Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #76 Skrevet 25. juni 2009 Alle skal møte Gud. Hvor vi ender opp etter det møtet, det vet bare Gud.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #78 Skrevet 25. juni 2009 Måtte rette litt på overskriften, HI Den var jo HELT feil. Ingen som merket dette? Hvil i fred, lille raringen.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #79 Skrevet 26. juni 2009 Fikk faktisk klump i halsen av dette!! Litt overrasskende. Men kjente at jeg faktisk likte fyren. Elsker musikken, og minner meg om barndommen. Masse minner. R.I.P King Of Pop!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #80 Skrevet 26. juni 2009 Og du anonyme over her som spør hvorfor vi bryr oss, om det spiller noen rolle om han er død eller ei.... Hva med de som faktisk hadde tenkt seg på avslutningsturneen hans da?!?! Tenkt på det eller?! Det var rundt 1 mnd til han skulle avslutte med turneen kalt, "This is it"
prinsnummer3 Skrevet 26. juni 2009 #82 Skrevet 26. juni 2009 En hyllest til en helt innen musikk og kongen av pop!!! RIP Michael Jackson!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #83 Skrevet 26. juni 2009 Huff, en dag måtte det jo ende... Det er trist at så mange gode artister har gått veien nå i det siste. Her i Norge har jo alle de store gamle komikerne gått veien:( Og nå er Kongen av pop død:( Han var en artist som hadde sine svin på skogen og rare nykker. Men for et talent innen musikk! Helt fra jeg hørte ABC med Jackson 5 har jeg likt musikken hans.
Tweak Skrevet 26. juni 2009 #84 Skrevet 26. juni 2009 Huff, dette var trist... Sitter med tårer i øynene, en blanding av å naturlig være sentimental og graviditetshormoner. Hadde min periode som ihuga fan i 10-12 års alderen. Men jeg tenker at dette på en måte var en "god" slutt for en så stor stjerne. Han sto rett foran en masse konserter, musikken hans ble spilt mye mer på radio nå enn de siste årene. Han var i en liten opptur i stedet for at det kun var kriser og skandaler rundt ham. Og så er han plutselig ikke her mer. Det hadde på en måte vært mer tragisk om han skulle forvitre og bli en gammel, gjeldsnedtynget mann på gamlehjem som en gang i tiden var en stor artist...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2009 #85 Skrevet 26. juni 2009 Er ikke vanskelig å se for meg han død, for å si det slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå