Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Turva!

Det er utrolig trist at det er over for deg nå, hadde håpet på et lite mirakel med positiv test i dag. Men håper du klarer å kose deg i sommervarmen og nyt livet mellom forsøkene! Du har vært en stor støtte for meg nå den siste tiden før blodprøven, tusen takk for det! Skal følge med på deg videre og ønsker deg masse lykke til!!!!

Kjempeklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alid@, jeg er enig med bobbygirl om at du ikke må gi opp enda, men på den andre siden så har du jo vært igjennom dette tidligere så du kjenner kroppen din... men jeg håper fortsatt for deg.. FOR veldig mange gravide opplever sterke menssmerter i begynnelsen. Første innsett i ferskforsøk så fikk jeg mensen på rd 9, men spottet i mange dager før det, hadde ikke menssmerter. Ellers har jeg bare satt inn frysegg, så har ingen aning om når jeg kan forvente mensen.

bobbygirl, det varmer om hjertet at du klarte det denne gangen, det har jo ikke vært så mye positivt på tråden, men det kan jo komme mer, det er jo mange rugere der ute - jeg skal også følge med deg og den voksende magen din :-)))

klem til dere alle!!

Skrevet

Tusen takk bobbygirl og Turva for kjempe god støtte, blir helt rørt jeg:)

Jeg klamrer meg til det lille håpet selgfølgelig så får vi bare håpe at det bare blir med den beige-rosa-gule greiene fra cylogesten.

Har det fortsatt i dag og en del kraftige mensmurringer og løs mage så her er alt som det har vært de siste dagene stortsett.

Gir meg et bittelite håp at du bobbygirl har hatt akkurat disse symtomene, med utflod og mensmurringer.Men du hadde også ømme pupper, noe jeg ikke har sett snurten av...

Men samtidig som Turva sier du kjenner jo kroppen din og har vært i gjennom dette flere ganger så da bruker det jo å starte sånn, men håper virkelig på et unntak denne gangen.

Kos deg med den positive testen bobbygirl og nyt sommeren!

Turva, du kan vel starte opp ganske raskt igjen, eller det blir vel august uansett, men håper du får en flott sommer og får ny energi til du skal i gang igjen, for du kommer til å lykkes en gang det er jeg ganske sikker på;)

Hvordan går det med dere andre rugere? Shnuppelure skulle ikke du teste i dag, krysser fingrene for deg?? Og tro hvordan det går med har 1 ønsker 2 for du skal vel teste snart? Vet at hun ikke er på nett for tiden, men lurer sånn på hvordan det har går med henne. Hege72 kjenner du noe symtomer og pergojenta er du i bedre form nå etter uttaket??

Håper det kommer flere positive tester her inne for det har vært en litt dårlig start her desverre, så nå må det begynne å lyse litt blått her snartxxxxxxxxxx

Skrevet

Alid@; jaaaaaaa, håper på unntaket denne gangen, dette må bare gå veien.. og som jeg skrev tidligere, så har jeg en god følelse for deg. Synes symptomene du og bobbygirl har er ganske like. At du ikke har ømme pupper trenger ikke å være negativt, akkurat det er veldig individuelt når de begynner å bli ømme i en graviditet, det kan gå mange uker. Jeg håper at det lyser knallblått i morgen - er så spent jeg. Masse lykke til :-))))) mine tanker er hos deg..

Joda, vi skal nyte sommeren, snart er det ferietid og håper på masse sol og mange late dager. Så er det bare å samle krefter til høsten og så håper jeg å få satt inn mine to siste frysegg i løpet av august en gang. Har ikke fått mensen enda, vet ikke når jeg kan forvente den, ikke er jeg begynt å spotte heller - er på dag 30 i syklusen, men det blir vel ikke helt riktig når jeg har gått på medisiner. Skal ringe til UNN i morgen, de tar ferie fra neste uke og til 10. august for å få avklart når jeg kan få starte igjen.

Hvordan er det med dere andre da??? Håper på en oppdatering!!!

Skrevet

Da ble det negativt igjen på meg, er veldig langt nede og har mest lyst til å gi opp. Jeg har ingen egg på frys, så da blir mitt siste forsøk i oktober/ november. Det verste er at ingen kan fortelle hvorfor jeg ikke blir gravid, det er ingen "feil" med meg eller mannen, bortsett fra at jeg har én tett eggleder, men eggene kommer jo, de blir befruktet, men de vil altså ikke sitte... etter snart fem år som sliter så begynner jeg å innse at det nok ikke er meningen... Huff beklager, men er bare så deppa...

Uansett, lykke til til alle dere som skal teste, håper dere får bedre nyheter enn meg. Gratulerer Bobbygirl, godt å høre at jeg er noen vordende mammaer blant oss.

Skrevet

Huff så trist, shnuppelure77. Ikke rart at du føler deg langt nede akkurat nå, man blir det av å oppleve negative forsøk gang på gang, men jeg håper at du kommer deg snart på beina igjen slik at du kan nyte sommeren og samle krefter til det siste forsøket ditt i høst. Man blir nok veldig frustrert når det det ikke er "feil" med noen av dere, men du skal se at dere har bare ikke truffet gullegget enda... vi får håpe og tro at neste gang sitter det. Men du har lov til å være skuffet nå, det har jo vært så mange forventninger knyttet til et forsøk og når det er over føler man seg fullstendig utladet og tom. Kjenner den følelsen så alt for godt.

Ha en flott sommer, så håper jeg at du er rustet og klar til en nytt forsøk til høsten. Alle gode ting er tre, vet du :-)))

Skrevet

Hei, hei!

I dag er jeg på rugedag 7. Har ømme bryster, de symptomene forsvant iløpet av natten for ett par dager siden, men de dukket opp igjen senere på dagen. Merkelig... Har ingen andre symptomer. Vet ikke om det er negativt eller positivt.

Så synd det er flere som har testet negativt! Hvis det ikke går for meg denne gangen, skal jeg prøve kanonkuren og slimhinnekuren fra Danmark. Jeg sendte mail og fikk info om kurene, hvilke tabletter og brukerdoser. Det er en kanonkur for kvinner og en annen for menn.

Denne runden går jeg på Wild Yam og babyklister.

Sarah70 og Jeja, dere er jo like langt som meg i løypa, hvilke symptomer har dere?

Alid@ det er jo håp så lenge du ikke har fått mensen ennå. Men har du ikke testet hjemme...? Jeg skal ikke ta blodprøve. Ullevål mener det ikke er nødvendig. Jeg skal kun teste hjemme, men dukker ikke mensen opp så har jeg lyst til å ta den hos fastlegen min.

Skrevet

Hei, Hege72!

Tja, hva skal jeg si? Har ingen store symptomer. Litt øm i puppene iblant. Hadde stikkinger i eggstokkene på rd2-4, men det har gitt seg nå. Antar at det er smerter etter uttaket.

Jeg går ikke på crinone nå som i tidligere forsøk, men på cyclogest (er det det den heter..?) Jeg tror vel at det man evt. kjenner har å gjøre med hormontilskuddet. Det er vel ikke vanlig å kjenne noe som helst få dager etter befruktning..?? Da jeg ble ivf-gravid for 2,5 år siden fikk jeg veldig gravidesymptomer - men først etter 3-4 uker. Store ømme pupper og rar følelse i kroppen. Men jeg kan ikke huske at jeg kjente noe spesielt på rugedagene.

Tipper jeg tester lørdag på RD10.

Skrevet

hei hei alle sammen...

en liten oppdatering fra meg, hehe fant meg en liten nettcafe gitt......

Pergojenta30 og toysekroppen: sorry for at jeg ikke svarer `paa mld, men de koster meg hele 3,50 kr saa hehe nei:P jeg hadde en dag med en gangs spotting dvs naar jeg var paa do om morgenen, det samme to dager etter, hadde magekramper forste gangen men det er gone, egentlig er alt likt som for....sorry for at dere maa tolke mye meeeeen er utenlandsk tastatur og jeg fatter ikke saa veldig mye av det*ler*

har IKKE testa enda og kommer neppe til aa gidde aa teste med mindre det ikke skjer noe mer fremover...

haaper det gaar bra med dere, sjol om du pergojenta ikke kjenenr saa mye enda saa du vet aldri....ingen tegn er positivt det:D

er lei for den negative testen toysekroppen, meeeen ikke gi opp haapet for mensen faktisk kommer...

Alid@: hvordan gaar det med deg? har provd aa saumfare innleggene her men har ikke saa super god tid paa meg=( XXX uansett

ellers gaar alt straalende her, vi koser oss i varmen, en ting er at dte er blitt sjukt dyrt her nede*ikke forberedt* men men saan kan det gaa...hotellet er fantastisk:D:D:D

saa inntil videre lykke til alle sammen=D=D=D

jeg aner som sagt ingenting enda, men kommer nok til aa komme online en gag til minst i ferien saa skal nok faa gitt fra meg en oppdatering paa ett sett vis;o)

sommerklem=D

XXX til alle sammen, nye som gamle rugere=)

Skrevet

Huff og huff ser ikke ut til at lysere tider har hjulpet oss så mye for her var det mye dårlige tegn og negative tester desverre:(

Kjempe trist at det ble negativ test shnuppelure, skjønner godt at du er fortvilt, er like fortvilt selv for begynner også nå og bli motløs og vet ikke hva vi skal kunne finne på for at det skal gå.

Jeg sliter jo med at jeg har endo som nå er så bra som det kan bli, men kanskje var det ikke de rette eggene denne gangen, og kanskje er det ikke før om 4 ganger og da har nokk endoen fått bloomstre igjen pga all stimuleringen som jeg blir verre av og da vil kroppen ikke være mottakelig for de evt "rette" eggene. Så føler jeg kjemper en kamp som jeg bare må være sykt heldig om jeg skal vinne.

Ser at du sliter med det samme som meg har 1 ønsker 2, er lov å håpe på det beste i allefall.

Ønsker deg fortsatt god ferie!

Hege72 synes det høres positivt ut hos deg da, dette lover godt;)

Krysser fingrenexxx

Turva, da er det ikke så lenge du kan starte igjen og slipper uttak i første omgang, vi satser på at de to eggene tåler opptiningen og er gulleggene:)

Her er statusen slik at jeg har fryktelig dårlig mage følelse nå, synes den spottingen har fått mørkere farge, mørke brunt. Litt mensmurringer innimellom, men ikke så mye som på formiddagen. Har veldig mye sviing/brenning som jeg får like før mens. Og når jeg kjenner på livmortappen så er den hard og høyt oppe og uten at jeg er ekspert på det så tror jeg ikke den skal være slik:(

Trur desverre at løpet er kjørt for meg også desverre, men det får vi jo sikkert bekreftet i morgen for da skal jeg ta hjemmetest.

Skal jeg ha et bittelite håp så må det være at det er det ene egget som er gått til grunne å skaper blødning.

Er vel bare å samle mot til seg for å testen i morgen;)

Skrevet

Nei dette var trist, shnuppelure77. Det er så tungt når det negative resultatet kommer og du ser for deg å måtte gå gjennom det hele en gang til. Vet veldig godt hvordan du har det nå. Håper du får tilbake optimismen og klarer å se framover om ikke så alt for lenge.

Sender en stor trøsteklem!

Skrevet

Masse lykke til i morgen!

Skal tenke på deg og krysse det jeg har, Alid@!

Skrevet

Ja det er kjempe synd at så mange tester negativt,men vi får håpe på flere positivt.Jeg kjener fint lite,er nok så øm i puppene ,men det pleier jeg å være når mensen nærmer seg,har nå vært sån siden jeg begynte på sprøytene og jeg var litt overstimulert.Dette begynner å bli spendenne.

Skrevet

heisann alle sammen:)

Håper det går bra med ale sammmen :) kjipt med de som har testet negativ :(

Her går det helt fint :) kjenner omtrent ingenting etter uttaket nå. har til og med trene igjen så alt er bare velstand så langt:)

trodde egentlig at disse ukene skulle gå veldig tregt, men det har gått ganske fort egentlig :) bare en uke igjen til testing ,så skal vel klare å holde ut..hihi.

har ikke så mange symptoomer da.. og de jeg har kan nok skyldes de"vagina kulene" vi må ta.. har veldige ømme bryster da.. og kjenner det stikker det nede av og til.. varer ikke så lenge.. men det har jeg hatt hver dag .. aner ikke om det det er postiv eller negativ.. men så lenge jeg ikke får blødninger så er jeg positiv på at det kan jo faktisk gå bra... :)

Skrevet

Nei,nei nei det gikk ikke bra denne gangen heller, er helt knust selgfølgelig og helt tom....

Megefølelsen fra i går stemte så i dag var testen negativ desverre:(:(:(

Har bare lyst å gråte, men klarer ikke det heller er bare helt tom og føler meg helt hjelpesløs. Vet ikke hva vi skal kunne evt prøve neste gang. Den sviinga jeg kjenner bekymrer meg, for vet ikke hvor det kommer fra, de små cystene jeg har som dem ikke fjernet, eller fra alle sammenvosningene jeg har i eggstokkområdet. Blir liksom verre når jeg nærmer meg mens så nå svir det som bare f...

Kanksje skaper ikke dette helt gode forhold i tilegg til endi i slimhinnen i livmora så er vel ikke det så bra desverre og det skremmer jo vettet av meg nå for da kan det jo bli vanskelig å få dette til uansett hvor gode embryoer man får, for det virker seriøst som om det er feste problem jeg har...

Håper seriøst det bare ikke var de rette eggene denne gang, for da er det i allefall håp.

Må bare sørge meg ferdig så blir vi vel klare til høsten igjen,sydentur skal bestilles så nå skal vi komme oss vekk i løpet av sommeren og bare kose oss;)

Håper dere som rugere enda kan gjøre sånn at denne tråden ikke blir en katastrofe, nå må vi bare krysse fingrene og håpe at det går bra for dere!!!!!!!!!!

Lykke til alle sammen og god sommer!!!!

Skrevet

Kjære Alid@....

Nå ble jeg utrolig lei meg på dine vegne. Håper jo at så mane som overhode mulig fra "gjengen vår" skal klare det denne gangen. Jeg har som deg endo, var på riksen i september og fjernet MYE, som legen sa. Han klarte ikke å fjerne alt, en del sitter på indre organer og der er de forsiktige for å ikke ødelegge noe. Jeg hadde så smått begynt å tenke på å be om ny lap, det nærmer seg jo snart et år for fjerningen. Hvor lenge er det siden du fjernet endo? Kan det være at du trenger en ny lap? Men bruk den tiden dere trenger på være lei dere og sørge. Man blir ikke klar for nye ufordringer før det er gjort. Sydentur med bading og romantikk er sikkert en av de beste medisinene nå.

Ta godt vare på hverandre!!!

Stor klem fra meg.

Skrevet

Alid@

Nei og nei! Nå ble jeg så lei meg..... Det var virkelig synd at det ikke gikk denne gangen. Nei, dette var trist! Nå er dere flere som har testet negativt og vi er ikke mange rugere igjen. Jeg er på dag 8, og tror ikke jeg tester positivt neste uke heller. Jeg synes ømheten i brystene avtar og har ikke symptomer på at jeg skal være gravid. Kjenner ingen ting, føler ingen ting. Hadde egget festet seg, ville jeg ha kjent stivhet og stølhet i livmoren nå. Du må kose deg i sommer. En riktig god sommer ønsker jeg deg!

Skrevet

Kjære Alid@ - dette var trist :-((( hadde håpet så for deg denne gangen. Skjønner godt at du er knust og tom, du har lov til å være det i dag.

Høres herlig ut med en sydentur, det er vel fortjent - kos dere masse og nyt hverandre.

Ha en flott sommer, så høres vi etterhvert til høsten. Mange varme tanker og klemmer til deg.

Skrevet

Lykke til med ruginga, Hege72 - håper du kommer med et positiv innslag på tråden vår.. det har vært alt for mye negativt her dessverre.

Skrevet

Takk for støtte og gode ord jenter!!

Har akkurat hatt en operasjon i januar bobbygir, dette var mitt 4 inngrep. Har før denne operasjonen hatt en stor åpen operasjon pga tarmslyng som oppstod pga endo. På den siste operasonen nå så var det en hel del å gjøre, begge eggledere var ødelagte, så dem måtte vekk, alt var låst fast i en ball bakom livmora, eggledere og eggstokker og i mellom dem satt tarmen fast.

endo i slimhimma i livmora, endo i hele buken, og endo på endetarmen som dem ikke kan gjøre noe med, så ble satt på hormonkur 3mnder for å dempe ned dette før et ivf forsøk. Har så mye sammenvoksninger nå, allerede fra det siste inngrepet så trur ikke det er snakk om flere inngrep nå nei.

Kan jo gjøre ting enda verre så må vel være litt forsiktig med det også.

Men jeg misstenker at det er det som skaper denne sviinga, hadde det også før dette inngrepet, men kanskje blitt litt verre nå.

Så sånn sett var vel forholdene så bra som det kan bli, men opptimalt er det jo definitivt ikke:(

Må bare høre om Hausken har noen god ide på videre behandling;)

Synes det er så flott at du heldigvis klarte det nå bobbygirl, så slapp du en operasjon og i tilegg synes jeg du nevnte en litt høy alder så dette var bare helt supert at du lykkes nå.

Jeg skal stå på videre, så håper jeg at denne hardt rammede endo kroppen snart godtar et lite embryoe som kan vekse seg til å bli våres veldig høyt ønsket lite gull;)

Turva vi sees kanskje til høsten igjen, men tror du starter før oss og da håper jeg at du har lykkes med fryse forsøket ditt til vi er i gang;)

Hege72, håpet ditt er ikke ute, det er mange som ikke har noen symptomer og ikke føler noe så hold motet opp nå!!

Håper det kommer flere positive tester på dere som er igjen nåxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Hei, hei Sarah70!

Så spennende! Skal du virkelig teste i morgen allerede? Jeg har bare en billigtest så jeg tør ikke i morgen. Den er nok ikke bra nok så tidlig. Hadde jeg hatt CB, så hadde nok jeg også tatt den i morgen tidlig. Men jeg har dessverre ikke troen på positiv test for min del. Jeg føler ikke at det er noe som vokser inni meg, nei. Men jeg håper du får to klare streker!! Lykke til!

Skrevet

ai saa trist da Alid@=( jeg har ikke testet enda, og det er ikke noe tegn til mensen enda saa jeg sitter paa haapet*ler* inntil videre....

restene av crinonen som kom ut i dag var svakt brunlig men ellers hvit og gul....puppene er mindre om enn vanlig, jeg blir kvalm av sotsaker, og er generelt litt uggen i dag...ikke mensen uggen men bare uggen....synes jeg er paa do i ett sett...

tar det mange dager for mensen event kommer ved crinone slutt?? om dte kommer svar paa dette pergojenta og/eller toysekroppen gidder dere aa sende meg en sms??

ellers haaper jeg det gaar bra med dere alle til tross for negative tester som det ser ut til aa florere av her inne, saa enda en god grunn for meg til aa la vaere=P har faatt nok av neg tester saa:@

har snakket med mannen og om dette ikke funker saa gaar vi rett paa fryste egg, men maa visst vente i 3 mnd for vi kan begynne paa det, aner egentlig ikke grunnen til det da, noen andre som gjor det?

ellers kos dere og nyt varmen og finvaeret hjemme=)

klemmer fra en svettivekk jente...hihi som ikke er saa veldig glad i sotsaker lengre*mumle*om dette ikke funker saa har jkeg iallefall blitt kvitt sotsuget=D

Skrevet

Hei, hei har 1 ønsker 2=)*ruger*

På mitt forrige icsi forsøk fikk jeg mensen igjen på rugedag 13. Jeg går også på Crinone. Så jeg håper at den ikke dukker opp på tirsdag!!

Ang fryste egg vet jeg ikke. Har ikke vært så heldig å få egg på frys. Jeg er på Ullevåll. Hvis dette forsøket ender negativt, så må jeg vente til 3. mens før jeg ringer dem. Det blir da mitt siste offentlig.

Fortsatt god ferie!

Skrevet

Dette høres jo bra ut har 1 ønsker 2:)

Så lenge du ikke har fått mensen så må jo det love godt.

Jeg får nesten alltid mensen før det har gått 14 dager, det vil si 9-12 dager og det uansett om jeg går på progerseron støtte.

Nå sluttet jeg på cylogesten da jeg testet negativt i går og i dag begynte jeg å blø friskt.

Mener at dersom man har fryseegg så kan man starte på medisiner på neste cyklus allerede, altså ikke den mens du får nå men neste.

Men det kommer litt ann på tidsskjemaet til klinikken, men som regel har dem tid og kapasitet til fryseforsøk for det er jo fort gjordt;)

Kos dere masse i varmen!!

Håper og trur Hege at det skal gå bra for dere;)

Skrevet

kjipt å lese at det ikke gikk for deg denne gangen Alid :(

Du må jo teste har 1 ønsker 2 :) xxxx for at du er gravid :)

lykke til til deg også Hege72 og alle andre :)

Har ikke skjedd så mye her... har bare blitt sinnsykt støl der nede... gjør ganske au au og sitte og sånn.. rare greie .. men men.. er vel bivirkninger fra det vi putter i oss..

Dessuten er jeg blitt kanon trøtt.. sikkert enda en bivirkning... he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...