Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JENTER...

Jeg er så frustrert...

Har så lyst å teste, holder på å gå ut av mitt gode skinn her jeg sitter i varmen...

MEN samtidig er jeg LIV REDD for at det skal bli negativt...

ååå jeg er så på tuppa jeg nå.. er på rugedag 9.. tror jeg har bestemt meg for å teste på søndag eller noe... hehe.. jeg går litt frem og tilbake her i hodet mitt...

De siste dagene har jeg ikke hatt noe symptomer på noe som helst, ingen stikking, ingen ømme pupper,.. ingenting.. har ikke hatt noe spotting så langt..

Desse 2 ukene må være de leeeeeengste ukene i mitt liv...

Ha en god helg jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei babysoon, gjett om jeg kan sette meg inn i hvordan du har det :o)

Jeg er også på rugedag 9 i dag og føler meg gravid og ikke gravid om hverandre. Sist så testet jeg på dag 10 - den var negativ og det stemte jo med blodprøven to dager senere, men jeg ble jo fortsatt like skuffet da jeg fikk resultatet fra blodprøven, for jeg håpet jo liksom likevel, derfor har jeg bestemt meg å vente til mandag, men da kjører vi én time hver vei til riksen for å ta prøven, så vi får beskjed samme dag. Gidder ikke å eventuelt bli skuffet mer enn én gang pr. forsøk, men det kan jo hende at du ikke har det på samme måten da, og om den er positiv på søndag, så hadde jo det vært fantastisk!! :o)

Dagen etter vi skal teste så er det bursdagen til mannen min, så håper å kunne varte opp med en flotteste presangen man kan få; et nurk i magen! Vi får se...

Forresten, et spørsmål til alle sammen her inne; er det noen av dere som har fått problemer med tannkjøttet i rugetiden?? Jeg blør veldig i tannkjøttet hver gang jeg pusser tenner, selv med bløt bust, og det er ikke vanlig for meg... Syns bare det er så merkelig?!

Krysser fingrene for oss alle sammen. Fant er kløver med hele 6 blader her den andre dagen, det må jo bety superlykke ;o)

XXX

Skrevet

Hei alle sammen:)

Da har vist jeg også blitt ruger :) fikk satt inn et fint 2 delt egg i dag.. det fikk jo bare en dag på seg før jeg måtte sette det inn i dag siden jeg hadde uttak i går.

Jeg fikk ut 6 egg, de skal heldigvis ikke hull på alle de posene jeg hadde. hadde jo veldig mange små. herregud for en smertefull opplevelse.. de hadde problemer med den ene eggstokken så hun sykepleieren måtte trykke og styre på magen... det kom jo aldri noe.. men tilslutt gikk det heldigvis.

Sliter med å gå skikkelig med det kommer vel seg etter hvert:)

Eneste litt kjipe nå synest jeg er at det var jo 3 som blei befruktet.. men siden avdelingen skulle stenger for sommeren måtte de bare kaste de.. vet jo ikke hva som kunne skjedd videre med de to andre.. så.. satser på det går bra:) ser ikke fram til en ny periode med nye medisiner og ikke minst det forferdelige uttaket. men det er jo ikke sikkert jeg trenger det :) xxxxxxx

Skrevet

Hei, jeg skal på insetting i dag og er kjempespent siden dette er første forsøket. Fikk beskjed i går om at 10 egg ble befruktet så håper at et er superbra. Men når jeg leste dette med at de kastet eggene dine pga sommerferien må jeg si jeg ble overrasket. Hvor er det du holder til? Det er jo lattelig at de ikke kan ta vare på gulleggene, til søskenforsøk altså:-), for nå skal det bli full klaff for deg såklart!!!

Jeg blir forhåpentligvis ruger og reiser på seiltur i morgen. Det var egentlig litt klønete planlagt, men så lenge jeg passer på mat og bakterier, ikke bader i begynnelsen og tar det med ro så skal det nok gå bra. Det kan nok være bra for meg å komme meg bort å tenke på noe annet også.

Lykke til med rugingen alle sammen, og GOD SOMMER!!

Skrevet

Gratulerer som ruger pergojenta30 og du har sikkert også blitt ruger nå timjo så ønsker dere masse lykke til!!

Håper du får en fin seiltur;)

Her går det veldig opp og ned, i går var jeg skikkelig pessimist og mye av det skyldes den sviinga jeg kjenner. Har hatt svake murringer også. De 2 siste dagene har jeg hatt trøbbel mage, første dagen hadde jeg løs mage og i går diare:( Så dette var vel grunnen til at jeg våknet og var så kvalm her ei natt. Ikke har jeg sett mere til den halsbrannen så er ikke så veldig opptimistisk nå desverre:(

Vel ingenting er avgjordt, er selgsagt bare testen som kan si noe helt sikkert, men kjenner jeg er rimelig amper i humøret pga alle disse negative tegnene. Puppene er heller ikke noe ømme. Trudde jo jeg skulle få litt bivirkning fra cylogesten fra detr, men neida..

Huff dette hørtes veldig pessimistisk ut, men jeg har altså ikke gitt opp enda, men hadde nokk hjulpet på humøret om jeg lå og kastet opp litt...

Hihi.

Hvordsan går det med dere andre rugere, kjenner dere noe?

Har du testet babysoon?

Skrevet

heisan!! jeg kjenner absolutt ikke noe som helst jeg... men det sies at det kan være gravid sympt det også..håper i det lengste..men følr meg absolutt ikke noe gravid...:(

Skrevet

Hei alle sammen:)

timjo jeg holder til i haugesund... blei ett hasteforsøk dette jeg hadde nå.. hadde jeg vist om ferien kom så brått på hadde jeg nok ventet..for blei veldig masse styr.... jeg fikk bare beskjed om at da rakk vi det for ferien når jeg ringte inn til de for oppstart... tenkte ikke mer over det.. var på ul stresset begynte når ting ikke var helt som forventet.. men nå vet de nå hvordan jeg reagerer på medisinene.. er iallefall glad et delte seg i tide da :) satser på dette er the one :) det hadde iallefall delt seg veldig tidlig og det var vist et veldig postivt tegn sa legen... så xxxx

hvordan står det til med gjengen da ?:)

Her går det fremover, kan faktisk gå på turer nå uten å omkomme av smerter.. hihi.. men jeg er oppblåst som en ballong da... ser faktisk veeeldig gravid ut... mulig det har noe med de vagina kulene som må tas.. progeston greiene.. noen andre som tar det?

sinnsykt lenge å vente til 9 juli da.. men må jo bare holde ut:)

Skrevet

Du sliter litt som meg du tøysekroppen, har bare så lyst å kjenne noe som kan virke positivt. Det jeg kjenner virker bare negativt og det er jo for at jeg har hatt de symptomene på de negative forsøkene så sammenligner jo veldig. Har trøbbel mage i dag også med diare og det liker jeg absolutt ikke, for det broker jeg også få før mens:(

Ingen tegn kan så absolutt bety positivt, tøysekroppen så dette er ikke kjørt enda!!

Godt formen er bedre pergojenta30, håper det var dette ene egget du trengte for å få en positiv test 9 juli:)

skulle ønske vi bare kunne testa nå, så hadde alt vært så mye enklere:)

Skrevet

Hei alle sammen! Her kommer en liten oppdatering fra meg. Gratulerer alle nye som er kommet til som rugere :-) Blir spennende å følge dere alle sammen.

Jeg om min kjære har nettopp kommet hjem fra en langhelg i vårt naboland. Det er vært helt skjønt å være borte og ikke tenke på noe som har med ivf å gjøre.. eller.. har jo blitt påminnet det når jeg har måttet tatt medisinene mine hihi.. men uansett, så har jeg jo kjent litt etter symptomer da...

Jeg er på rd 9 i dag etter at jeg fikk satt inn to blastocycter og jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig nervøs nå. Magefølelsen varierer, fra å være god i begynnelsen så har jeg begynt å tvile litt nå. Har en del symptomer som kvalme, ekstrem trøtthet, støl i mage og korsrygg, av og til river det på venstre side og iler nedover låret, puppene er blitt større, men ikke så veldig ømme, de virker litt tunge på en måte. MEN vet jo at alle disse symptomene kan relateres til progestanen..

Forrige fryseforsøk (hvor jeg mistet) testet jeg svakt på rd 10 og 11, positiv digital på dag 12, så får nesten angst å tenke på at jeg kan teste i morgen... MEN tenker å vente til dag 11 eller 12., herremin blir nervøs bare på tanken!!!!

Håper det går bra med dere andre - det er vel noen som skal teste til uka? tvi tvi jenter, dette må da gå bra!!!!!

Klem

Skrevet

Oj så spennende Turva, synes det høres lovende ut med de symptomene;) Du må gi oss beskjed når du tester!!

Selv har jeg fått beskjed å teste på rugedag 10 som er torsdagen, siden det er blastocyster, men jeg er som sagt her tidliger ikke helt overbevist at det går denne gangen. Er som deg det varierer veldig fra den ene timen til den andre;) Men siden du også har blactocyster må det jo være greit å teste litt tidlig, men skjønner at du vil utsette det litt:)

Krysser fingrene for oss allxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Gratulerer til alle rugere, jeg følger dere fra sidelinja.

Skrevet

Hei alle!!

Jeg er på rugedag 12 i dag... tror desverre løpet er kjørt... testa neg i går på morgen urinen... Og går kveld/i dag tidlig var det litt rosa på papiret... + litt brune progestan rester... (sorry detaljene)

test dagen er i morgen for min del... Jeg prøver å holde motet oppe, men å se rosa blod på papiret gjør det litt vanskelig....

MEN, det er nydelig sommervær her, og jeg har ferie, så jeg skal prøve å ikke tenke så mye på det. (dessuten har jeg egg på frys- kanskje en av de sitter?)

Ha en flott dag, damer ;)

Skrevet

Hei, hei alle sammen!

I dag er jeg på rugedag 5. Har hatt ømme bryster de siste dagene, men når jeg våknet i morges, er ømheten borte...

Har gått gjennom "symptomer i rugetiden for de som testet positivt" og ingen der har mistet ømheten sin i puppene. Men de som ender med negativt forsøk, har mistet ømheten.

Noen som vet noe om dette? Trenger litt oppmuntring nå!

Skrevet

Så koselig at du følger med oss Eva76:) Håper du har kommet litt ovenpå etter den triste ivf runden dere hadde og begynner å bli klar til ny start til høsten;)

Huff det hørtes trist ut babysoon, håper og krysser fingrene for at du tester positivt på testdagen. Av erfaring synes jeg det aldri er positivt med sånn brunlig utflod, men for mange kan dette bare være irriterte slimhinner så xxxxx fingrene for at det bare er det i ditt tilfelle:)

Hege72 jeg har hatt det helt likedan, ømme pupper i starten for så å forsvinne helt. Skulle virkelig ønske det hadde holdt seg der hele veien. Vet også som du sier at mange som tester positivt så holder dem seg ømme hele veien. Men det er også dem som ikke kjenner noe i det hele tatt, ømheten kommer og går, og har padde flate puppper og alikavel tester positivt så vi må ikke gi opp pga det i allefall.

Er i dag på min 7 rugedag og i natt var jeg tung i magen, noe jeg bruker å bli pga endo og like før mens. Så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det og i tilegg har jeg en del svake mensmurringer som kommer og går.

Er begynt å innstille meg mentalt at det kanskje ikke går denne gangen heller for vil prøve å gjøre fallhøyda mindre, men samtidig vet jeg at dette forsøket vil være det verste psykisk dersom det ikke går for nå skulle alt ligge til rette og jeg har prøvd alle triksene så vet ikke hva mere jeg evt kan gjøre...

For en føleses messig bergodalbane, kjenner at det begynner å ta på nu;)

Håper det går bra med dere andre:)

Skrevet

Hei kjære medrugere!

Jeg er kommet til slutten av venteperioden, skal på Riksen for å ta blodprøve i morgen. Og gjett om jeg gruer meg! Har hatt en ganske fin rugeperiode, tatt det med ro, kost meg i sola og vært i godt humør. Men i dag føles det som om mensen kommer... Hadde menssmerter dag 7 også, men de forsvant og jeg var lykkelig. Men de er altså tilbake for fullt i dag, dag 11.

Føler som deg Alid@, har gjort alt jeg kan denne gangen. Spist sunn mat, drukket mye vann, kuttet ned på sukker, droppet kaffe og fulgt alle råd i "Vi ønsker oss barn", blant annet å spise alle de rådyre vitaminene og mineralene som er foreslått der. Har i tillegg tatt akupunktur i 3 mnd før forsøket og i forbindelse med innsetingen. Så det står ikke på egeninnsatsen!

Håper det kommer masse gode nyheter her snart, føler jeg trenger litt oppmuntring her jeg sitter med tårer i øynene og angst i magen.

Stor klem fra

Skrevet

Progestanen er lumsk, det er bare bortkastet å lete etter symptomer ser det ut som.. testet negativt i dag på rd 10, riktignok ikke på morgenurin, fikk presset noen dråper her i stad, men burde være nok til å fange opp om det er noe hcg. Magefølelsen har vært så variabel denne gangen, så er vel egentlig ikke overrasket.

Lykke til alle dere andre - jeg skal følge med dere :-))) Nå skal jeg nyte sommeren og ferien! Håper på mange positive tester i uken/ukene som kommer.

Skrevet

kjære bobbygirl - jeg føler med deg, håper på positive nyheter på blodprøven din... kjenner det angsten i magen ja.. det var den som kom til meg også nå når jeg testet negativt her i stad. Var vel litt forberedt, men man håper jo i det lengste selvsagt.. Det er ikke noe morsom karusell å være med på dette :-((((

En stor klem til deg

Skrevet

Tusen takk for støtten Turva. Dette er nok det lengste døgnet jeg har opplevd (siden forrige forsøk iallefall, men da testet jeg hjemme og fikk neg. dag 11). Dag 10 kan være for tidlig til å få positivt svar, har lest om flere som ikke tester positivt på hjemmetester før dag 11, 12 og 13. Så ikke vær alt for sikker, la hvitvinen stå noen dager til er mitt råd! Skal du ta blodprøve en av de nærmeste dagene? Krysser fingrene foe deg en stund til, jeg!

Skrevet

grunnen til at jeg er så negativ er fordi jeg satte inn blastocyster og da burde en graviditetstest være positiv i dag. Sist jeg satte inn fikk jeg veldig svak test på morgenurin på rd 10, det var så vidt vi så streken men den var der :-) I dag var det ikke antydning, riktignok ikke på morgenurin, men på ettermiddagen. Skal ikke ta blodprøve før den 8. juli, de praktiserer det litt merkelig i Tromsø synes jeg.. men men, før den tid vet jeg vel svaret :-)))

men takk for at du fortsatt har tro på meg :-)))

Skrevet

Da forstår jeg hvorfor du er mindre håpefull. Innen 8. juli har du nok svaret vil jeg tro. Men om det ikke kommer blod må du jo teste selv flere ganger? Og med morgenurin, det er vel det sikreste. Nå skal jeg inn på badet for å ta crinonen min, så skal jeg gå en liten tur, det pleier å hjelpe både på nerver og mensverk. Håper på å få sove litt i natt, det er jo utrolig varmt i tillegg til at hodet er fullt av rare tanker.

Skrevet

Håper du har bare litt treg hcg start Turva, selv om det sikkert ville gitt utslag allerede siden du har blactocyste, men gi det noen dager til ville nu jeg ha gjordt dersom ikka tanta kommer!! Håper i det lengste for deg;)

Bobbygirl dette er kjempespennende, jeg tror nå du har gode sjangser siden ikke tanta har dukket opp enda! Krysser fingrene for degxxxxxx

Selv er jeg på rugedag 8. Og har i dag hatt ganske kraftige mensmurringer, med løs mage.. Tolker ikke det så bra, men har heller ingen spotting enda så får håpe det heller ikke viser seg og tanta holder seg langt vekk og at jeg får tatt en test på torsdagen. Men syns disse mens krampene virker litt skummle:/

Skrevet

Det er nok ikke en treg hcg start her nei, negativ test i dag også så da slutter jeg på alle medisiner i dag. Som jeg sa litt tidligere så var magefølelsen ganske god til å begynne med, men etterhvert begynte den å dabbe av litt, så er vel ikke overrasket over resultatet. Progestan er lumsk, gir falske symptomer - DET har jeg iallefall lært til gangs denne gangen.

Gratulerer med positiv test, bobbygirl!!! Dette var gode nyheter.

Så til tøysekoppen og babysoon?; det kommer flere muligheter!!!! Men følelsen man får ved et negativt forsøk er ikke så lett å takle med alle de forventningene som har vært. Man sitter igjen med en enorm tomhet og tristhet, men heldigvis så blir det lettere etterhvert.

Alid@; synes det høres lovende ut med mye murringer. Hører om mange hvor akkurat det er det sterkeste symptomet på at man er gravid. Jeg krysser alt jeg har for deg på torsdagen - har en sånn godfølelse for at det går bra med deg.

Alle dere andre; lykke til med ruging - så håper jeg på flere gode nyheter etterhvert. Nå skal sommeren nytes :-))))) uten hormomer :-))) herlig!!!!

Skrevet

Huff Turva dette var kjempe trist hadde et lite håp om at det skulle ordne seg for deg:( En mager trøst nå er jo at du har mange flotte egg på frys nå, selv om vi virkelig ville at det skulle gå denne gangen, for det er jo ingenting med dette som er artig sånn at vi hadde gjordt det frivillig dersom vi ikke "måtte" det.

HURRA for bobbygirl som har testet positivt, gratulerer så mye. Godt det kom en positiv her også for det har vært litt trist her inne i det siste med mange negative desverre!

Syntes det lovet godt at tanta ikke hadde vist seg og dette var jo supre nyheter! Nyt tiden framover!

Er så glad for at du har tro på meg Turva, du hadde vel god følelse for bobbigirl også.

Hadde som sagt ganske mye mensmurringer på formiddagen i dag, og tror mye av det skyltes at jeg måtte på do, for kan få litt som kramper når jeg har diare.

Kan jo håpe på at jeg er gravid for da kan endoen først bli verre før den blir bedre og da gi meg disse do plagene. For det har jeg endel av til vanlig. Eller det kan også bare være at jeg har reagert på all stimuleringen med endoen for det bruker jeg også å gjøre.

Ellers ingen symptomer, skulle ønske jeg kjente noe ømhet i puppene, men nada.

Får holde ut til torsdagen og krysse fingrene for at spottingen fortsatt uteblir og tanta har reist på jordomseiling 1 år;)

Skrevet

Æsj altså så har vist spottinge begynt å melde sin ankomst:)

Etter cylogesten i kveld så jeg i truseinnlegget litt beige farge på det og det bruker å begynne sånn for meg før det blir mere og mere brunlig og mens dukker opp til slutt:(

Fader nå er jeg helt motløs og ikke annet å gjøre å se hvordan morgendagen utarter seg, men tror ikke dette går veien min desverre:(

Skrevet

Hei Alid@, ikke gi opp ennå! Min crinone har hatt rosa, beige og gulaktig farge de siste dagene, istarten var den kritthvit. Og har hatt så kraftige magekramper både i går kveld og nå at jeg ikke skjønner at et egg eller to skal klare å klamre seg fast. Egentlig litt kraftigere enn før vanlig mens faktisk. Men jeg vet hvor lett det er å bli psyket ut av alle de merkelige signalene kroppen sender. Fra i går og fram til 14.00 i dag er det lengste døgnet jeg kan huske. Håper det hjelper deg litt at vi her inne krysser fingre og heier deg fram!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...