Gå til innhold

Faens svigermor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Geskjeftige svigermødre ja, intet ukjent fenomen akkurat. Skjønner deg HI, selv om mme ikke er farlig så er det jo prinsippet da. Særlig når man fullammer uten problemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æh, syntetisk drittmelk??

Heier på mannen din, jeg:) Du må roe ned hormonene og erkjenne at ungen din nok ovelever uten noe varige skader:-)

Skjerpings!!

Skrevet

Voks opp HI!!!

Neste gang farmor gjør noe slik igjen, skal du gi henne en stoor klem og takke henne med hele ditt hjerte. Alt det hun gjorde, var søren meg ikke for å irritere deg...men for ta godt vare på barnebarnet sitt.

Sønnen min vokste opp på mme. Da han var nyfødt, og veide under 2,5 kg, fikk han mme som tillegg til mm på sykehuset du. Tenk det...mme...på sykehuset...av sykepleierene.

Skrevet

Beklger men jeg fatter ikke helt hva hun gjorde galt her jeg siden hun fant mme i DITT skap. Regner med at du hadde en flaske liggende også siden du hadde mme i skapet.

Skjønner at det ikke er morro med brystspreng, men mme var jo det eneste alternativet hun kunne gi barnet ditt hvis den lille var sulten.

hadde tatt seg ut om hun skulle prøvd å reise ut med babyen som hyler av sult. Det hadde ikke jeg blitt så veldig imponert over gitt.

Du må nesten bare stole på at hun brukte anvisningen på pakken. De fleste ville vel gjort det til punkt og prikke når man er på "ukjent grunn".

Skrevet

Tror ikke svigermoren din drev og blanda mme i hytt og pine. Hun er vel oppegående nok til å følge doseringen på pakken. Såpass skal du vel kunne stole på henne.

Fy deg HI.

Skrevet

Jeg trenger en slik kjærlig svigermor jeg. Kan jeg få henne om du ikke vil ha henne? Jeg betaler gjerne for å få henne.

Utakknemlig dritt.

Skrevet

Jeg må også bare spørre, hvorfor har du mme i skapet hvis du syns det er så ille??

Kan ikke helt tro at dette innlegget er seriørst.

Skrevet

Du vet at det var før i tiden man hadde fast rutine på ammingen med 4 timer mellom og at det da også var veldig mange som mistet melken sin på grunn av dette.

Om du er så opptatt av amming burde du vite at så små unger skal spise oftere og få pupp når de er sultne ikke når du vil gi bryst.

Om mme er slik dritt hvorfor i all verden har du flasker og mme hjemme hos dere?

Her er det nok du som er hormonell, og moren din vet at det bare er bedre å jatte med enn å fortelle deg at du er urimelig.

Skrevet

Herregud for en sutreunge du er. Snill svigemor som gidder å komme og passe jenta di. Stakkars, hun ble sikkert redd for at hun var sulten (og det var hun sikkert også!). Og når var mme syntetisk drittmelk? Er du ute etter å få de som ikke får til å amme til å føle seg som dårlige mødre? Skam deg, din bortskjemte bæsj.

Skrevet

Så utakknemlig du er! Jeg har sett mange rare innlegg her på bim, men dette er blant de verste......

Hvis ikke du har å utsette på din svigermor, enn at hun er kosete og dullete med sitt barnebarn, ja da burde du ikke klage.

Hvis du tror barnet ditt kan ta skade av mme, hvorfor har du kjøpt det og puttet det i skapet da?

Og hva med alle de mødrene som ikke kan amme, og bare må gi mme... Det blir jo barn av dem også......

Skrevet

Hi, bare vent til du selv blir bestemor. "Dullekose" med barnebarnet må da være lov, det?

Jeg er farmor, og har nesten ikke sett lillegullet siden hun ble født (lange avstander), men hvis noen skulle reagere negativt på at jeg kosa meg med henne når jeg hadde henne i armene, og sa "nei, så søt du er, lille gullet til farmor" fks, da hadde jeg faktisk blitt såret.

Å være glad i barnebarnet sitt er ikke en kriminalitet. Men noen ganger føles det nesten sånn, når jeg leser "svigermor-innlegg" her. Man må visst trå på tær når man er farmor. Hvorfor skal det være sånn, da?

HI, hadde du reagert likedan hvis det var din mor som gjorde dette?

Jeg tror ikke min svigerdatter hadde reagert som du gjør, hvis hun visste at jeg bare ville det beste for ungen. Og det vil man jo?

Hvorfor hadde du mme i skapet, forresten?

Å ikke ta med babyen på legevakta var forresten et klokt valg. Det er ikke anbefalt å sitte på et sånt venterom med så små babyer.

Er det rart det er krig...osv...

Skrevet

jeg ber til dib-guden om at dette er et av mange tulleinnlegg, for når jeg leste svaret til hi her høres det ut som tull, tenk at hun har gått inn i skapene og sett etter nan osv,

Hvis nan er så dritt, hvorfor i helvete har du det i skapet da HI?

Hvis dette ikke er tull så er du ei utakknemlig drittkjærring hi, som burde være glad at noen gidder passe babyen din, fortsetter du med sånne krav er det ingen som kommer til å orke å gjøre deg en tjeneste!

Skrevet

hvis du nekter svigemor å aldri passe barnet aleine lengere bare pga. en bagatell, så straffer du bare seg selv, mannen din og ikke minst barnet ditt. Bruk huet ditt litt hi og kanskje du skjønner at jeg har rett, skal du holde på sånn over så lite og som sikkert er ment i beste menning. Så går dette utover mange flere enn bare deg, og hvem er egentlig smartest da?

Mange her inne ville drept for å ha en svigermor som alltid vil stille opp for sitt kjære barnebarn (ikke jeg da, for jeg har en perfekt en^^).

Og er det noe som er helt sikkert, så er det at begge partene av besteforeldre vil gjøre noe som du mener er feil. Men så lenge de gjør sitt aller beste for sitt barnebarn, så er det 100 andre måter som er bedre å reagere på enn slik som du gjør. Jeg mener man har en plikt ovenfor barna sine og sin kjære, til å prøve å ha et best mulig forhold til svigerforeldrene sine.

Men jeg har også mange ganger her inne hatt god forståelse for hvorfor enkelte er på kanten til å hate sin svigermor/far, men du er absolutt ikke en av dem...

Skrevet

Din tosk. Du hadde vel flaska og mme-pakka i skapet, regner jeg med? For svigemora di gikk vel ikke i butikken med en skrikende unge og kjøpte det. Og da vet du vel at hele den svære pakka må brukes innen to uker fra den er åpnet? Og da har du den vel ikke der hvis du synes det er så dritt? Da hadde du hatt et pumpelager eller evt ferdigblanda mme til krisetilfeller.

Vet ikke helt om jeg trur du er seriøs. Isåfall er du veldig dum.

Skrevet

Ble så sint jeg...når jeg leste innlegget. At det er mulig å kalle en slik svigermor en faens svigermor. Uansett hvor nøye jeg leser innlegget, så klare jeg IKKE å se hva det var farmor gjorde galt her.

En ting er sikkert hi. Du komme til angre livet av deg hvis du skyver svigermoren din bort på denne måten. Ser ikke at hun har gjort noe fælt her. Bare vært snill og god.

Du derimot burde tenke deg litt godt om igjen, før du hisser deg opp for INGENTING. Og hvis du nå kutte ut kontakt med farmor og sitt barnebarn for dette....ja...da har jeg ikke ord rett og slett.

En ting å tenke på...svigermoren din har oppdratt barn LENGE før deg!!!

Skrevet

Hvorfor i all verden har du "syntetisk drittmelk" i skapet da? Og du forventer at noen skal komme ned til legevakta med en sulten unge for at du skal få amme? DET hadde vel heller vært en dum ting å gjøre, spør du meg, men her har jo farmor bare passet på barnet ditt, og du takker henne på denne måten?! Greit nok at du gjerne ville blitt spurt, men det ble du ikke. Get over it... ungen din har ikke lidd noen nød!

Jeg har forståelse for at man kan bli litt overbeskyttende som mor, og jeg er det selv... men når besteforeldre irriterer meg, biter jeg meg bare i det. Det er kjempestas for dem, og selvfølgelig vil de dulle og kose med når de er sammen med barnebarnet... noe annet hadde jeg sikkert blitt skuffet over også, siden de da ikke hadde vist nok interesse over barnebarnet. Vi kan ikke få i pose og sekk, HI, så sett pris på at du har noen som vil stille opp for jenta di. Det kan komme tider da du virkelig trenger det, så pass på å ikke ødelegge det i mellomtiden.

Skrevet

Dagens drittkjerring Oscar går til deg HI.

Makan til en mer drittkjerring har jeg aldri vært borti før.

Skrevet

PATETISK!

Hvis ungen din griner etter 3 timer og er sulten - drøyer du likevel èn time til da?

Ett unntak trenger vel ikke nødvendigvis ødelegge en rutine som du så fint kaller det.

I tillegg lurer jeg, som flere andre her, hvorfor du har mme i skapet - hvis du likevel synes det er syntetisk drittmelk?

Voks opp!

Skrevet

Herlighet hvor over hysterisk du er da. Du skal bare være glad og takknemlig for at du har en svigermor som stiller opp. Hvor mange barn har hun oppdratt da? Hun har vel litt erfaring? Mere enn deg sikkert.

Skrevet

Hvorfor i svarte har du syntetisk drittmelk i hus hvis du tror det kommer til å ta livet av ungen din?? Ja, det virker som du tror det ja...

Skrevet

HVorfor må man banne? Hvorfor må man være så ekkel når noen enkelte svarer på innlegg????

Hi er en nybakt mor og det er forståelig at hun er redd for sin unge!!!

Og siden det er er HI SIN UNGE , skulle hun blitt spurt ang.flaskemat først. HI er mor og vet hva hun gjør med barnet sitt og svigermødre som vet BEST og KAN ALT dette her kan spare sine kunnskaper og heller komme opp med råd eller forslag- men ikke ta også styre med noen andre sine barn!!!!

Skrevet

Hva skulle farmor gjøre da, når puppen ikke var hjemme? Trille en skrikende unge helt ned til legevakten slik at hi kan amme han? Hva om hun var inne hos legen da? Hva skulle farmor da gjøre? ta frem puppen sin og amme han, siden mme vistnok er giftig for barn?

Dummeste innlegg jeg har lest her inne.

Skrevet

huff, ja jenta di må virkelig lide nå altså, tenk å få slik skvip i magen! hva var det dama tenkte med!

du skriver som en 13 åring: Selvsagt fullammer, sambis, syntetisk dritt osv osv. Har du reflektert over noe du har skrevet ned, eller er du såpass ung eller dum at du mangler noen anntenner??

vær takknemlig over at svigermoren din stilte opp, og slapp av ang mme, med tanke på hvor mange barn som kun får mme, så tror jeg ikke din yndige prinsesse vil lide noen stor nød.

Skrevet

Jeg skjønner så altfor godt hvorfor det er så mange som har reagert slik som dem gjorde nå. Føler at jeg blir rett og slett sint når jeg leste innlegget. Kan ikke skjønne hvordan noen kan være så utakknemlig som Hi var her.

Jeg fikk mitt første barn for 4 år siden. Var nybakt mor, og usikker som bare det. Jeg ammet, men mamma ga barnet mitt mme ved siden av...når melka som jeg pumpet ut gikk tom. Han har klart seg fint han. Ikke noe problemer. Vokste seg stort og fint. Vi hadde ikke noe faste materutiner, for babyen min fikk mat når han var sulten. Så enkelt var det.

Jeg er veldig takknemlig for at mamma var så snill og passet på gutten min, og gjorde det hun kunne for at han skal få det så godt som mulig. Og slik burde du også tenke, HI.

Mange som har sagt der her inne, men jeg må også få si det. Du er utrolig utakknemlig, og det er virkelig synd på både mannen din og svigermoren din som må takle en svigerdatter/kone som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...