Gå til innhold

SKAL IKKE FEITE FOLK HA BIKINI??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjøper man en bikini i str stor elefant?? finner ingen..................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

finn fram symaskina og sy selv :)

Skrevet

ja DET ville bli vellykket du....................

Skrevet

hehehe...

hva med ellos.no?

Skrevet

har sjekket der..og de bikinibuksene de har er ok...men finner ikke bikinibher som det går an å trykke MEGAPUPPER inn i......sukk

Skrevet

Hvor feit er det snakk om da ?? ;)))

Bruker selv str 85DD og 46/48 i truser. Jeg har kjøpt både i Ellos og H&M...

Skrevet

lille damen..................

jeg trenger nok 110 F...og DET er vanskelig det..!

Skrevet

Det har jeg aldri blitt kalt før, så TAKK ;)))))

Skrevet

jeg kjøper spesialBH'er på reimers t(ror jeg det heter).. eller så er det butikken siden av :) .. hvis det var reimers så har de undertøy og bikinier i alle størrelser. jeg bruker 80 F i bh og 38 i tuse..

der finner du masse fint.

(hvis du bor i trondheim og jeg sa feil butikk... er det den vedsiden av reimers i 2.etg på byhaven) hehehe =)

Skrevet

Har ikke lindex egen "generous" -kolleksjon for frodige kvinns?

Skrevet

Om du er så stor som du sier, hvorfor vil du gå med bikini i det hele tatt? Kanskje det er bedre med noe mer "dekkende".

Skrevet

for at når jeg er alene på hytten uten mennesker i mils omkrets eller på terrassen min så vil jeg faktisk bli brun!

og hvorfor skla jeg ikke bruke bikini når jeg er på stranden? jeg bruker bikini og synes det er HELT ok! plager det DEG?? eller?

Skrevet

Om du vil bruke litt penger så går det nok ann å spesial bestille en bikini i din størrelse.

Ellers på hytten uten andre mennesker fungerer jo truse og bh flott:)

Har du sjekket på nettet? utenlandske sider?

Skrevet

Jeg kjøpte min første bikini for litt siden. Jeg er ikke så tjukk, men har store bryster Jeg fant bikini på undertøysforretning her i Trondheim (SHE). Nå har jeg kun 75 G da, men jeg ville tro det er sjanse for at de har din str der også. Ellers har de jo slike spesialforretninger i andre byer også. Du får høre der. Butikker som H&M, Cubus o.l. har jeg gitt opp for lengst....

Skrevet

www.figleaves.com

www.bravissimo.com

Skrevet

Er det ikke bedre å bruke tiden på å trimme enn å brune seg hvis du er så stor? Det er kanskje akkurat dette man ikke ønsker å høre......!?

Skrevet

da burde du kanskje ikke sagt noe ano 19:40

hva er det med sånne som deg som skal kommentere alt da?

har du tenkt på at noen ikke bryr seg om man er overvektig=?

kanskje folk trives som de er, selv om du ikke gjør det?

Skrevet

Joda...det var dårlig gjort.....men jeg tenkte litt på søstra mi som er stor og helt formløs, klager på det hele tiden men bruker masse tid på solarium og soling.....istedenfor å gjøre noe med det.

Skrevet

Alle overvektige skulle ønske de var normalvektige.

Men når det er sagt så har ikke det noe med denne tråden å gjøre. Håper Hi får en fin sommer på hytta i ny fin stor bikini. :)

Skrevet

Beklager men jeg synes det er nærmest "disgusting" å se svære folk halvnakne (på stranda eller hvor som helst egentlig). Det er ikke akkurat noe fint for oss andre å se på.

Hilsen

Anonym 15:59

Skrevet

Foreslår at du lager ny tråd om det emnet, frk. Discusting. Denne damen vil bare ha hjelp pga hennes situasjon, ikke refs fordi hun er som hun er. Hilsen ei lita ei men vett nok til å være et ålreit medmenneske fordet..

Skrevet

19:55... det vet du tydligvis ingenting om, så spar meg!

20:04... så se en annen vei da! det er vel ingen som tvinger deg til å se.

det er sikkert mange der ute som synes du er "disgusting" å,

jeg synes personligheten din er det vertfall

Skrevet

Jeg er ikke størrelse elefant, men føler meg ganske stor siden jeg har gått opp 15 kilo siden første barnet kom.

På stranden kunne det ikke falle meg inn å gå i bikini, så det gidder jeg ikke kjøpe. På privaten, som f.eks verandaen eller hytta soler jeg meg i undertøyet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...