Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #51 Skrevet 25. juni 2009 HVIS han var død, tror dere ikke alle sammen vill visst det nå?? Talsmannen til bestevenninnen hans, sa at han pustet, til en journalist, når han var på vei inn til sykehuset. Ikke Michael, altså, men denne talsmannen sa dette på vei inn. At Michael puster nå. KIan vi tro det er sant?? Og en annen person sier nå, på TV, at han har vært under enormt press i det siste pga alle konsertene som ligger foran han, pengeproblemer m.m,og at det kan være grunnen til det som har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #52 Skrevet 25. juni 2009 Står da virkelig "håper at han ikke er død" eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #53 Skrevet 25. juni 2009 Merker vel ikke om et barn i Africa dør heller? Så det er ikke det det går på!!! Det gjør vondt i hjertet fordet!! Men det er jo som om vi er glad i han , da! Fulgt meg hele livet, gjort mange festligheter og fine stunder i livet mitt enda finere.. JEg gråter inni meg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #54 Skrevet 25. juni 2009 Nei, men Michael Jackson og familien hans merker det i hverdagen. Og det er lov å tenke på andre enn seg selv, anonym 00:17.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #57 Skrevet 25. juni 2009 Sammenligne Michael j med et barn i Afrika var for lavt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #58 Skrevet 25. juni 2009 Det er vel igrunn du som er patetisk... Helt greit å kjenne seg trist når en som har spilt en stor del i ditt liv dør. Greit nok at ikke du gjør det, men det er ikke patetisk å bli trist over det. Men noen må jo bare komme med negative kommentarer uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #59 Skrevet 25. juni 2009 Tragisk endeligt på en del av de stooore ;(
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #60 Skrevet 25. juni 2009 Kanskje har han tatt livet sitt. Hvem vet.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #63 Skrevet 25. juni 2009 Ja, da var det bekreftet. Og jeg bor i USA. RIP MICHAEL.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #64 Skrevet 25. juni 2009 Han er/var faktisk et gigantisk talent, som var vel grunnlegger og årsak til mye av grunnen til at musikken endret seg på 80-tallet. Thriller er og forblir en stor, historisk hit. Han var/er et talent som traff med sin tid og sitt tidspunkt. Men kan likevel ikke si det gjør den store endringen nå om han lever eller er død nå. Jeg er så gammel at jeg var tenåring da Thriller kom, så jeg har vel fulgt ham i det meste av hans karriere. Håper for hans families skyld at han klarer seg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #65 Skrevet 25. juni 2009 Han var erklært død for et kvarter siden. RIP
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #66 Skrevet 25. juni 2009 HI, når du skrev innlegget ditt, var han i koma. Han døde klokka 15:15 lokal tid.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #68 Skrevet 25. juni 2009 Han er fortsatt i koma da, i følge CNN som oppdaterte for 10 min siden så er han fortsatt i koma!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #69 Skrevet 25. juni 2009 CNN tar feil. Han er død. Døde for 25 minutter siden. 15:15 lokal til i LA
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #70 Skrevet 25. juni 2009 Da er det bekreftet at han er død og jeg sitter egentlig bare å tenker på pedoryktene jeg! Mange som sier de føler en lettelse når overgriperen dør, kanskje noen sitter med en letta følelse nå faktisk!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #72 Skrevet 25. juni 2009 Synd at livet hans tok slutt så tidlig, men så var han ikke bare great heller. Hvem vet hvor mange barn han har ødelagt livet til...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #73 Skrevet 25. juni 2009 Men nå er det slutt.Sannheten vet bare han og dem. Og det er ikke opp til oss å dømme. Han skal møte Gud, han, som du og jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #74 Skrevet 25. juni 2009 og om han skal møte gud eller ikke vet heller ikke vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå