Gå til innhold

Michael Jakcson er død!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Død? Han er vel bare på sykehuset?

Skrevet

Ja, en av dem som heter det er død, men tror ikke det er den du mener.

 

Hvor står det om dette da?

Skrevet

Ja, det er virkelig sant! Hilsen dronning Sonja.

Skrevet

Han er kjørt til sykehus med hjertestans, er ikke død.

Skrevet

Han kan være død. Time will tell.

Vi skal jo alle dø en dag.

Er vel hans dag, da.

Farrah døde også i dag.

Skrevet

Ikke umulig det, om det er sant at han hadde hjertestans.

 

Vi får vente på litt mere pålitelige kilder enn deg.

Skrevet

Han er død. Har ei søster som bor i USA som har hørt det der borte. Nyheten kommer snart hit

Skrevet

Hjertestans kom det opp på nyhetsvarsleren til tv2;-)

Ikke at han er død...

Skrevet

http://www.ktla.com/news/landing/ktla-michael-jackson,0,4138163.story

 

Akkurat NÅ:

 

LOS ANGELES -- Pop star Michael Jackson has been taken to UCLA Medical Center by ambulance suffering from cardiac arrest, fire officials confirm.

 

Los Angeles Fire Department Captain Steve Ruda said paramedics responded to a 911 call at Jackson's home around 12:26 p.m. He was not breathing when they arrived. The paramedics performed CPR and took him to UCLA Medical Center, Ruda says.

 

It's unclear what he was being treated for or what his current condition may be.

Skrevet

Han er kjørt til sykehus med hjertestans, liten sjanse for å overleve det... Står på vg nå.

Skrevet

Jeg bor i USA også, men har ikke hørt det...

Skrevet

Han er jo faktisk klinisk død ved hjertestans! Om de får liv i han igjen er vel heller usikkert, men mulig

Skrevet

Haha.

 

Tror du ikke nyhetene svirrer rundt kloden i et nanaosekund?

 

Selv om vi bor i Norge så kommer nyhetene kjapt til oss også.

Skrevet

De sa nettopp nå på nyhetene her i USA: "the family says he is in really bad shape"

 

Så får vi legge det vi vil i det utsagnet.

 

Hilsen ei som bor i USA

 

 

Skrevet

Det sier seg selv at han er i veldig dårlig form, når han har hatt hjertestans, men han er ikke erklært død enda.

Skrevet

Hvis en får hjertestans utenfor sykehus her en 4 % sjanse for å overleve, så han har oddsene mot seg. Men han er ung i hvert fall, håper at det går bra.

Skrevet

Ung? Nesten 51.. Jaja.

Håper han overlever!!! Håper han ikke er død, kanskje de avventer med å si noe om det.

Skrevet

Står på vg at flere og flere nettsteder i USA melder at han er død..

 

Trist..

Skrevet

Ja, 51 år er veldig ungt mtp hjertestans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...