Gå til innhold

Hvem er vi, april mammer?


08gutt-og-10gutt

Anbefalte innlegg

Jeg er 23 år. Bor i Sandefjord med forlovede og våres sønn, i april kommer nr 2. Gleder oss! Snart begynner sønnen våres i barnehage og jeg skal tilbake i jobb, som ass. butikkleder i en skobutikk.

 

Hittil i svangerskapet har alt vært veldig bra, håper det går like problemfritt som med nr 1 :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 21 og bor i Oslo sammen med samboeren min:) dette er vår første, og jeg håper alt går bra:D jobber i barnehage og nå begynner jeg å bli syk. Håper det ikke er svineinfluensaen, fant ut igår at gravide var i risikogruppen for komplikasjoner. Ellers er jeg jo ikke redd for den influensaen. Litt bekymra nå bare, men det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og bor i Akershus. Jeg er gift og har ett barn på ett år fra før. Håper virkelig spiren sitter! Er i fin form, og merker ikke så veldig mye til graviditeten enda, bortsett fra at jeg er litt svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år, bor i Trondheim med min samboer, hund og noen høner. Absolutt ikke planlagt, så fremdeles litt i sjokk fire dager etter den positive testen. Etter min regning skjer det i begynnelsen på april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forresten testet for svineinfluensa igår, for sikkerhets skyld, etter lang tids mild influensa.. Fy så ekkelt! Fikk en q-tip langt inn i nesen, og en annen bak i mandlene. Hostet på legen(som var omhyggelig innpakket i masker og vernebriller og det meste). Jaja, er vel negativt, regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 år fra Stavanger :). Er gift og har tre barn fra før...Har jo ikke vært gravid så lenge, så det har ikke sunket inn helt ennå, men gleder meg til "følelsen" er på plass :) Trodde egentlig vi var "ferdig", men ble plutselig klar for 4.mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 32 år og bor i hamar. Er gift og har to jenter på 41/2 og 11/2år. Jobber i psykiatrien. Var veldig kvalm i de to første svangerskapene, men det har utrolig nok gått bra så langt. Kansje det er en gutt siden jeg ikke har blitt dårlig ennå?!

 

Denne nye spira var ikke planlagt, så vi er litt i sjokk. Blir vel like koselig denna gangen alikevell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, samboer, fra Fredrikstad. Har en gutt på snart 15 mnd fra før! Ingen symptomer foreløpig, men er vel litt tidlig enda.. Kommer nok snart tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år , er gift og bor like ved Asker;) Vi har en go´gutt på snart 19 mnd, og venter baby 15 april;) håper at alt går bra;)

Hadde full oppkast til 8 mnd, og bekkenløsning og rullestol i første svksap. Men nå har jeg mye mer kunnskap om hva jeg gjøre for å forebygge dette;);)

 

Gleder meg stort over den lille spiren;)

 

Var butikksjef i VeroModa før jeg gikk ut i perm med førstemann, og har vært hjemme siden;)

Gelder meg til å være en del av aprilterminklubben;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26år fra Horten. Har en gut fra før født i 2007, blir 2 denne mnd. Venter neste i midten av april =) Fant det ut idag =)

Jobber i barnehage, og håper graviditeten blir like fin som sist, da hadde jeg ingen problemer i det hele tatt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en kvinne på 34 år. Jeg startet eget firma i 2002 og siden den gang har det gått slag i slag. Min sønn har rukket å bli 14 år og nå skal jeg igjen bli mor ( ja, 14 år er lang tid å vente). Jeg gleder meg veldig, ser frem til nye familieomgivelser og krysser fingrene for at alt vil gå bra med den lille spiren. Det skal bli gøy å følge dere alle gjennom svangerskapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg er 33 år og bor i Asker, har en 3-åring fra før og en liten aprilspire i magen. Fødte i påsken sist og har foreløpig termin påskeaften denne gangen, så påsken er liksom vår greie.Håper alt går bra - jeg tror ikke jeg puster helt før vi er forbi ordinær UL. Lykke til jenter - håper dere får gode uker fremover :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og bor i Akerhus. Bor sammen med samboeren og dette blir vår første... Da selvfølgelig ingen aprilsnarr (håper jeg). Vi er veldig spente og forstår at dette blir en helt ny hverdag for ett par som er vant til å være mye på farten,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27 år og bor i Steinkjer. Har tre barn fra et tidligere forhold...9 år, 6 år og 4 år... Har samboer og dette er vårt første felles barn :) Han har 2 barn fra før... var ikke planlagt da vi mente at vi vel hadde nok med de barna vi har fra før.... men nyheten mottok vi med et stort smil:) Gleder oss kjempe masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 27 år, som bor i Klæbu (utenfor Trondheim) sammen med min forlovede og våres datter på 3 år. Hadde tenkt å gifte oss i juni 2010, men tror nok vi utsetter det litt=). Jobber som assistent på skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, er gift og bor i Skien. Har to barn - en jente og en gutt fra før og har prøvd noen måneder å komme i gang med 3'ern. Nå er det i boks og vi er veldig glade :o) Skikkelig rart å være gravid igjen - gleder meg nesten til å kjenne symptomene på ordentlig - selv om det ikke akkurat er behagelig...!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år fra Buskerud, har en jente på 3,5, og en gutt på 2,5 år.

dette blir det første felles barnet til meg og min kjære<3

var ikke kvalm med de to, men denne gangen har jg gått kvalm en uke i strekk nå...huff. kommer noe godt ut av det da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 18 år,har en gutt som er født juli o8 ifra før.han har akkuart blitt 1 år..=)har vært sammen med pappaen t barnet i 4/5 år og vært forlovet i over 2 år=)håper alt går bra framover og at den sitter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bergen og er 32 år. Har ei jente på 8 år og har en samboer som har en yngre jente. Jeg jobber på Universitetet, med koordinering av kurs og fagutvikling.

 

Vi gleder oss veldig til denne babyen. :) Er lenge siden sist det var baby i hus. Jeg har glemt alt av nattevåk og søvnmangel. Heldigvis ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og venter mitt første barn 15. april. Er utrolig spent! Bor i Stavanger og jobber til daglig på et lite kontor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er blitt 30 år og gift med en flott bergenser, har en gutt på 7 og en på 5 år(snart)

er oppri.fra Bø.

Var egentlig ferdig med barn men så blei vi gravide ved et "uhell" i des. og etter at dette hadde synket inn så gledet vi oss masse men mistet desv. i uke 11 og har prøvd siden feb. Hadde liksom planlaggt hvordan ting skulle bli så da fant vi ut at vi kunne jo prøve å se om vi klarte dt igjen,

og endelig så trur jeg jammen den satt, det blir et april barn så det blir spennende å se om vi treffer bursdagen til svigermor eller mamma.

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 22 år og fra Lier (Buskerud). Dette blir forhåpentligvis vårt første barn, gjennomgikk 3 sa'er fra sept 08 til jan 09 og nå har vi endelig turt å prøve oss igjen. Håper at vi lykkes denne gangen. Gleder meg til å følge dere her inne videre. Av symptomer har jeg ømme pupper og flyr på do hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 år gammel og har en sønn på 7 år fra før av. Vi har hatt to sa, en i uke 13 og en i uke 7 så vi håper virkelig at det skal gå bra denne gangen. " Alle gode ting er tre:)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 år gammel jente fra Nordland, samboer på 22. Vært sammen i snart 5 år:) Venter vårt første barn. Mistet i mai i år, og ønsker virkelig det går bra denne gangen :--)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...