Gå til innhold

Hvem er vi, april mammer?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!Jeg er 31 år og bor i Oslo, jobber til daglig som leder innen PR. Liker å trene, musikk, yoga og litteratur. Dette er mitt første barn med min forlovede, vi har vært sammen i seks år og skal gifte oss neste år så da blird det både bryllup og baby;) . Dette kommer til å bli moro;) Jeg har en sønn fra før på 10 år.

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 29 år, har samboer og er fra Telemark! Jeg har en gutt på 6 og ei jente på 8 fra før. Har termin 28 april (testet positivt i dag! yeeeiii) Er utdannet lærer og jobber på en ungdomsskole..

Hei! Jeg er 34 år og bor i Oslo. Venter nr 2, har en ettåring fra før. Blir nok tøft med to tette, men da får de selskap i hverandre etterhvert :-) Er trøtt, men merker lite til svangerskapet ellers :-)

26 år, gift, bor i Nordland. Har en gutt på 17 mnd fra før av, og grue-gleder meg til å ha to små som trenger meg :) Veldig spent på hvordan vi alle takler det med et nytt familiemedlem, da tenker jeg spesielt på sjalusi, hvordan takle det og innlemme eldstemann.. MIN termin er 20 april, så får vi se hva legestanden påstår ;)

Kjenner alt av symptomer mye tidligere denne gangen. Trøtt og sliten, svimmel, oppblåst, irritabel, uggen og småkvalm.. Gleder meg til formen bedrer seg! :)

Kjenner det blir krevende med en vilter gutt på 17 mnd ja!

Annonse

Jeg er 27 år fra Bergen. Er samboer og har to stebarn på 9 og 11. Dette blir min første. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Hadde en SA i januar. Skulle egentlig hatt termin i helgen som var så da var det kjekt å oppdage at jeg er gravid igjen. Har termin 25.04.09.

Jente på 24 fra Trondheim. Har samboer som jeg har vært sammen med i 4 år. Dette er vårt første barn. Termin er 24.04.09.

Gleder med veldig til tiden som kommer og krysser fingra for at alt går bra :)

Annonse

Hei

Jeg er også 36 år og mor til to. Nå venter vi barn nummer tre og det blir spennende. Som deg er jeg også veldig trøtt om dagen, og i tillegg litt småkvalm om morgenen.

Artig å se at det er noen her i samme situasjon som meg. Jeg ser at det er mange unge mødre her, mens jeg føler meg ganske voksen.... Prøver å ikke tenke på meg selv som gammel mor, men jeg kjenner at tanken kommer snikende når jeg ligger utstrakt i sofaen etter en travel dag på jobb.:-

Fint med dette forumet som jeg nå bruker for tredje gang:-)

Jeg er 28, nygift, bor i Oslo, og gravid for første gang! Relativt ukjent termin, sluttet på ppille og traff blink på første forsøk (hadde strengt tatt forventet å måtte prøve i et år eller to, så selv om det var meningen kom det litt overraskende...!).

Jege er 23 aar, bor i Ringsaker. Har sunket litt inn paa meg og sambo naa, var ikke helt planlagt, men naa gleder vi oss masse =) Er sliten hele tiden og har veldig humoersvigninger, synes til tider synd paa sambo som maa holde ut med meg. Skikkelig berg og dalbane opp og ned hele dagen. Ellers ingen andre symptomer, haaper det holder seg saan =)

jeg er 25 år og bor i sandefjord med min forlovede, vi har vært sammen i 2 år. er gravid for første gang så dette er spennende, fant ut at jeg var gravid for 4 dager siden, så dette er absolutt veldig spennende og nytt:) jeg har termin 28 april:)

Jeg har netopp fyllt 36 (eldste her hittil...)

Bor i Bergen med verdens herligeste mann, men er opprinnelig fra Telemark.

har 2 barn fra før, men dette blir vårt første sammen, har prøvd i nesten et år nå før det endelig klaffet :)

Jeg har termin 24 april og lurer veeeldig på hvordan det skal klaffe sammen med studier og eksamen... :S

Jeg er 22 år fra Otta. Bor sammen med min forlovede på 3 året, hvert sammen i 4,5. Bor også sammen med mine 3 hunder og katten min.

Vi har en nydelig sønn på 9 mnd i morgen og venter vår neste i april en gang:)usikker på termin. Var ikke helt planlagt men hjertelig velkommen:) Hadde høy risiko svangerskap sist, og dette starter likt så tyder på at det kan bli det samme nå. Men positiv innstilling og når man vet hva som kommer så er alt verdt det:)

Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...