruk prevensjon". Det betyr ikke at folk gjør det likevel. Såpass vet dere vel. Jeg mener kun det at man må få ta abort om man ønsker det.

Det jeg sier med at verden er overbefolket understreker mitt syn på saken. Dere mener at embryoer og foster har rett til liv på samme måte som en baby, det mener ikke jeg.

Å nekte folk abort er og blir egoistisk. Jeg kan ikke se hvem andre det skal gagne enn abortmotstanderne. Eller er det sånn at dere tror at embryoene/fosterne blir lei seg og gråter fordi de ikke fikk leve?

Skrevet

Det er ingen som sier at man er IMOT ABORT for 1000000000 gang, og nå gidder jeg rett og slett ikke gjenta megselv lenger. Men abortloven ble stiftet 1978 for mennesker som TERNGTE det. Ikke for at man skal bruke det som prev. Er det så vanskelig og forstå?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tar du abort fordi det er noe veldig alvorlig feil med barnet, er det en god grunn. Tar du abort fordi du kan stryke med i svangerskapet, er det også en god grunn. Men det er ikke en god grunn fordi du glemte å putte i deg en p-pille, eller at typen, mannen eller hva det enn skulle være, ikke hadde kondom. Du ser vel for guds skyld forskjellen???

Skrevet

roxybee, aborttallene må ikke ned for at abortmotstanderne skal føle seg bedre, men for at alle som må igjennom den grusomme prosessen det faktisk er å ta abort, skal slippe det.

Skrevet

Norge er underbefolka, roxybee. Visste du det?

Det er derfor vi trenger alle disse innvadrerne vi har tatt inn.

Og vi hadde sårt trengt alle 14 000 aborterte barn pr år også, for fremtiden. Noe kommer til å bli skjevt når vi blir eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...