Gå til innhold

Seriøst - ser jeg anorektisk ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett bilder av deg før, og jeg syns ikke du ser for tynn ut. Fin dame:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg mener du er for tynn. Du ligger på det jeg ville kalle på et farlig stadie. DU må ikke gå ned mer nå. Det jeg derimot synes er flott er at du er åpen om sykdommen din, Nå må du bare bli ærlig overfor deg selv om den også. Hør på legen din. Lykke, lykke til, skjønner at dette ikke kan være enkelt. mange klemmer fra meg.

Skrevet

hvorfor får jeg ikke åpnet noen av de linkene som er lagt ut? finner ingen mellomrom heller.

Skrevet

Hei

Jeg har sett deg IRL på kjøpesenteret, og kjenner deg igjen på bildet. Beklager å si det, men da jeg så deg tenkte jeg faktisk på anoreksia, ja. Vil ikke si du er sånn stygg-tynn, men syk-tynn: ja. Beklager igjen, men når du spør syns jeg det er viktig at du får ærlig svar...

Skrevet

Jeg får ikke åpnet noen av linkene................

Skrevet

Jeg får heller ikke åpnet noen av linkene.. ble litt nysgjerrig nå..:)

Skrevet

Du var sykt tynn, men ikke stygg-tynn. Godt at du er ærlig om sykdommen din! Håper du er på bedringens vei. Kan ikke være lett å ha et anstrengt forhold til mat og trening..

Skrevet

Hvordan får dere åpnet linkene? Har prøvd ørten ganger men står bare internet explorer can not explore this page..prøvd å ta bort mellomrom også.

Skrevet

Nå fikk jeg åpnet linken, ja du er altfor tynn.. ser direkte undervektig ut..ikke stygt ment. Hadde sett bedre ut med mer kg på kroppen:)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, du er såpass tynn at mange med meg vil tenke at du sliter med noe.

Men det som jeg synes virkes skumlest med deg er at du høres veldig anorektisk ut.

Jeg tror oppriktig at du får veldig kick av alle svarene du har fått på denne tråden, og at du trolig kommer til å presse vekta enda lavere. Og ikke minst, jeg tror du nyter å være(i dine øyne) en tynn suksess.

Jeg tror også du lyver. I går leste jeg om de enorme mengdene sjokolade du hadde spist, og hvor kvalm du var. Jeg er rimelig sikker på at du tok deg av den saken (Les: spydde opp alt) ikke lenge etter at sjokoladen var fortært. For hvis du har et så anstrengt forhold til mat og kropp som du uttrykker, klarte du garantert ikke å la være å kaste opp.

(Jada, jeg vet jeg kan ta fryktelig feil, men tror altså ikke jeg gjør det).

Jeg ønsker deg alt godt, og håper jeg tar feil i henhold til mine dystre spådommer og påstander.

Skrevet

Hvis dere ikke får åpnet linken: ta bort mellomrommet mellom tallene 17 85 i den første linken..

Var kanksje litt krass i meldingen over rutletutt, du er jo ei flott jente men det hadde kommet bedre til rette hvis du ikke hadde vært så tynn..:)

Gjest thricane
Skrevet

det synes at du ikke er tynn fordi du har trent deg tynn med vilje.

for meg kunne du både vært en som spiser for lite, en som har unormalt høy forbrenning (som jeg var, jeg så slik ut som yngre selv om jeg spiste som en voksen mann) eller en storrøyker som lever på kaffe og røyk det meste av dagen.

5-7 kg på deg, og du kommer til å se helt smashing ut tipper jeg:) i mine øyne er du undervektig, men ikke sykelig. går du mer ned i vekt, så vil jeg si alarmen burde gå.

Skrevet

Ja du ser syk ut. Ser det på særlig lårene og brystpartiet på dette bildet.

Skrevet

Ja, det gjør du, Rutletutt.

Et ærlig svar fra ei som alltid har likt deg, og som ønsker deg frisk for dine barn.

Skrevet

Kopier linken inn i word og sett tekststørrelse til 8. Ta bort mellomrommet mellom 17 og 85. Klipp og lim inn i nettleseren.

Skrevet

Tenke i grunn å la denne dø litt ut...men jeg MÅTTE bare svare deg, Tric. Det eneste "kicket" jeg får av disse svarene er faktisk at jeg har begynt å tenke mye mer...på å virkelig klare å komme meg ut av dette NÅ. Problemet mitt er jo at jeg har latt det skure og gå og kommet med "unnskyldninger" overfor meg selv hele tiden for å utsette å gjøre noe med det. Når jeg vet hvordan de fleste objektivt ser på meg, så gjør det faktisk noe med lysten til å bli kvitt dette "monsteret"...

Lyver gjør jeg ikke, det kan jeg bare si - kastet opp har jeg aldri gjort! Det er en av de tingene jeg syns er så rart, at jeg kan spise forholdsvis "normalt" i helgene og likvel ikke gå opp...for jeg klarer ikke la være å spise sjokolade ol i helgene - og ikke bare en bit heller liksom....men samvittigheten kommer snikende og svart med en gang, og det er den jeg så gjerne vil bli kvitt - å klare å kose meg uten å få så dårlig samvittighet etterpå....for det er så slitsomt:o(

Skrevet

Takk for flott innlegg, kokosyklus - trenger sånne reality checks....;o/

Skrevet

Hei,

du ser ikke anorektisk ut for meg. Kjenner en som har det og hun så helt anderledes ut og klarte ikke å gå kledd slik.

Spør du meg må du slutte å søke tilbakemeldinger fra omgivelsene.

Prøv en annen lege. Det han sa var altfor direkte.

Flink pike eller ikke. Du må være helt utslitt etter denne tråden.

Hva med å lese en god bok i sommer og spise to skiver hver morgen, lunsj, middag og kvelds. Ikke stress med alt annet. Noen ganger er det best å ta livet med ro.

Masse lykke til.

Har sansen for deg, men ikke la alle komme deg så nær.

Skrevet

Ce*li, du syns hun så ganske vanlig ut?? Ja, da er det søren ikke rart at str. 38 blir ansett som overvektig...

Skrevet

Nei, det gjør du ikke. Du har en kjempefin kropp. Jeg var tynnere enn deg da jeg var yngre, men jeg hadde heller ikke anoreksia. Jeg ble utredet på sykehus etter eget ønske, og jeg hadde den høyeste forbrenningen de noensinne hadde sett der. I tillegg spiste jeg bare når jeg virkelig var sulten. På den tiden veide jeg bare 44 kg, men jeg hadde aldri veid mer heller, hadde ikke gått ned eller slanket meg.

Nå veier jeg 58 kg, og det passer meg bra. Vektoppgangen kom da jeg traff mannen min, og vi satte meg på fetekur, spiste is hver kveld, samt regelmessige måltider sammen.

Jeg har sett folk med anoreksia, de er mye tynnere enn deg. På den annen side synes jeg ikke at du bør gå ned mer enn du allerede har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...