Gå til innhold

Oslojenter?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

hallo alle Oslo februarere :)

 

Jeg er 27 og gravid med min første og har termin 15 februar...vi gleder oss stort :) så moro at det er så mange i Oslo...bor ved Lutvann sjøl, helt perfekt for små sjeler å vokse opp :)

 

Er så lykkelig bye the way....fått fødeplass og ultralyd på Ullevål....yeeey...moro :)

 

ha en super kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at det er flere som bor på Oppsal her:) Det gjør jeg også! Dvs. vi flytter inn i ny leilighet i løpet av denne måneden. Virker som et trivelig sted å bo, så gleder meg masse=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fick nyckeln idag till vår Oppsallägenhet! :)

 

Kanske vi till slut kan ha Oppsal-BIM-treffer?

Vore fint med promenadsällskap som bor nära när det är vår och dags att gå ute med vagnen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta med lutvann å da...det er ikke så langt unna :)

 

Maaaaasse lykke til med flytinga :) .)

 

Noen andre som har fått mage...hiih...det har jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Veldig lyst til å bo på Oppsal jeg også..men vi finner ikke noe leilighet der.. :( Ser ut til at vi havner i Lillestrøm, Skedsmo området..

 

I dag har jeg vært på kontroll hos legen og fikk høre fosterlyden! Det var så fantastisk!! :-D Er 13+3 i dag og føler meg nesten ikke gravid, så det var var godt å virkelig få en bekreftelse på at det er en liten bebis inni magen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Har også vært hos legen og hørt hjerteslagene til den lille for første gang idag. Det var utrolig fint! Har gått rundt og smilt litt ekstra idag:-) Er 14 + 5 og veldig deilig og endelig få ordentlig bekreftelse på at det er liv der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer goma!! Det var en kjempedeilig følelse ja! Jeg strålte inni meg da jeg gikk fra legen i dag og feiret med en god middag sammen med sambo da jeg kom hjem :-) Lykkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...