Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Ja, en av dem som heter det er død, men tror ikke det er den du mener. Hvor står det om dette da?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Ja, det er virkelig sant! Hilsen dronning Sonja.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Han er kjørt til sykehus med hjertestans, er ikke død.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #6 Skrevet 25. juni 2009 Han kan være død. Time will tell. Vi skal jo alle dø en dag. Er vel hans dag, da. Farrah døde også i dag.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Ikke umulig det, om det er sant at han hadde hjertestans. Vi får vente på litt mere pålitelige kilder enn deg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Han er død. Har ei søster som bor i USA som har hørt det der borte. Nyheten kommer snart hit
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #10 Skrevet 25. juni 2009 Hjertestans kom det opp på nyhetsvarsleren til tv2;-) Ikke at han er død...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #11 Skrevet 25. juni 2009 http://www.ktla.com/news/landing/ktla-michael-jackson,0,4138163.story Akkurat NÅ: LOS ANGELES -- Pop star Michael Jackson has been taken to UCLA Medical Center by ambulance suffering from cardiac arrest, fire officials confirm. Los Angeles Fire Department Captain Steve Ruda said paramedics responded to a 911 call at Jackson's home around 12:26 p.m. He was not breathing when they arrived. The paramedics performed CPR and took him to UCLA Medical Center, Ruda says. It's unclear what he was being treated for or what his current condition may be.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #12 Skrevet 25. juni 2009 http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/artikkel.php?artid=559673
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #13 Skrevet 25. juni 2009 Han er kjørt til sykehus med hjertestans, liten sjanse for å overleve det... Står på vg nå.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #14 Skrevet 25. juni 2009 Jeg bor i USA også, men har ikke hørt det...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #15 Skrevet 25. juni 2009 Han er jo faktisk klinisk død ved hjertestans! Om de får liv i han igjen er vel heller usikkert, men mulig
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #16 Skrevet 25. juni 2009 Haha. Tror du ikke nyhetene svirrer rundt kloden i et nanaosekund? Selv om vi bor i Norge så kommer nyhetene kjapt til oss også.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #17 Skrevet 25. juni 2009 De sa nettopp nå på nyhetene her i USA: "the family says he is in really bad shape" Så får vi legge det vi vil i det utsagnet. Hilsen ei som bor i USA
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #18 Skrevet 25. juni 2009 Det sier seg selv at han er i veldig dårlig form, når han har hatt hjertestans, men han er ikke erklært død enda.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #20 Skrevet 25. juni 2009 Hvis en får hjertestans utenfor sykehus her en 4 % sjanse for å overleve, så han har oddsene mot seg. Men han er ung i hvert fall, håper at det går bra.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #22 Skrevet 25. juni 2009 Ung? Nesten 51.. Jaja. Håper han overlever!!! Håper han ikke er død, kanskje de avventer med å si noe om det.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #23 Skrevet 25. juni 2009 Står på vg at flere og flere nettsteder i USA melder at han er død.. Trist..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #24 Skrevet 25. juni 2009 Ja, 51 år er veldig ungt mtp hjertestans.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #25 Skrevet 25. juni 2009 TMZ melder at han er død http://www.tmz.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå