Gå til innhold

Hei Bergens jenter- hvordan står det til?


Tone 77,Bergen,fødte 190909

Anbefalte innlegg

Ikke noe som skjer her heller Tone. Var hos JM idag, fikk time til overtidskontroll på haukeland på onsdag. Håper jeg slipper den timen... begynner nesten å gi opp håpet om at hun skal komme av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny dag som gravid... idag har jeg masse nedpress og stikkninger, og når jeg reiser meg tar magemusklene over og presser nedover... har hatt dette om kveldene denne uken, men idag har det vært hele dagen. Så noe skjer iallefall, og det er kjekt. Men samtidig vet jeg at jeg kan gå slik i flere dager til. Ja, det er faktisk mulig jeg fremdeles er gravid neste helg! Så prøver å ikke tenke så mye på det, men heller kose meg i helgen med mannen hjemme og masse oppvartning :-) Nå lager han middag til meg. Digg :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ja, Kristy, godt det er helg med mann som varter opp hjemme : )

det er jeg også veldig glad for nå!!

det skjer i alle fall noe da, hos deg.

Nå har jeg vært til 4 undersøkelser denne uka, og synes jeg er en smule overeksponert...., ikke såå rart nei.

Ser frem til helg med mann hjemme, akkurat nå tigret han av gårde for å kjøpe ostepølser til meg, for det var det eneste jeg hadde lyst på ...(!)

vittig. Fikk pakke i posten fra svigers i Tyskland i dag, babyfon : )))

og baby sengetøy 2 forskjellige sett, det ene rødt : / det er da ikke akkurat noe for en babygutt, eller??? Tar det med meg på neste treff, så kan noen med en babyjente få det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter

Ja da har jeg vært til en ny vurdering og der kom han fram til at jeg må vente. Han ville ikke sette noe i gang, men håpet at det ville skje snart for meg.

Han strippet en gang til - og smertene var ikke akkurat mindre, men da er det i allefall gjort.

Men fortsatt ingen tegn til fødsel.

Jeg hadde forhøyet blodtrykk så det måtte følges med.

Jeg har ny time på mandag, men håper å ikke få bruk for den.

Han kunne fortelle at man ikke setter igang fødsel før etter 18 dager på kk.

I dag er jeg 8 eller 9 dager over, begynner å miste tellingen

jo hooo

Ellers er jeg litt irritert nå, for jeg leverte mine to voksiposer til renseriet, når jeg nå har hentet det oppdager jeg at puten til den ene posen er borte, de sier at de har lagt den ved, men det var ingenting der.....

Skal endevende huset nå, for det var mamma som leverte det fra seg, men hun mener bestemt at det var med, men men

Kiipt om det er borte deler av voksiposen .....

 

Ellers så fikk jeg høre at jeg ser ut som en sel på land, min samboer holdt på å dette om av latter.

Jeg sa til han som da dette at han måtte være forsiktig ellers så måtte jeg komme å stramme han litt opp, da lo han og sa at han ikke trengte å løpe, han kunne gå rolig, for jeg klarte ikke å ta han igjen uansett

Heldigvis er han en ok kar og jeg tok spøken, men skjønner at jeg ikke direkte ser veldig sprek ut for tiden hihih

 

Er det noen som har hørt fra frøkna????

Trilletroll: så koselig å få sånn post, det hadde vært litt gøy altså, men siden vi ikke vet kjønn så er det ingen som vil gjøre noe her i gården og det skjønner jeg

 

Hilsen en noe frustrert Tone

:) men enda med glimt i øyet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dager? *Dåne*... det betyr at jeg kan gå gravid til 22 september det... sukk... jaja, da er det bare å innta godstolen og late som om jeg er langt fra termin enda hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...