Gå til innhold

Hva ER det med folk?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

HURRAAA...Men da skal du ikke ha sex heller...for om du vet at du kan bli gravid når du ikke vil bli gravid, og prevensjon ikke er 100% sikker, burde man være mer forsiktig da. En ting jeg syntes er rart, er når det kommer et slikt fornuftig innlegg, er plutselig alle helt høner. Det er ganske fornuftig og veldig bra innspill du har kommet med her HI! Kunne ønske det var flere som tenkte på det stakkars barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med HI. Mange som tar abort så himla lett. Har liksom blitt et vanlig prevangsjonsmiddel.

Skrevet

Helt uenig.

Litt for få som tar abort, alt for mange foreldre som ikke skulle blitt foreldre.

Alt for mange barn som aldri opplever at mor og far er glad i hverandre fordi de ble født av en konsenkvens " ta for gudsskyld ikke abort" det er ikke prevensjon.

Ett embryo uten følelser, uten tanker, uten mulighet til å leve utenfor magen, det er bedre å ta bort det, enn å bli satt til en verden hvor man ikke har det bra!!!

Skrevet

Enig med du over meg her, men her er det jo snakk om FØR det blir et embyro. At man ikke skal lage barn om man ikke skal ha det. Hehehe.

Skrevet

Det gjør jeg da heller ikke !!!Men hadde jeg gjort det ,hva så ?Det har ikke du noe med !!

Folk tar ikke abort for at de syns det er så veldig gøy .

Folk bruker ikke abort som et prevmiddel.

Skrevet

ja det er jo helt klart sånn det skal være!!!

Skrevet

Hvordan vet du at folk tar så lett på det ?Og det er et fåtall som ser på det som et prevmiddel .

Har du snakket med alle som har tatt abort du eller?

Skrevet

Hvordan går det ann å være uenig i at folk skal skjerpe seg i å bruke prevansjon? Dere er noen rare skruer hele gjengen her. Leser dere ikke innlegget eller? Tror det HI vil si er at de som absolutt ikke vil ha barn, burde ikke ha sex om de vet at en kondom kan sprekke, eller at man ikke går på p-piller etc. At man burde sikre seg 110% før man har sex, for å ikke bli gravid. Jeg mener at abort ikke er en prevansjonsmulighet.

Skrevet

Nope, har ikke snakket med alle, men jeg mener at om det er en så forbanna vanskelig ting å gjøre, må man burde klare å tenke på det før man skræver. Som jeg sier til deg, at du som har tatt ibruk prevensjon er ikke i den "gruppen" av mennesker jeg tenkte på når jeg skreiv dette innlegget. Men bare det å vite at mennesker tar seg en tur på byen, drar med seg en mann hjem, har sex, og ikke tenker på at det kan bli barn ut av det, bestiller time asap hos abortklinikken når grav-testen viser positiv, men de har det selvfølgelig vondt, selv om JEG syntes det er selvforskylt, det gjør meg kvalm!

Skrevet

jeg mener da at om mamma hadde pult på seg meg etter en fuktig kveld på by`n hadde det vært bedre om hun hadde tatt abort ass!!!

Skrevet

De som har blitt gravide uten prevensjon ligger allerede nede, så hvorfor gi dem flere slag?.Tror de angrer sykt nå, så hvorfor strø så mye salt i såret og være så blærete?

Jeg har slv opplevdå bli uplanlagt gravid selvom jeg vet at av sex kan manbli gravid, og det sistee jeg hadde trengt var sånne spydige kommentarer som hovedinnlegget i denne tråden er.

Skrevet

Det er jo akkurat det de gjør! Det er jo akkurat det innlegget mitt handler om! Hadde du gjort det, hadde ikke jeg hatt noe med det og gjøre, men jeg må få ytre min mening om hva jeg syntes om det. Ingen som sier at abort er gøy, men siden det er mindre gøy, burde man forebygge det bedre!!!! Herregud!

Skrevet

11:41 her. jeg beholdt jo barnet mitt ogbrukte prevensjon, men det er nok like sårt forde som ikkebrukteprevensjon, eller kanskje enda værre, og de vetvel utrolig godt at degjorde noe dumt, de trenger ikke HI til å gjøre at manføler seg enda værre? HI,du burdepasse på hva du sier. Folk som er uplanlagt gravid har det nok værre enn hva du tror så ikke skjær kniven,om mulig, enda fler runder rundt takk

Skrevet

Hi er jo ikke spydig i det heletatt!

Realitet kalles det.

Er selv helt enig med HI.

Skrevet

Da får de slutte å lese her da, om de ikke tåler sannheten.

Skrevet

Om man ikke tåler hjormonprevansjon lurer jeg på..HVordan vet du det? Hvordan reagerer man??

Hva har du prøvd av p-piller, minipiller og andre hormonpreparat? Hva med kobberspiral,- osm de gjerne setter inn til de som ikke har vært gravide også..Hva med det "gode gamle" pessaret...Det finnes ingen unnskyldning for ikke å bruke prevansjon,- i tillegg til kondom, som jeg ser på som mer kjønnssykdomprevantivt enn noe annet....

Man bør jo bruke p-piller i 3-4 mndr for å "bli regulert";- har jeg hørt, osm er veldig uregelmessig til vanlig..Siden jeg er veldig uregelmessig ble jeg anbefalt og prøve 6 mndr før jeg evt byttet merke,- for å gi kroppen en sjanse..SÅ fa en mens før man evt beynte på det nye merket..Det betyr at man kan prøve 2,-maks 3 p-pillemerker i året...

Selv om mange merker har samme "virkemidler" så er sammensetningene så forskjellig...Hormoner finnes tross alt naturlig i kroppen,- så allergisk er vel ikke rette ordet??

Selv så kunne jeg vel sagt jeg er "allergisk",- men velger hormonspiral alikevel. Jeg får redusert sexlyst, vektøkning, uregelmessige blødninger og i perioder smerter ved samleie pga "hoven" livmor,- i forbindelse med noen av blødningene somkan være "Mensen" jeg har..... Men jeg blør så lite at blødningene takler jeg,- smertene kommer og går, bare og avbryte om det blir for ille..Prøver igjen en annen dag. Sexlyst,- det er bare å "sette igang" om jeg ikke har lyst, for jeg vet mannen "setter meg igang"...SÅ det er ikke noe problem ås lenge jeg vet det....

Med p-piller som jeg gikk på FØR jeg fikk barn var det akkurat det samme, bare at blødningene var mye større og lenger..Men de virket..Jeg ble ikke gravid..SÅ jeg brukte det...Utenom frohold også,- og brukte kondom i tilleg ved "løsere " forhold, for å slippe kjønnssykdomer...

Nei, jeg er ingen helgen...Eller superjente..Jeg bare synes man ikke kan ta for lett på det å sette barn til verden.... Heller litt plager for meg, enn at et barn kom til verden før "mamma" var klar for det.....Uhell kunne nok likevel ha skjedd,- men jeg slapp unna, og tror ikke jeg var heldig,- for å si det sånn...

Skrevet

hva er det med folk, right back at ya!!!!!

Hva er det med folk som sparker folk som alt ligger nede??

Skrevet

Hvor gamle er de fleste her inne som svarte på dette innlegget?

Skrevet

NÅ må dere skjerpe dere. Jeg skriver da i annenhvert innlegg at dette IKKE er et innlegg til de som tyr til prevensjon, men de som ikke tenker på det i det heletatt! Sier det igjen jeg, og håper dere GIDDER å lese hva jeg skriver og ikke bare leser det dere vil lese. DETTE ER ET INNLEGG TIL DE SOM IKKE VIL HA BARN, MEN FREMDELES HAR SEX UTEN NOE FORM FOR PREVENSJON, OG BESTILLER TIME TIL ABORT MED ENGANG DE BLIR GRAVIDE! Mennesker gjør feil, men burde fanken meg ikke bli på andres liv og bekostning.

Skrevet

De som er blitt gravide utn prevensjon har nok lært leksa si og det er helt unødvendig av deg å skrive dette for å henge dem ut. De hadde nok aldri gjort samme feil igjen, selvom du ikke hadde skrevet dette innlegget.

OG de som ikke vet at man må bruke prevensjon for å ikke bli gravid henger vel ikke inne på dette forumet? De må du nå frem til gjennom fks skole og andre forum.

Tror du virkelig at du lærte noen en lekse HI? Eller ville du bare henge ut folk som ligger langt nede og har det veldig mye vondere enn deg som er uplanlagt gravid og aldri vil gjøre samme feil igjen?

Skrevet

. --DETTE ER ET INNLEGG TIL DE SOM IKKE VIL HA BARN, MEN FREMDELES HAR SEX UTEN NOE FORM FOR PREVENSJON, OG BESTILLER TIME TIL ABORT MED ENGANG DE BLIR GRAVIDE! Mennesker gjør feil, men burde fanken meg ikke bli på andres liv og bekostning.--

Konklusjonen min er da, skulle man ha hatt sex uten prevensjon og blitt gravid, løp å ta abort, for mennesker gjør feil men BURDE FANKEN MEG IKKE BLI PÅ ANDRES LIV OG BEKOSTNING.

bedre å ta abort og mor angrer, enn å få barn og ikke ha det livet ett barn fortjener! Uhell kan skje,

men skjønner at detr er vannskelig å se det kan skje for dere som bruker prevesjon som gjør dere mister sexlyst. Noen ganger blir iallefall jeg SÅ kåt at jeg glemmer fornuft og bare henngir meg til lysten..

Skrevet

Dette er ikke snakk om uplanlagt graviditet. Dette er snakk om slurv, som ender opp med å måtte drepe et uskyldig liv.

Skrevet

Det er akkurat din tankegang som detter igang irritasjon hos meg. "Jeg er bare såååå kåt jeg, at briste eller bære, om det blir barn eller ikke, mååå jeg ha meg litt sengekos" Hvor er selvdisiplinen?

Og som du skriver, BEDRE å ta abort enn å få et liv som barnet ikke fortjener. Hvorfor ikke bare være mer forsiktig, enn å henngi seg til lysten, og kanskje sitte der med hue i saksa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...