Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #26 Skrevet 25. juni 2009 dere som sier han IKKE er død: det står jo på vg at han er DØD!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #27 Skrevet 25. juni 2009 Det er kun overskriften til vg som sier det. Resten av teksten er ikke like skråsikker på det samme. Hjertestans og pustestopp, ja, men det betyr faktisk ikke død.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #28 Skrevet 25. juni 2009 En fantastisk artist er død.....Noen kjendiser har man et nærere forhold til enn andre, og M. Jackson var en slik for meg. Var dødsforelska i ham da jeg var 11-12 år gammel :-) En tragisk slutt på det hele da, fra fantastisk sanger og danser til hele verdens ufrivillige klovn. RIP Michael.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #29 Skrevet 25. juni 2009 Et stort kapittel i musikkhistorien er avsluttet. Våre barnebarn kommer sikkert til å syntes det er sååå rart at vi levde samtidig som selveste MJ. Trist
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #30 Skrevet 25. juni 2009 På CNN live sier de at det er unconfirmed
lindynatt Skrevet 25. juni 2009 #33 Skrevet 25. juni 2009 i følge http://www.tmz.com/ er han død men hvor seriøs de er ....
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #35 Skrevet 25. juni 2009 åh nei:( dette var veldig trist.. til minne om ham.. favoritt sangen min! http://www.youtube.com/watch?v=cupnsUDyjuA
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #36 Skrevet 25. juni 2009 Jeg tror han er det, men aventer. Når det skrives med bindestrek foran altså -michael jackson er død! Betyr det at det er en påstand. Hans talsperson har ikke offentliggjort noe enda.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #37 Skrevet 25. juni 2009 Det er ikke 100% bekreftet enda at han er død, selv om ryktene florerer på nettet om at han er faktisk død. OM han er død, så venter sikkert familien med å si det, av hensyn til alle familiemedlemmene hans. På nyhetene her i USA er de tilbakeholdne med å si at han ER død. De fortsetter kun med å si at han var sendt til sykehus med hjertestans, men at de ikke vet mer enn det familien sier, og det er at "he is not doing so well".
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #38 Skrevet 25. juni 2009 Er DET favorittsangen din? ;-) Nei, ikke vondt ment altså, men han har jo en haug med andre som er SÅ mye bedre :-) Man in the mirror The way you make me feel P.Y.T. Wanna be startin`somethin`
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #39 Skrevet 25. juni 2009 Jeg mente at jeg bor i USA men har ikke hørt han er DØD. Har hørt han er på sykehus, ja.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #41 Skrevet 25. juni 2009 De har gjort om overskrifta på vg og dagbladet nå..! Håp!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #42 Skrevet 25. juni 2009 jupp..han er dau..står d på både tv2 og nrk.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #43 Skrevet 25. juni 2009 Ja, hvis det står på nettet, er det helt sikkert sant.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #44 Skrevet 25. juni 2009 Håper han overlevde, selv om han aldri var favoritten min. Klarer ikke fyren. Men vil ikke at han skal være død!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #46 Skrevet 25. juni 2009 Det står på alle nettavisene nå at han er død.
Mittens ♂♂ Skrevet 25. juni 2009 #47 Skrevet 25. juni 2009 Åh, ser nå at det ikke er helt sikkert.. Håper virkelig ikke det. Hadde vært trist. Han er jo så ung Mitt store barndomsidol.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #48 Skrevet 25. juni 2009 På nyhetskanalene fra usa er det "unconfirmed" og at han er i koma!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #49 Skrevet 25. juni 2009 Hva så om han er død egentlig? Han var musikalsk utrolig dyktig og lagde mange gode hiter, men dere som sitter og håper at han ikke er det..merker dere noe forskjell i hverdagen eller?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #50 Skrevet 25. juni 2009 Kunne du ikke spart deg for å kommentere at ikke du klarer fyren, akkurat nå? At folk kan være så respektløse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå