Gå til innhold

Hvem er vi, april mammer?


08gutt-og-10gutt

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år, gift og bor i Bergen. Jeg har en sønn på 18 mnd som akkurat begynte i barnehagen i går :). Førstemann kom som et sjokk, andremann er planlagt. JObber som kokk, skal begynne å studere neste år.

 

Hatt en del vondt i magen, litt små kvalm, og merket halsbrannen for første gang idag! ikke så mye å klage over. Kjempe lykkelig for å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22 år fra Bergen. nygift og vi har en sønn på 14 mnd.

 

Termin 4.4

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år fra Tromsø og venter nr.3. Er gift. ca. termin 2 april

 

Følelsesmessig er jeg i en tilstand av skrekkblandet fryd..varierer mellom glede og skrekk med tanke på hvordan det skal gå med tre søte små..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er ei jente på 27 år som bor i Tromsø med samboer og en datter på 4 år. Venter nr. 2 i midten av april. Vi gleder oss og håper alt går fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:)

 

Er 30 år, samboer, og første barnet vårt, spennende.

Etter en SA i juni hvor jeg engasjerte meg for mye følelsesmessig prøver vi å være nøkterne nå de første ukene, men det er jammen ikke lett. Gleder oss og håper veldig at den lille klorer seg fast denne gang.

 

Testet positivt tidlig, litt over 3 uker, er nå 4+0.

 

Håper vi får henge sammen her inne helt til april 2010 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jente 23 år. Har samboer og en gutt som blir to i september:)

 

Prøvde i nesten 10 mnd før det klaffet på andre dobble pergokur.

 

Gleder meg veldig til å gi sønnen min søsken! Er ca i uke 6 og kjenner meg litt uggen, redd for at kvalmen kommer siden jeg snart skal starte i ny jobb. Krysser fingrene. Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Jente på 25 år. Gift og har en gutt på 19 mnd. Vi bor i Bergen, jobber og studerer. Gleder oss masse til å bli to-barnsforeldre. Men kjenner vi må skynde oss å nyte livet med bare en unge også, så lenge det varer. ;)

 

Dette blir spennende og skummelt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 og bor i Oslo sammen med min forlovede. Dette er vår første graviditet og vi gleder oss vilt. Så langt er symptomene ømme bryst, litt krampe nederst i magen og utrolige humørsvingninger, men de minner meg bare på at jeg er gravid, tjohooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, gift og bor i Akershus. Venter vårt første barn i april, gleder oss masse :) Har gledet oss lenge til dette, og det klaffet på første forsøk! Håper at det sitter :) Sympomer: store bryster, ekstrem hodepine, og litt mer sliten enn vanlig.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og bor i Stavanger med samboer. Dette blir vårt første barn (ikke heeeelt planlagt), spennende og skummelt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 30 år. har to gutter fra før . en som ble 3 i juni og en som blir 2 i september. så vi får 3 rimelige tette :) var overhode ikke planlagt med en til nå. har akkurat starta i et vikariat på et år. foreløbig ingen runder over dokanten hehe. hadde det fra 1 uke før mens med de andre to og ut svangerskapet. ja det var vel det hele. bor i nordland. lykke til allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 33 år , samboer og bosatt på Jessheim. Dette er vårt første barn, og termin er ca 20 april.

 

Utrolig spennende dette her, vi gleder oss veldig:) Ser fram til å dele erfaringer med dere fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og fra Stavanger og er 26år. Venter mitt første barn. Er så kjekt å se at det er andre på min alder fra stavanger her. Kjekt å følge med fremover:) Har termin 3 april. Dette er utrolig spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir 23 snart. Bor i oslo sammen med sambor og vår sønn som blir 5 år snart.

 

Vi gleder oss til den lille kommer om 8 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, gift og har ei litta snuppe på 2 år.

Jobber i barnehage og gleder meg til månedene som kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og bor rett på utsiden av drammen. Jeg og samboeren venter vårt første barn den 6 april hvis alt går bra! Jeg er student og håper jeg slipper for mye ubehag og fravær!

 

Hittil har alt gått bra, kjenner meg bare noe mer sliten og litt uggen av og til!

 

gleder meg til å holde kontakten med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år og bor i Akershus. Jeg er gift og vi venter vårt tredje barn den 8. april. Har to jenter fra før som er født i april. De er født 2 1/2 og 3 uker før termin. Er spent på om jeg føder i april igjen, eller om det blir mars barn. Får bare vente å se.

 

Veldig trøtt om dagen, og må spise ganske ofte fordi jeg blir skrubbsulten. Er ikke slik til vanlig. Kvalmen har ikke kommet og håper på en måte jeg slipper den denne gangen.

 

Koselig å ha et forum for oss som har termin i april. Her kan vi dele sorger og gleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen:-) jeg er 37 år og fra tønsberg. venter nr fire. trodde vel jeg var ferdig med små egentlig. men kjærsten min og meg venter nå vårt barn sammen. vedlig glad for å få oppleve dette en gang til.. vi gleder oss! og håper alt vil gå fint:-)

trøtt, kvalm og utrolig fysen og sulten.det siste er litt slitsomt. håper det vil gi seg litt etter hvert, men glad for å kjenne symptomer på at jeg er gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, vært gift i hele 1 måned, men har vært sammen i nesten 7år=). Har ei jente på 3 år fra før, og venter nå vårt andre barn=)

Vi bor i indre Østfold=)

Hittil har alt gått bra, håper bare spiren holder seg godt fast de neste 6 ukene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 og bor i Sandefjord. Venter nr 2. Nr 1 er 8 år. Jobber på sykehuset i Tønsberg. Dette er veldig spennende da vi har hatt en spontanabort og ett svangerskap utenfor livmoren tidligere. Krysser fingerene for at det går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 21 år, bor litt utenfor Oslo med samboeren min. Vi venter vår førstefødte 15.april 2010 <3 Er det noen andre unge mørdre fra østlandsområdet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 26 år,gift og har 2 gutter fra før på 4 og 7 år.

bor i sør trønderlag litt utenfor trondheim;)

vi har hatt 5 sa`er og 1 exu,så vi krysser fingrene nå....foreløbig termin er 28 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år og samboende i Oslo.

Dette er vårt første barn - første forsøk. Veldig spente på om alt går bra. Termin foreløpig 10. april, men merker ikke annet enn at jeg er fryktelig slapp - og har store konsentrasjonsproblemer på jobb.

Lykke til videre, til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...