Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe høres bra ut!

I dag har jeg så langt vært flink til å rydde ned og pakke ut ting på kontoret, lappet riften jeg fikk i buksebaken i sykehusgarasjen og skal nå være flink til å leggge meg litt mens lillegutt og mannen min er ute en tur. Er fryktlig trøtt i dag og skal ha middagsgjester... typisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei, nå har vi ikke vært flinke nok, har jo havnet på side 2 jo!!!

Men jeg fikk malt 6 pakker med panel i går, har bare 40 igjen;-) I tillegg var vi på Gardermoen og fikk sett på litt raske biler (rallycross og drag..), så da var både junior og pappaen lykkelige! Når vi kom hjem hadde vi besøk av slekta, så jeg synes jo det ble en begivenhetsrik dag!

I dag har jeg forberedt meg godt, skal ha min aller siste arbeidsdag, før jeg går ut i permisjon... Kjenner det er litt vemodig og rart, men satser på at den lille snuppa får tankene over på noe annet, bare hun får somlet seg ut!! Har 24 dager til termin i dag!

Skrevet

I går og i dag har jeg vært flink til å ta vare på meg selv og bare ligge på sofaen med bena høyt, Jeg har vært helt tappet for energi og har rett og slett bare slappet av og sett TV, drukket 3 liter vann pr dag og spist. Og det trengte jeg nok. I morgen håper jeg på litt bedre overskudd...

Hva med dere andre?

Skrevet

Uff, det er viktig å lytte til kroppen sin også ja! Fikk malt noen pakker til i går, og gubben begynte å skyte opp panel på veggen! Utrolig digg å se at det skjer noe synlig! (har liksom brukt hele sommeren på usynlige drittjobber.. pigge opp gulv, få lagt ned nye rør, støpe igjen den samme jobben som man gravde opp først osv..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...