Gå til innhold

Hvem er vi, april mammer?


08gutt-og-10gutt

Anbefalte innlegg

Hei. Er 30 år. Bor i Fredrikstad med samboer. Er sykepleier og jobber på sykehjem. Dette er vår første. Foreløpig termin 16.April. Var veldig planlagt og håper alt går bra. Har ikke noe særlig med symptomer, så klarer ike helt å fatte at jeg faktisk er gravid. Blir spennende med UL, men den er ikke før 12 November.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 21 år, og bor like utenfor Drammen med samboeren min. Er student. Dette er første barn for oss begge. Var ikke planlagt, men nå gleder vi oss veldig.

Har vært veldig dårlig, kvalm fra dag 5 og kastet opp fra uke 8-12. Nå er det heldigvis over. Symptomene nå er ømme bryster, mye svimmelhet og tretthet, ellers er alt supert =)

 

Har termin 7. april og skal føde på Drammen sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 20 år, bor med samboeren min (kjærester i 5 år) i Bodø. Vi venter vårt første barn 3.april 2010,- er kjempespente og glade !! Har vært og er veldig dårlig - kvalm og kaster opp, svimmel, trøtt, vondt i bekkenet...går å venter på den dagen dette skal gi seg :) Nå ser vi fram til UL i begynnelsen av november :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 28år, gift og venter vårt 3 barn den 19april2010. Håper det går bra denne gangen. Hadde en SA før denne spiren. Er veldig trøtt og sliten så har nå fått ordnet meg 20% sykmelding. Bor utenfor Gjøvik i oppland. Blir spennende tid fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle=)

 

Jeg er 26 år og venter nr 3. Har to barn fra før på 4 og 5 år. Bor i Sandefjord og klarer ikke bestemme meg for om jeg skal føde i Tønsberg eller Skien. Men har jo ennå god tid på å bestemme meg=)

 

Hittil har svangerskapet gått veldig bra. Vært en del kvalm, men det er heldigvis borte nå. Blir spennede å fa enliten baby i familien igjen da.

Blir koslig å tilbringe litt tid her inne med andre som har termin samme tid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Jeg er 36 og kommer fra Stjørdal, sambo er 31 og kommer fra Trondheim. Jeg har 2 jenter på 12 og 15 fra før. Vi har ei jente på 1,5 og venter vårt andre ca 6 april.

Glede oss masse :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 30 år, bor i Stavanger, gift og gravid med nr. 1. Termin 10. april. Var på tidlig UL på fredag, så nå har det virkelig gått opp for meg :o) Har vært helt tusset$e hele helgen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg er en 24 år gammel jente som bor i Finnmark. Er endelig gravid med mitt første barn etter 1, 5 års prøving :)

Er samboer, og vi har vært sammen i 4 år.

Termin 17. april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. er er jente på 21 år fra skien. er forlovet me den beste mannen i verden, å lille gullet kommer i slutten av april:) har termin 26 april. dette blir vår første unge:) gleder oss masse :)

har to hunder også :)

 

har ikke vært dårlig før i svangerskpet, men nå i 2 trimester har jeg fått veldig plager med ryggen, og i natt startet halsbrannen :( menmen..

andre fra skien/ porsgrunn her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år og bor i Oslo med samboeren min på 22:) Ikke akkurat planlagt, men er gravid med vår første nå og har termin 9 april:) Jeg er student og jobber deltid som selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...