Barbafin Skrevet 29. juni 2009 #76 Skrevet 29. juni 2009 Jeg kjøpte min Abecita bikini på Sol og Regn i Bergen (i Galleriet). Bukse og topp i str 46 og bh i str 85G. Billig var det ikke, men den passet og var veldig fin.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #77 Skrevet 29. juni 2009 Herregud, sier jeg. Who gives a fuck, glaner dere virkelig så mye på andre på stranden? Selv passer jeg på barna og meg selv, og ikke på vekten til de andre badegjestene. Og jeg er blant de tynne.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #78 Skrevet 29. juni 2009 Nydelig og godt sagt, 10:41!!! Signerer denne!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #79 Skrevet 29. juni 2009 Jeg er også mer opptatt av å se etter barna mine og være med de, når jeg er på stranda. Har ikke tid til å følge med andre da, nei. Vil ikke akkurat at ungene mine skal drukne fordi jeg måtte glane på noen som ikke følger standarden for de her oppe--> 175 cm og 50 kg...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #80 Skrevet 29. juni 2009 utrolig vittig at mitt spørsmål om hvor man finner store bikinier har tatt slik av....men jeg er fornøyd jeg...har fått bikini..funnet etter råd herfra..og har allerede kost meg både på terrassen og på stranden og er blitt brun og fin! jeg kjenner jeg driter i de som synes jeg ikke skal gå i bikini...jeg har ikke noe problem med det...jeg var på stranden med mann og barn og hadde det strålende!! rett og slett! takk for gode råd. til dere som hadde mye dritt å slenge...flott at dere fikk utløp for det her...så kanskje dere er "gangs" mennesker i det virkelige liv...hvis ikke er nok dere ensomme og bitre i tillegg til å være litt "sneversynte"...men men... god sommer til alle! HI
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #81 Skrevet 30. juni 2009 kjære mister perfekt : du sjarmerer iallefall ikke meg. det finnes ingenting sjarmerende med en smålig, lite inkluderende og fordømmende person. jeg synes synd på barna dine som må leve med en sånn far. tenk om de ikke blir perfekte?? er de da gode nok for deg??? kjenner en som sier at han ikke vil ha noe med barna sine å gjøre dersom det skulle vise seg at de er homofile seinere i livet, tenker at du er likedan når det gjerder overvekt. noen gang vurdert å tatt et kurs i hjertevarme og forståelse??? du hadde f.... meg trengt det. lær deg å se forbi utseende til folk du!det hadde den snevre personligheten din hatt godt av vet du. du er ikke noe bedre menneske selv om du er tynn og veltrent, det du skriver her inne beviser vel heller det motsatte. å nei, jeg er ikke overvektig selv, men synes at de som er det er helt OK som de er. ikke ekle i det hele tatt...veldig barnslig å si noe sånt. skam deg!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #82 Skrevet 30. juni 2009 Helt enig med deg, anonym 13.32! Kjempebra innlegg! Nå fikk han så hatten passa, og det er har sånne intolerante og smålige mennesker utrolig godt av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå