Gå til innhold

Hvem er vi, april mammer?


08gutt-og-10gutt

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 36 år , samboer fra Oslo. Vi venter nr 2 ca 12 april. Har en jente på 11 mnd fra før, så her blir det to tette .-) Satser på en like fint svangerskap som med førstmann, men merker allerede jeg er litt mer sliten. Kan også ha noe med at jeg har staret å jobbe etter lang ferie & permisjon plus barnehagettilvenning for snuppa. Den siste har gått greit for snuppa, litt tøffere for mor & far ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei alle sammen=) 25år, har samboer og bor i Nordland. Har en datter på 14 mnd fra før. Nr 2 er planlagt og vi glede oss masse.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22, venter vår 2 barn bor i hærlige nordland:) Han blir 2 i okotber. Gift med mannen i mitt liv som er 4 år eldre enn meg.

 

Dette var planlagt og vi gleder oss utrolig masse:) Har mange vennepar som har fått mye tettere enn oss, men vi syns det var greit å vente litt.. =) Kose oss masse med nr 1:)

Var gravid med 2 fikk vi vite på ul i uke 6, men mista dessverre den ene =(... termin er iallefall 5 april=)

 

Jobber forøvrig i NAV og vi har også akkurat kjøpt oss hus her i byen, og det er litt stas:) Greit å ha alt i orden før man blir flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Er 21 og bor sammen med kjæresten i Ålesund. Ikke heelt planlagt, men nå som det har sunket inn litt er alt bare kjempe spennende. Gleder oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg passer visst inn her jeg òg. Jeg er 28 og bor i Oslo, og vi tror vi er kommet ca syv og en halv uke på vei, som videre skal bety en termin i april. Er veldig spent, engstelig og lykkelig på en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en 30 år gammel sørlending og jeg og mannen min venter vårt andre barn. Vårt første barn døde til termin, så dette blir et spesielt og nervepirrende svangerskap. Formen er kjempe fin (akkurat som forrige gang). Jeg har termin i begynnelsen av april, men det blir nok igangsatt fødsel eller KS i slutten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

er 26 år gammel jærbu som blir mamma for 3 gang april/mai 10

tror selv at jeg kommer til mai før noe skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 31 år førstegangsfødende! Bor i Oslo med samboer. Har vært gravid utenfor livmor for 4 år siden. Ser ut til at denne gangen er den lille på plass! Termin ca 21 april. Klem til dere alle, gøy at vi er så mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år. Er fra Sandefjord, bor i Stavanger og ønsker å føde på Tønsberg sykehus : ) Jeg har en sønn på 5.5 år som nå har begynt på skolen. Jeg og samboer hadde planlagt dette og traff akkurat den mnd vi helst ønsket oss. Det sto mellom april\mai barn som var høyeste ønske. Vi har så mange bursdager vinterstid så blir hyggelig med barneselskap på våren : ) Har termin 10 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år,og bor i Oslo.Har en sønn på 2 1/2år fra før,og håper å få føde på Ullevål denne gangen også.Veldig fornøyd med vårbarn,vi får jo en perfekt barseltid.Termin 26 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, bor i Oslo. Er samboer og sammen har vi en datter på tre år. Har fått fødeplass på Rikshospitalet. Termin 26. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 20år, gift og bor på romerike. Dette er nr 2, vi fikk en gutt 2.juni.08 som døde i krybbedød mars 09.

Forgje svangerskap gikk kjempe fint, var lite kvalm, mye mer uvel nå men håper alt går bra.

Har termin 5. april

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og bor i Stavanger. Jobber som sosialkonsulent. Kommer til å være alenemor, ettersom spiren var ett (hell i) uhell mellom venner. Men har en veldig engasjert barnefar som jeg har et godt forhold til, så ser veldig positivt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.

 

jeg er ei jente på 28 som bor i tromsø, og jeg og mannen min venter smått nummer 1 24 april. Fortsatt tidlig, men håper at den lille vil følge oss hele veien.

 

Er endel trøtt, men ellers i super form:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 29 år, nygift og vi venter förstemann :) Håper alt går som det skal! Er veldig slapp og trött, kvalm, hodepine og fölelsene er som berg og dalbane. Dette kom to uker siden, frem til uke 10 var det symptomfritt så og si :)

Jobber i oljå og bor i Stavanger. Gleder meg til magen kommer, til UL, og april! Vet ikke termin enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år,bor i Drammen med forloveden min og en liten australsk terrier:) Dette blir vår første og vi gleder oss veldig:)

Noen andre som skal føde på Drammen? har termin 7.april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...