Gå til innhold

Michael Jakcson er død!


Anbefalte innlegg

Skrevet

HVIS han var død, tror dere ikke alle sammen vill visst det nå??

 

Talsmannen til bestevenninnen hans, sa at han pustet, til en journalist, når han var på vei inn til sykehuset. Ikke Michael, altså, men denne talsmannen sa dette på vei inn. At Michael puster nå.

KIan vi tro det er sant??

 

Og en annen person sier nå, på TV, at han har vært under enormt press i det siste pga alle konsertene som ligger foran han, pengeproblemer m.m,og at det kan være grunnen til det som har skjedd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står da virkelig "håper at han ikke er død" eller noe sånt.

 

Skrevet

Merker vel ikke om et barn i Africa dør heller? Så det er ikke det det går på!!! Det gjør vondt i hjertet fordet!! Men det er jo som om vi er glad i han , da! Fulgt meg hele livet, gjort mange festligheter og fine stunder i livet mitt enda finere.. JEg gråter inni meg.

Skrevet

Nei, men Michael Jackson og familien hans merker det i hverdagen.

 

Og det er lov å tenke på andre enn seg selv, anonym 00:17.

Skrevet

Kjente jeg ble skikkelig trist jeg..

Skrevet

Sammenligne Michael j med et barn i Afrika var for lavt.

Skrevet

Det er vel igrunn du som er patetisk... Helt greit å kjenne seg trist når en som har spilt en stor del i ditt liv dør. Greit nok at ikke du gjør det, men det er ikke patetisk å bli trist over det. Men noen må jo bare komme med negative kommentarer uansett.

Skrevet

Tragisk endeligt på en del av de stooore ;(

Skrevet

Kanskje har han tatt livet sitt. Hvem vet.

Skrevet

LA times sier han ER død!

Skrevet

Ja, da var det bekreftet.

Og jeg bor i USA.

 

RIP MICHAEL.

Skrevet

Han er/var faktisk et gigantisk talent, som var vel grunnlegger og årsak til mye av grunnen til at musikken endret seg på 80-tallet. Thriller er og forblir en stor, historisk hit. Han var/er et talent som traff med sin tid og sitt tidspunkt.

 

Men kan likevel ikke si det gjør den store endringen nå om han lever eller er død nå.

 

Jeg er så gammel at jeg var tenåring da Thriller kom, så jeg har vel fulgt ham i det meste av hans karriere.

 

Håper for hans families skyld at han klarer seg.

Skrevet

Han var erklært død for et kvarter siden.

 

RIP

Skrevet

HI, når du skrev innlegget ditt, var han i koma.

 

Han døde klokka 15:15 lokal tid.

 

Skrevet

Han er fortsatt i koma da, i følge CNN som oppdaterte for 10 min siden så er han fortsatt i koma!

Skrevet

CNN tar feil. Han er død.

Døde for 25 minutter siden.

15:15 lokal til i LA

Skrevet

Da er det bekreftet at han er død og jeg sitter egentlig bare å tenker på pedoryktene jeg!

Mange som sier de føler en lettelse når overgriperen dør, kanskje noen sitter med en letta følelse nå faktisk!

Skrevet

Synd at livet hans tok slutt så tidlig, men så var han ikke bare great heller. Hvem vet hvor mange barn han har ødelagt livet til...

Skrevet

Men nå er det slutt.Sannheten vet bare han og dem.

 

Og det er ikke opp til oss å dømme. Han skal møte Gud, han, som du og jeg.

Skrevet

og om han skal møte gud eller ikke vet heller ikke vi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...