Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes som sagt den andre begynte å bli så veldig lang, så da håper jeg alle de flotte jentene i den gamle tråden er med på flyttelasset;)

I dag er første rugedag og kan ikke si at man kjenner til noe, annet ann at man har vært litt løs i magen, så håper ikke det fortsetter siden vi reiser hjem i morgen;) Bortsett fra at jeg drømte i natt at vi måtte kjøpe oss tvillingvogn...hihi. Jaja, time will show hvor dette bærer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei jenter, er det plass til en til her? :-) Jeg har fulgt med på tråden deres, men siden jeg har holdt på med fryseforsøk så har jeg holdt meg litt i bakgrunnen. Men fredag 19.06 fikk jeg satt inn to blastocyster, ser at dere er flere som fikk satt inn samme dag som meg :-) så i dag er jeg på rd 4. Virker som dere er blitt godt kjent på denne tråden, så hvis noen vil vite mer om historien min så har jeg skrevet litt på profilen min.

lykke til alle sammen - dette er nervepirrende :-)))

Skrevet

heisann Turva og velkommen=)=)

så ikke denne jeg så jeg laget visst en ny, hehe satse på at den forsvinner i mengden;o)

får håpe som dere sier, men jammen om jeg tør å tenke i de baner=S hehehe vi får se, de nærmeste dagene....

nei tror ikke det er mensen som er på vei, det er alt for tidlig, jeg har forresten en krem jeg dytter oppi ikke stikkpiller...men aner ikke om det er noen vesentlig forskjell?

Skrevet

hei alle sammen:)

så spennende da har 1 ønsker 2 :) satser på det er festeblødning;)

Nå er det under en time igjen til jeg skal ta EL spøyten... satser på det går bra, hehe er helt alene nå... så satser på spøyteskrekken takler dette...

lurer litt på noen spørsmål.....jeg må jo evnt sette inn på gredag.. det er jo bare en dag etter det er tatt ut.. vet de i det hele tatt om noen er blitt befrukta da.. så tidlig...? det pleier jo som regel gå 2 dager... og hihi har et spørsmål til... tømmer de alle eggposene?? sitter her å tenker på 35+++ eggposene jeg har nå.. så sliter jeg asså...

Skrevet

Hei og velkommen i lag med oss Turva!!

Jeg har fulgt litt med deg på dine tidligere forsøk i og med at du holder til i Tromsø, siden jeg selv har hatt forsøk der;)! Trist at det ikke har gått bra til nå, men vi satser på at det sitter denne gang:)

Skrevet

Pergojenta30: fått tatt sprøyten nå?=)=)=)=) er SÅ spent!!

kan desverre ikke svare deg på de andre tingene du lurer på=(

hehe tja eller at crinonen gjør ting litt såre og skjøre sånn at det kommer rifter i slimhinnene, men ingen avgjørelse inntil beviset lyser mot meg=)

hvordan går det med resten av gjengen?

Skrevet

he he ja nå har jeg tatt den... var en smule nærvøs... men det gikk fint...

er litt stolt over at jeg klarte det helt selv.. :)

MEN... jeg har følt meg veldig uggen og sånn i hele dag og frøset og svettet om en annen.... og nå viser det seg at jeg har faktisk feber.. 38,1 .. er dette bra??? kan det skade på noen måte? går det bra med bare litt feber...? hihi.. hele tiden nye spørsmål fra denne kanten...

er det ikke det ene så er det det andre... masse en må lure på...

Skrevet

Takker for hyggelig velkomst!

Dette er mitt tredje innsett ved UNN, så håper på at alle gode ting er tre..

Alid@; ser at du også har satt inn to blastocyster, er det første gang du får satt inn blastoer? Av mine 18 egg som ble tatt ut, utviklet 7 seg til blastocyster som i og for seg er et flott resultat - bare ett av disse kunne ha klort seg skikkelig fast. Siden jeg har hatt to MA så spurte jeg om blodfortynnede og heldigvis fikk jeg utskrevet Albyl- E. Dette i kombinasjon med 10 kg ned og fotsoneterapi håper jeg gjør susen.

Pergojenta30; lykke til med uttak. Går sikkert greit om du har litt feber, bare ta vare på deg selv og slapp godt av før uttaket. Og drikk mye vann :-)))

Ellers så går no dagan med å kjenn etter symptomer hihi... prøver å la vær, men hvordan greie det da???? Jeg er fryktelig kvalm og trøtt, kom egentlig over meg i går, men tror det er bivirkninger av progynova og progestanen. Føler meg skikkelig uggen altså...

Skrevet

Hei jenter! og velkommen Turva!

Greit med en ny tråd nå ja... hehe.. ble litt lang den andre!

Her går rugingen greit... jeg er snart ferdig med ruge dag 6 gitt... tiden har gått fort syns jeg. (har ferie, så jeg nyter late dager i solen og ilag med familien)

Ellers er jeg litt øm i magen har vært den siste dagen. stikking og svak mens smerter.. Så det blir noen nervepirrende dager frem mot testing.. Lurer på om jeg klarer og holde meg til test datoen den 30???

Ellers har jeg hatt en fin st.hans feiring i strand kanten ;)

sommer klem fra en rugende høne!

Skrevet

huff dette blir sikkert et veldig syte innlegg... så er dere advart...

akkuratt nå føler jeg at jeg er litt sint på de i haugesund... er ganske sikker på de har klart å overstimulere meg... har kjempevondt i magen...

og har inntense menssmerter.. samtidig har jeg fremdelse feber... og har nesten ikke sovet i natt.. men får det ikke til heller da jeg har sååå forbanna vondt..

skjønner ikke at det e mulig av de å ikke gi beskjed til meg om ferieavviklingen deres istedfor så klarer det å overstimulere meg med noen enorme doser for å se om det går... er sikker på dette blir mislykket uansett... mulig vi har lyst å prøve en annen plass neste gang... om det blir noen neste gang... huff... nei nå ser jeg nesten ikke hva jeg skriver.. har så... sinnsyke smerter.. tårene renner her...

Skrevet

hei dere!!!:))))))))))))

det var godt med en ny tråd nå..den andre var jo en eeeevighet lang!!heheh:)

her går vel rugingen fint..har ikke ruget før så vet jo ikke men hadde mens smerter på dag 3 og 4(inkl innsett)puppenen mine blir bare ømmere og ømmere og sulten vedig ofte...men alt dette her kan jo være cyclogesten dessverre...:(( så er vel bare å smøre seg med tålmodighet!! ikke antydning til blod i noe som helst farge..kritt hvitt alt som kommer ut...bank i bordet!!!

men ble litt pessimistisk i går når humøret sank til de grader og svingte på seg til alle kanter!!:(( typisk pms for meg det....det er forsåvidt ømme bryst også men ikke SÅÅ ømme...kjertler er hovnet opp!:(''

men men det gjenstår å se og det er så irriternede at progeston støtten gir så mye "gravid" symptomer..blir gaaaal!!!

det var min oppdatering ihvertfall...håper det går bra for oss alle!!!!jo må legge til noe stikking i magen som jeg har våknet av om natten faktisk men finner en bortforklaring for det også hehehe;)))

tvi tvi jenter måtte hell og lykke følge oss alle videre nå!!

stor klem fra meg!!

Skrevet

Ja, da er jeg også ruger :-) !!!

Fikk satt tilbake et perfekt 4-delt egg - det var mer enn jeg torde å håpe på. Fikk også tilbake et 2delt, men kvaliteten på dette var kun middels. Nå skal jeg kooose meg og være gravid til det motsatte evt er bevist! Glad klem til dere alle!

Skrevet

Nå er også jeg en ruger,satte tilbake et 4delt perfekt egg.Godt det ordner seg.Grattis deg sarah70,da ligger vi likt i løypa.Håper tiden flyr.Nå er jeg veldig spent på deg hege72? Håper du fikk satt tilbake eggxxxxxxx

Skrevet

Hei, hei!

Jeg er også ruger!

Fikk satt inn ett 4-delt egg. Hadde håpet på to, men det var for mange kjerner i det og da blir det ikke satt tilbake. Så jeg er strålende fornøyd at det iallefall ble ett.

Pergojenta30 jeg synes så synd på deg! Jeg føler med deg. Hvis det ikke skulle gå din vei denne gangen, må du ikke gi opp håpet. Det blir nok en annen opplevelse neste gang. Så vi får bare håpe at gullegget blir satt inn på fredag! Tenker på deg!

Skrevet

ENDELIG hjemme etter 13 dager i Haugesund. Litt kaldt å komme tilbake til nord, men veldig godt å komme hjem til huset sitt;)

Så mange rugere vi har blitt, kjempe flott at det gikk bra for alle som skulle sette inn i dag!!! Hurra for det;)

Pergojenta30, jeg har virkelig medfølelse for det for det er ikke gøy å være i en sånn form i det hele tatt, så skjønner frustasjonen din, kan ikke annet enn å håpe at du får det bedre snart!

Turva, jeg fikk inn blastocyste en gang i Tromsø, da var det bare ett egg! Men trur ikke jeg var i god for endometriose messig da, hadde eggledere som lekket og endo i full blomstring så trur ikke det skapte perfekte forhold for et lite embryoe. Nå er jeg nyoperert så det skal i allefall være bedre enn på lenge, så håper at det var det som var årsaken til at vi ikke har lykkes til nå. Har forsesten hatt 2 negative forsøk i tromsø+ et avbrutt fryseforsøk der!

Detr var mange blastocyster du fikk på 1 forsøk, kan ikke annet enn å skjønne at du må lykkes en gang med så bra kvalitet, og helst denne gangen;)

I dag er 2 rugedag og kjenner ikke annet enn litt mensmurringer og bittelitt ømme pupper og alt dette stammer sikkert fra cylogesten!

Rart man ikke kjente noe til mens murringer de 4 førstedagene på cylogesten, men altså rette etter innsett starter det jaja er vel bare sånn det er, man kan lure til man blir tullerusk... hihi

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg henger meg på her, den forrige ble så lang, så jeg klarte ikke å henge med i svingene.

Godt å høre at mange av dere er godt i gang, det er en spennende tid fremover. Jeg krysser fingrene for oss alle sammen!!

Jeg er på rugedag 7, og skal ta blodprøve 29, satte inn 2 femcellede egg. Dagene går ganske greit, var mye mer opprørt og trist sist, nå er jeg rolig og glad, håper det er et godt tegn.. Jeg prøver å ikke tenke så mye på rugingen, brystene er veldig ømme (det kan jo like gjerne være Crinonen), - prøver å ikke overanalysere alt, har også bestemt meg for å ikke ta test før blodprøven. Så nå er det bare å nyte sommeren og leve med håpet :o)

*******LYKKE TIL ALLE SAMMEN*******

Skrevet

titt tei=)

dagens oppdatering eller noe sånt...i dag kjenner jeg nada, absolutt ingenting skjer rundt i kroppen min, det var litt "skumelt" fra å kjenne alt mulig til ingenting...eneste som tilsier at jeg har gått igjennom noe som helst er at jeg er oppblåst og bitte litt øm i mageregionen, men ikke noe spes annet....

er trøtt da og saltsyk som det holder, men trøttheten kan skyldes mye sol, crinonen ( som jeg er sikker på skaper den trøttheten) hadde bitte litt mer blod på papiret i går, men slimhinnene mine er skjøre, klør som pokker, så bare tanken på at jeg skal gå på disse leeeeeeeeeeeeeeenge gjør meg litt uvell=( er redd for å få sopp pga dette...

kan alle "symptomer" bare fordufte over natten???*forvirra*tenker på om det er crinonen som skaper dem så burde de jo være her hele tiden?*blir tullerusk av dette her joh*

masse lykke til med uttaket i morgen Pergojenta30*XXX*tenker på deg, det går fint dette og de finner gullegget!!!*klemmepå*

tvi tvi til alle sammen=)

Skrevet

Det går litt opp og ned her også på det jeg kjenner, har 1 ønsker 2.

Jeg også har et kjempe salt behov, men det kan vel være at jeg har elllers er så glad i det og nå har styrt unna dette ei stund, så har vel fått litt abstinenser. Ser at du også hadde litt brennende/sviende følelse i starten, det har jeg også hatt bitte litt av men jeg har det alltid ellers i syklusen pga endo så det tar jeg ikke som positivt for min del siden jeg alltid har det.

I går kjente jeg litt sånn vekse press eller hva jeg skal kalle det for først på den ene siden i livmoren så etter noen timer var det sånn på andre siden. Dette varet noen timer i går, men i dag kjenner jeg lite og ingenting. Før jeg satt inn så hadde jeg en god del vonde stikkinger, så fikk jo bekreftet at det skjer like mye av uttaket. Pupper er fortsatt bare bittelitt ømme...

Man prøver jo så gått man kan og ikke henge seg opp i alt for det kan jo bare være bivirkninger, men det er søren meg ikke lett;)

Pergojenta30, håper det har gått fint med deg i dag, frykter at det kan ha vært litt ille i og med at du var så overstimulert... huff, stakkars håper det har gått bra;)

Skrevet

Hei dere,

Håper det er greit at jeg også slenger meg med på denne. Har hatt uttak i dag, og skal sette inn igjen på lørdag. Så det blir veldig spennende å se, forhåpentligvis blir noen av eggene befruktet, men det er vel aldri godt å si....siden dette er første gangen er jo alt litt uvant.

Lykke til med rugingen alle sammen, så håper jeg at jeg blir rugende fra lørdag sammen med dere:-)

Skrevet

Hei!

Jeg titter inn hit til dere en tur. Har følge med en gjeng fra uke 24, men jeg ser at det er flere her som er omtrent likt som meg i løypa. Jeg har rugedag 7 i dag og har de samme symtomene som flere her: trøtt -sover mye og godt, veldig ømme pupper (det startet før innsetning, så det er nok kun bivirkninger desverre) og i dag har det begynt å murre ganske mye i magen. Litt som menssmerter, men de kommer og går i løpet av dagen.

Så lenge det ikke kommer blod har jeg bestemt meg for å være så positiv jeg kan og ikke grine så mye som jeg gjorde under første rugeperiode... Det er jo deilig med sommer og sol mens man venter i allefall.

Tror ikke jeg tør å teste før blodprøven den 30. juni, vil heller være "lykkelig uvitende og liksom-gravid" så lenge jeg kan. Hva med dere andre? Noen som skal teste eller ta blodprøve snart?

Skrevet

hei hei bobbygirl=)

jeg er på rugedag 6 dag, har hatt varierende med symptomer men de siste dagene har dem uteblitt, foruten om trøttheten min og saltsyken min, men kom på en ting her i dag da allsang på grensen stod på tv og fr david sang words....jeg knakk sammen=( samme på graven til mamma den 23. er lenge siden jeg har reagert sånn som dette, er SUPER følsom blitt, og kun på ting som omhandler mamma, dvs når hun levde....(hun døde i 04)

fatter det ikke, er det en forsinket reaksjon? hehe men er kun ting med mamma jeg reagerer på ellers er jeg rimelig avballansert...i kveld har jeg kjent litt stikninger, ikke sterke men de kommer og går der nede, ikke kjempe vondt men nok til at jeg sitter i ro mens det pågår...

ellers er kroppen min helt vanlig*ler*om man kan si noe sånt om kroppen sin fortiden da.....har iallefall ingen pms enda og det er vel egentlig positivt for min del...inntil de dukker opp;o)

hvordan går det med dere andre der ute?

tvi tvi=)

Skrevet

Velkommen til dere nye;)

Jeg kjenner jeg er litt irriter nå over den isingen på høyre side i eggstokk område for har liksom innbilt meg at det skulle gå bort når jeg evt ble gravid, så da tenker jeg jo det verste... Trenger selgfølgelig ikke bety noe, har det jo alltid, og hadde det under hele stimuleringa;)

Hadde jo trudd at det skulle forsvinne når jeg ble operert, men det gjorde det heller ikke så da satser jeg på at det er sånn jeg skal ha det, både med graviditet og uten:)

Ellers kjenner jeg at jeg er litt tung i hodet nå, er vel for at man grubler så mye..hihi

Skrevet

I dag er min 5 rugedag (men er en blastocyst så kan også si rugedag 7)

Skal jo teste ca samtidig med dem som satt inn på fredagen så er jo sånn sett egentlig på rugedag 7.

Men fra å være litt pessimistisk i går har jeg i dag fått en mere tru på at det kan gå bra denne gangen:)

I natt våknet jeg kl 4 på natta drømte at jeg var så kvalm pga en rar måte jeg stod på så prøvde å rette meg opp i drømmen men det ga seg jo ikke, så lå å vrei meg i senga til jeg våknet og innså da at jeg var skikkelig kvalm i virkeligheta, tenkte først at huff skal jeg nå få omgangsyka også nå... En skikkelig kvalme bølge og fikk en god del halsbrann så måtte stå opp. Dette varte ca 1 time, men da fikk jeg jo selgsagt ikke sove før kl 7 så var jo vrang i øynene når jeg måtte opp;)

Dette har jeg aldri opplevd ved de negative forsøkene og jeg sitter her enda og har en del halsbrann, ikke så ille enda at jeg må ta noe for det, men blir det verre så trur jeg at jeg må det. For alt jeg vet kan dette også være bivirkninger av cylogesten, men jeg hadde det altså ikke forrige gang og satser på at det betyr positivt så får unne meg å være litt opptimist i noen dager i allefall:)

Vet dere om man kan ta sånn syrenøytraliserene middler når man holder på med dette?

Hvor går det i rugingen til dere andre, noen symptomer??

Skrevet

hei Alid@ dette høres jo positivt ut*XXXX* jeg sitter me dingen symptomer så jeg ser på det som positivt så lenge ikke pms symptomene kommer;o)

du kan ta gaviscon, tror det er det eneste du kan ta som gravid;o) om ikke det har endret seg siden jeg jobbet som apotektekniker=)

jeg har og hatt sånne rare ting som du sier om natta, ikke halsbrann men magevondt og syke drømmer...er sånn at jeg våkner å må løpe å tisse, noe som ikke er vanlig for min del..hehe pleier aldri å våkne på natta for å måtte på do, en annen ting er at jeg ser visst ikke ut til å klare å få i meg nok drikke...er TØRST hele tiden*wræææl* men om jeg tester pos så er dette verdt det;o) hehehehe

masse lykke til alle sammen da jeg stikker av i 14 dager, er iaff lite eller ingenting på nett i denne perioden, men skal holde pergojenta30 og tøysekroppen oppdatert om det er pos eller neg så dem kan kaste det inn her;o) hehehehe

men som sagt XXXX til alle og lykke til som ruger=)

tvi tvi kos dere i sola og varmen, nyt det,o)

*sommerklem*

Skrevet

Hei har 1 ønsker 2!

At man ikke har symptomer kan jo være like mye tegn på graviditet så det er jo det som er så vanskelig. Tørste kan vel være et tegn:)

At jeg har halsbrann kan vel skyldes cylogesten, for man kan vel få det når man produserer progesteron i kroppen så da kommer det kanskje av det, men den kvalme bølgen i natt skjønner jeg meg ikke så mye på.

Har nu uansett ikke hatt dette forrige gang jeg gikk på cylogesten;)

Takk for tipset anågående legemiddel mot halsbrannen:)

Så nå reiser du på ferie, skal du det så ønsker jeg deg god ferie og håper det blir en liten spire på deg!!

Fint at vi får oppdatering for vi vil jo vite hvordan det har gått med deg;)

får takke for følge så langt, til vi nu sikkert snakkes igjen!!!

Masse lykke til, dette skal gå veien for oss!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...