Gå til innhold

Michael Jakcson er død!


Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som sier han IKKE er død: det står jo på vg at han er DØD!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun overskriften til vg som sier det. Resten av teksten er ikke like skråsikker på det samme. Hjertestans og pustestopp, ja, men det betyr faktisk ikke død.

Skrevet

En fantastisk artist er død.....Noen kjendiser har man et nærere forhold til enn andre, og M. Jackson var en slik for meg. Var dødsforelska i ham da jeg var 11-12 år gammel :-) En tragisk slutt på det hele da, fra fantastisk sanger og danser til hele verdens ufrivillige klovn. RIP Michael.

Skrevet

Et stort kapittel i musikkhistorien er avsluttet. Våre barnebarn kommer sikkert til å syntes det er sååå rart at vi levde samtidig som selveste MJ. Trist

Skrevet

På CNN live sier de at det er unconfirmed

Skrevet

han er død ja. det står på nettet.

Skrevet

Uff.. Trist :(

Han var en stor artist.

Skrevet

Jeg tror han er det, men aventer. Når det skrives med bindestrek foran altså -michael jackson er død! Betyr det at det er en påstand. Hans talsperson har ikke offentliggjort noe enda.

Skrevet

Det er ikke 100% bekreftet enda at han er død, selv om ryktene florerer på nettet om at han er faktisk død.

 

OM han er død, så venter sikkert familien med å si det, av hensyn til alle familiemedlemmene hans.

 

På nyhetene her i USA er de tilbakeholdne med å si at han ER død.

 

De fortsetter kun med å si at han var sendt til sykehus med hjertestans, men at de ikke vet mer enn det familien sier, og det er at "he is not doing so well".

Skrevet

Er DET favorittsangen din? ;-) Nei, ikke vondt ment altså, men han har jo en haug med andre som er SÅ mye bedre :-)

 

Man in the mirror

The way you make me feel

P.Y.T.

Wanna be startin`somethin`

Skrevet

Jeg mente at jeg bor i USA men har ikke hørt han er DØD. Har hørt han er på sykehus, ja.

Skrevet

anonym 23:46, 50 ER ungt.

 

Skrevet

De har gjort om overskrifta på vg og dagbladet nå..! Håp!!!!

Skrevet

jupp..han er dau..står d på både tv2 og nrk.

Skrevet

Ja, hvis det står på nettet, er det helt sikkert sant.

Skrevet

Håper han overlevde, selv om han aldri var favoritten min.

Klarer ikke fyren. Men vil ikke at han skal være død!

Skrevet

håpe,håpe det ikke er sant...

Skrevet

Det står på alle nettavisene nå at han er død.

Skrevet

Åh, ser nå at det ikke er helt sikkert.. Håper virkelig ikke det. Hadde vært trist. Han er jo så ung :(

Mitt store barndomsidol.

Skrevet

På nyhetskanalene fra usa er det "unconfirmed" og at han er i koma!!

Skrevet

Hva så om han er død egentlig? Han var musikalsk utrolig dyktig og lagde mange gode hiter, men dere som sitter og håper at han ikke er det..merker dere noe forskjell i hverdagen eller?

Skrevet

Kunne du ikke spart deg for å kommentere at ikke du klarer fyren, akkurat nå? At folk kan være så respektløse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...