Gå til innhold

Seriøst - ser jeg anorektisk ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt av et spørsmål...men jeg klarer jo ikke se det selv akkurat, og klarer ikke helt stole på de nærmeste som sier det heller...for de har jo sett meg gå ned endel, så de har jo sett hvordan jef var før i motsetning til nå....men dere som ikke har sett meg før, hva syns dere - vær helt ærlig - jeg må bare få noen helt utenforståendes mening om dette...selv om det er kjipt å legge seg selv ut på denne måten...jeg klarer jo å skjønne at jeg har spiseforstyrrelser, men ikke at jeg er snorketisk, for jeg spiser jo og jeg er IKKE så tynn som jeg ser for meg at en steriotypisk anorektiker er....

http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v3896/71/12/100000017852198/n100000017852198_1021_2126324.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får ikke åpnet linken jeg...?

Skrevet

jeg synes du ser naturlig tynn ut, jeg... kunne absolutt lagt på deg litt, uten at det hadde gjort noe, men syk ser du IKKE ut

Skrevet

får ikke opp linken din

Skrevet

Vanskelig å si med klær på...men du ser veldig tynn ut, ja.

Skrevet

Tja.. Jeg vet ikke helt, egentlig. Er jo en hårfin balanse mellom det å være veldig naturlig tynn og det å faktisk være anorektiker. Jeg kan se du har spiseforstyrrelser, da skuldrene dine går litt ut og armene ser unaturlig tynne ut, litt samme "greia" med bena. Du ser liksom at i forhold til skuldrene burde armene vært litt fyldigere/mer muskuløse.

Om du ikke trener allerede, anbefaler jeg det virkelig. :-) Litt definerte muskler er bare fint, om du er tynn eller ei :-)

Lykke til videre! :-)

Skrevet

får ikke opp den jeg heller.

men har sett brudebilder av deg, og synes ikke du ser anorektisk ut, bare sånn som "alle" ønsker å se ut.

Skrevet

Du er i alle fall veldig tynn, ser på lårene dine. Litt dårlig bilde mtp. å se om du er tynn eller anorektisk, anorektikere/svært tynne har ogfe ribben som vises godt og krageben som stikker ut, skuldre som "stikker ut", skulderblader som "stikker ut" ol.

Å være anorektisker handler vel mer om synet på mat, og seg selv enn om man _faktisk_ er tynn, om du skjønner. Det sitter jo i hodet.

Skrevet

Du er nok ikke sykelig tynn, men siden du spør etter andres meninger tillater jeg meg å si at du ikke akkurat ser sunn ut heller.. Et par kg på hadde nok ikke skadet..

Skrevet

Vet ikke om jeg syns du ser anorektisk ut, akkurat på grensen kanskje. Veldig tynn hvertfall.

Lykke til!

Skrevet

De bildene jeg har sett av stereotypiske anorektikere har jo vært når de har vært på det aller, aller sykeste, når de har veid bare noen å tredve kilo. Du ser farlig tynn ut syns jeg, men jeg ser jo at du ikke veier bare noen å tredve kilo.....huff.....syns egentlig det var fælt å svare på dette vennen....

Klem

Skrevet

dere begge er tynne og passer bra sammen..desuten ser du ikke syklig tynn ut.. om du spiser normalt så er du jo ikke anoretiker da :) mange som har veldig høy forbrenning..hadde det selv før også.. kunne spise hva jeg ville og være veldig tynn :)

men du ser fin ut ;) du hadde også sett fin ut selv om du hadde lagt på deg..så synes ikke du skal bekymre deg jeg..

iallefall ikke bry deg om folk som sier sånne ting..du ser fin ut :)

Skrevet

Phhuuu...angret nesten med en gang jeg la ut bildet...var spent på hvilkem kommentarer jeg ville få, men var viktig for meg å få kommentarer fra noen som ikke er "inhabil";o)

Har desverre fått treningsforbud av legen min, ellers hadde jeg nok trent endel - trente mye før...pga svimmelheten er det i grunn ikke noe jeg orker heller;o/

Skrevet

Jeg spiser nok ikke normalt...har diagnosen "anorketiker"....men mener det ikke passer helt, mer en udefinerbar spiseforstyrrelse kanskje...?;o)Takk for søte tilbakemeldinger i hvertfall:o)

Skrevet

Men når det er sagt, er du jo så søt ellers, at det uansett ikke gjør noe særlig, og bare du får lagt på deg liitttt og får bukt med de drittforstyrrelsene er du så fin atte :-))

Skrevet

Helt seriøst, ja på grensen. Ser det veldig på beina og ikke minst halvpartiet med beina som stikker ut. Sykelig tynn og opptatt av det, på grensen til anorektisk mener jeg....

Skrevet

Ikke for å være slem, men hva er det du egentlig ønsker med dette innlegget?

Spiller det noen rolle hva andre mener om utseende ditt, så lenge som du selv vet at du er syk? At noen mener du ikke ser anorektisk ut, betyr jo ikke at du er frisk.

Jeg tror ikke at det du søker etter her vil hjelpe deg til å bli bedre, snarere enn det vil styrke vrangforestillingene dine. Dette er ikke sunn atferd, Rutletutt.

For orden skyld, jeg har ikke klikket på linken og sett bilder av deg, men baserer dette på summen av innleggene du har postet her inne.

Jeg håper at du blir kvitt sykdommen din, og at noe mer konstruktivt kan oppta livet ditt i samme grad i fremtiden.

Skrevet

Jeg synes du ser veldig bra ut jeg.

Men nå er kanskje ikke jeg den rette til å svare siden jeg er like tynn og stortrives med det.

Så jeg vet også fint at en kan være så tynn uten å ha anorksia og dømmer derfor ingen.

Men jeg vet hvordan det er å bli dømt og få spørsmål om matinntaket.

Skrevet

Takk for at du svarte, vennen:o) Noen-og-tredve kg er jeg jo ikke da;o)

Skrevet

Hvis du vil ha et ærlig svar, og det antar jeg når du spør slik - så må jegsi at jeg synes faktisk det. Du ligner på ei jeg jobber sammen med som er anorektisk. Hun spiser også, men spiser utrolig lite og er også åpen rundt at hun har en spiseforstyrrelse. Du har veldig lite å gå på, ser det i alle fall ut til fra bildet. Du er ei virkelig vakker jente, og hvis du slanker deg for å se slik ut ville jeg heller sett at du gikk opp noen kilo;)

Skrevet

Jeg skal svare helt ærlig, ja du ser ut som om du er syk.

Så tynn KAN man være naturlig, men da stikker ikke knærne ut, og man ser proposjonal ut. Du ser ikke proposjonal ut som noen har nevnt over her. (du er proposjonal i helheten dog, det er de små detaljene)

Du hadde sett fantastisk ut med 10 kg pluss, for en flott jente ser du ut til å være fra bildet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...