Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei pergojenta30*RUGER*!

Jeg tror du er gravid! Stiv og støl i magen er ingen bivirkning, men et av symptomer på graviditet. Livmoren har begynt å utvide seg. Så spennende! Når skal du teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Negativ cb-test idag på morgenurin rd10, og menssmertene øker. Da gikk det ikke denne gangen heller. Lykke til, Hege72 og dere andre som er igjen!

Skrevet

Så leit, Sarah70!

Det var trist å høre. Når jeg stod opp i dag, har all ømhet i brystene blitt borte. Så løpet er kjørt her også. Det er et klart tegn på negativt forsøk! Vi får bare håpe Jeja, Pergojenta30 og har 1 ønsker 2 kan komme med gode gladmeldinger til oss! Da er det bare å se fremover og vente på nytt forsøk, for mitt vedkomne er det i førsten av oktober, da er det spraying igjen. Jeg gir ikke opp! En vakker dag sitter den der! Du får ha en riktig god sommer, Sarah70. Nyt sommeren til det fulle. Neste gang skal den sitte, på oss alle sammen! Når skal du ta neste forsøk?

Skrevet

Hei alle sammen! Her var det mye negative tester må jeg si :-(( så trist Sarah70, håper du klarer å samle krefter i løpet av sommeren så er du med oss til høsten.

Hege72; masse lykke til med testinga - håper masse for deg - ømhet i bryster er veldig indviduelt, mange har jo ikke ømme pupper i det hele tatt til å begynne med. Når er testdagen din?

Pergojenta og har 1 ønsker 2; høres veldig lovende ut for dere jenter! Kanskje dere er de positive innslagene på tråden vår :-) Håper masse!!!!

Ellers får vi andre bare samle krefter til høsten. Jeg fikk blødning omtrent på vanlig tid som i en vanlig syklus, men blør ganske så mye.. det kan nok være fordi jeg gikk på Albyl-e. Har snakket med sykehuset, får ikke startet opp i neste syklus fordi det enda var ferietid der, så det blir ikke før i september. Men like greit, da kan vi prøve litt selv hihi... Hadde en kjemisk graviditet i siste syklus, så her er håp :-)

Krysser alt jeg har for dere rugere som er igjen nå xxxxxxxxxxxxxx

klem

Skrevet

Hei igjen:)

Hege72 jeg skal teste på torsdag.. vist jeg tør... hihi

ja det blir veldig spennende å se... men etter innsetting og alle dagene fram til for to dager siden ( da stølheten kom) har jeg kjent sånne stikkinger.. som om noen stikker meg med en nål påen måte.. men dette har jeg ikke kjent nå.. har ikke hatt noen blødninger eller noe brunt..

er det ikke vanlig å få sånn festeblødning eller sånn...?

he he nei nå må jeg slutte å tenke sånn :)

lykke til alle sammen :) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Hei Pergojenta30*RUGER*

De stikkingene er fra uttak, så det er normalt. Eggstokkene leges. Så tror nok det er helt vanlig at alle har de stikkingene. Men stølhet og stivhet i livmor etter noen dager etter innsett, kjenner kun de som er gravid! Det er ikke alle som kjenner at egget fester seg eller har festeblødning. Du kan sikkert teste før torsdag, testen kommer til å vise positivt! Jeg er veldig opptimistisk på at du er gravid! Håper virkelig at det stemmer! Lykke til!

Skrevet

Hei igjen Pergojenta!

hvis ikke stiv og stølheten kommer av trening da......

Skrevet

Hei Turva!

Men jeg har hatt ømme bryster til nå, og nå er det borte. Jeg har lest om symptomer for de som testet positivt, og ingen der har mistet ømheten, men det har de som testet negativt. Det er nok ikke håp. Jeg venter mens på tirsdag, hvis den ikke kommer da, skal jeg teste. På Ullevåll pleier de ikke å ta blodprøve. De sa jeg skal ta en hjemmetest. Så jeg får bare se om det dukker opp et mirakel....

Skrevet

Hei igjen:)

he he Hege72 tror ikke det skyldes treningen... trener ikke så hardt da... har aldri blitt stiv der når jeg har trent.. men kan jo mulig være jeg har urinveisinfeksjon.. for jeg kjenner det veldig godt når jeg må tømme blæren...

så det mulig at det er bare kroppen som lurer meg...

men men prøver å være optimist inntil det motsatte er bevist:)

Skrevet

Det var trist Sarah70, er vist den 3 fra Hsausken nå på kort tid som tester negativt på kort tid nå... Håper at du bare har testet litt tidlig nå for du satte vel inn på dag 2? Krysser fingrene og håper det er et lite håp enda;)

Skjønner hva du tenker Hege72, for jeg føler det helt likeens med de puppe symptomene, spesielt når det kommer og går. Men vey jo am dem som ikke har kjent noe fra start av som det går bra med.

Ville ikke gitt opp helt enda, men skjønner at du blir litt pessimist av det;)

Pergojenta30 dette lover bare så godt, har kjempe tru på at det skal gå din vei, og det kanskje etter en så turbulent start du hadde. Tenk om du lykkes, nå etter så mye tull og egg satt inn dagen etter... Håper virkelig dette skal gå veien for dere;)

Har 1 ønsker 2, har du virkelig ikke fått mensen enda og ikke testet??

skjønner ikke at du klarer å la være, hihi.

Men dette lover bare så godt, trur du er gravid jeg:)

Håper det går bra med de andre rugerne her inne også:)

Ha fortsatt fin helg alle sammen.

Skrevet

hei alle sammen:)

er det noen av dere som går på de progestan kulene/kapslene? og som har blitt ekstremt trøtt av de? haha skjønner nada av pakningsvedlegget... det er på nederlandsk...

er helt EKSTREMT TRØTT... he he.. jeg kan omtrent stå å sove... det er ikke tull en gang....

noen andre som har opplevd dette? he he.. ekstremt skummelt.. kan jo ikkje sove hele dagen heller.....

Skrevet

hmm ingen mens enda*grosse* jeg tor rett og slett ikk eteste enda, men kommer til aa teste for jeg drar hjem altsaa for fredagen hehehe, utsetter det lengst mulig, jeg er rett og slett litt pysete naa merker jeg...er begynt aa bli smaa kvalm men det kan jo vaere saa mangt det egentlig....aaarh hva tror dere?

pergojenta saann har jeg hatt dte saa lenge jeg tok crinonen, er dte enda forresten men ikke paa samme maate...

ser at det er sjukt mye negative tester paa denne gruppen*dont like* er vel derfor jeg holder igjen enda...

saa det var ei til oppi her naa, er det bare 3 igjen som vi ikke vet paa??

jeg er litt rar nedi magen, men foler ikke noe til mensen enda, kommer bitte litt rester ut av crinonen enda saann i dann og vann, men har ikke hatt noe mer spotting...er stivere i mageregionen om man kan kalle det det...merker det godt naar jeg ligger strak ut paa ryggen..men som sagt jeg sitter paa testen til vi reiser...hihi pysen meg....

masse lykke til, til dere som er igjen naa...la det bli noen positive tester fra denne gruppen ogsaa...

til dere andre, kos dere masse og nyt tiden med fin vaeret fram til neste forsok, vi sees igjen enten her eller der=)

sommerklem..

hihi pergojenta gidder du aa sende meg en sms om jeg faar noen goye svar..*ler*merker jeg vil innom vaer dag aa lese, meeeeeeen funker daarlig...

men naa forsvinner nettet mitt...klemme til alle atter en gang!!=)

Skrevet

hei på dere jenter!!!!

beklager så mye at jeg ikke har bidratt med innlegg men har vært i kjelleren en tur siste uken:( fikk mensen 4 dager før test dag dvs mandag og i dag søndag er det blitt brunlig igjen... har ikke testet etter blødningene begynte men det gidd jeg ike for føler dette er over for denne gang....mensen betyr o stort sett det....

sambo tok det tyngst faktisk... fikk så vondt av han:((( men nå har vi feriert litt og løftet hodene igjen og ser fram mot ett nytt forsøk.er det 2 eller 3 ganger jeg må ha mensen før ett nytt forsøk???

ser det er mye neg.testing her inne for tiden:((( men gratulerer til dere som har klart det:)))))))))))

stor klem fra meg:)

Skrevet

heisann

hihi har 1 ønsker 2 :) bare ta den testen du, det går nok SÅ bra :)

huff.. nå begynner jeg å få vekslende tro på at dette skal gå bra...

har hatt masse murrunger i dag... men det er egentlig ikke likt så menssmerter heller.. på en annen måte.. vanskelig å forklare...men det er ganske vondt i peroder..

men kan dette være bra???

kunne ønske noen kunne beroligere med litt...

klem fra ei som tviler litt ......

Skrevet

Heisann :)

Skjønner godt det har vært tungt for deg tøysekroppen *trøsteklem*.

Neste gang går det :) xxxxxxxxxxx

Jeg har vært gal i dag.....hånda mi bare tok en test... og voops...

testen var svakt positiv ..men det er tydelig to sterker.. men nå er bare det totalt komplett kaos i hodet mitt.. skulle ikkje ta tidlig test jeg...

er jo bare på rd 10... jaja.. har fremdels masse murringer ...da får eg bare leve i spenning da...

klem fra en totalt forvirra jente

Skrevet

så spennende pergojenta!!! jeg tror jeg sier gratulerer jeg :-))))) virkelig morro at noen fler fra tråden fikk positivt!!!! Jeg skal følge med deg :-) men dette tror jeg går veien for deg. Klem

Skrevet

Dette er jo kjempe flott pergojenta30, dette kommer til å gå kjempe fint!!

du har jo fått en positiv test og med de symptomene du har hatt så trur jeg vi trygt kan si gratulerer!!!

Skrevet

jaaaa gratulerer pergojenta:)))))))))))))))))))))

eendelig kjekk lesning:)))

litt lang denne tråden nå syns dere ikke?? kanskje neste mann ka lage en ny en?:)))

Skrevet

Hei!

Da er jeg på rugedag 13 og har testet negativt med en billigstrimmel. Da er løpet kjørt! Forrige gang fikk jeg mensen på rugedag 13 så da kommer den sikkert senere i dag. Selv om det er en billigstrimmel, så hadde den vel vist om jeg var gravid, vel?

Skrevet

Så trist, Hege72.. dette ville jeg ikke lese fra din kant i dag nei... En billigstrimmel burde nok slått ut i dag om du er gravid, MEN på den andre siden så produserer vi jo så forskjellig mengder med hcg i starten at det kan jo være for tidlig at det slår ut. I dette gamet så håper man jo i det lengste... mange klemmer til deg

Skrevet

åå det var kjipt Hege72, men det kan jo være håp for det... om den var negativ i dag... er sånn som tuva sier.. vi er jo forskjellige med hvor mye hcg som produseres...

Jeg krysser fingre og tær for deg!!! xxxxxxxx

klem

Skrevet

Sender dere store trøsteklemmer, Sarah70 og Hege72. Håper dere får en fin sommer og lader batteriene til et nytt forsøk som skal ende positivt.

Pergojenta30, endelig en ny positiv test! Det var jammen på tide, det har ikke vært mye gladnyheter på tråden vår den siste uka!

Nå skal jeg til akupunktur, tør ikke slutte med det nå! Er 5 uker akkurat i dag og har fått time til tidlig ultralyd om tre uker. Må si det er både med glede og uro jeg teller ned dagene til det.

Skrevet

Hei, hei!

Jeg lurer på hvordan det går med Jeja. Har du testet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...