Gå til innhold

Oslojenter?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Velkommen Liffer :)

Hvor gammel er du?

Skal du flytte til Oppsal, dit har jeg også lyst til å flytte :) Hvis samboeren min og jeg finner en fin leilighet der da...

Hvordan har formen vært så langt?

 

I dag har jeg vært på Lene V og kjøpt meg en "mammabukse". Det ser i hvert fall ut som en. Klarer ikke bruke mine vanlige jeans lenger, så må ha noe som er mer behagelig i livet. Og den jeg fant i dag er perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg bor også i Oslo og er ny på denne siden. Begynner snart å venne meg til tanken på at vi skal bli foreldre for første gang i februar:-) termin 14.02. Føles bra selv om formen ikke er så sprek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för välkomnandet :)

Jag är 29 år så det börjar väl vara dags att låta kroppen gå igenom en graviditet nu...

 

Formen har faktiskt varit mestadels helt okej!

Det mest skumma är att jag inte alls är sugen på kaffe. Jag vet ju att man inte ska dricka för mycket kaffe/te men att jag skulle totalt sakna lusten till det trodde jag aldrig!

 

Har haft några få lätträknade dagar då jag varit lite kvalm också och nu de senaste veckorna har jag börjat få en hel del hodepine...

 

Värst har det "psykiska" varit. Jag har haft kvällar då jag gråtit och gråtit för allt och ingenting och bara inte kunnat sluta...

 

Men sammanfattat är det hittills ett lätt svangerskap pch jag längtar enormt till ultraljudet 10 september :)

 

Behöver inte mammabyxor än men ibland får jag gå med knappen uppknäppt i jeansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liffer:

Håpet at behovet for kaffe skulle forsvinne hos meg, men det har det ikke gjort :-P

 

Det med å være følsom har jeg også merket. Tar meg lett nær av ting sambo sier iblant.

 

Ordinær UL blir gøy! Det skal vi på 22.september. Skal dere vite kjønnet?

 

Velkommen hit du også goma :)

 

Det er gøy å tenke på at vi skal bli foreldre for første gang! Og veldig spennende!! Så mye vi har i vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag det är verkligen häftigt! Jag har O UL den 15 sep! Vi pratar ännu om vi ska ta reda på könet... Mer spänning får man leta efter i februari då ju! ! Haha!

 

Jag har försökt sända mail o ringt till min nya chef men han är på ferie han med... Jag VILL berätta nu för jag kan inte dölja magen längre!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne vite hvilket kjønn det er, slik at det blir litt lettere å handle inn ting til babyen. Vil gjerne kunne kjøpe noe rosa eller blått :-P

Men, vi har ikke snakket så mye om det enda.. Føles enda lenge til UL...

 

Har du fått kulemage, Sara? Jeg har bare fått litt ekstra "kosemage".. Gleder meg til man kan se at jeg er GRAVID :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha!

Ja, jag har fått kulemage!!! Nu i sista veckan har det bara exploderat så innan UL igår trodde både jag o pojken att det var tvillingar!!! Haha!

 

Fick "kosemage" redan i v 8-9... Men nu som sagt så kan jag inte ha min gamla kläder o jag måste ha STORA tröjor o STORA byxor på jobbet... Haha, har dock inte fått höra ännu att jag gått upp i vikt... Men jag kommer nog få höra det när jag avslöjar allt! :P

Jag har redan gått upp 6 kg (!) så det är inte så konstigt... Gick upp 4 kg redan till v 8-9 så nu har det avtagit lite iallafall... Haha!

Har mått rätt illa oxå o även kräkts så jag fattar inte vad jag fått i mig som vikten satt sig på!!! Men just nu så bryr jag mig inte om vikten, bara härligt o kunna känna på magen o känna kulan för nu börjar man fatta vad som egentligen händer... :)

 

Hur mår du nu då?! Får hoppas att det går bra på nya jobbet på måndag o att chefen är snäll! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kulemage allerede! Er du ganske slank eller har flat mage fra før av da eller? Tror det tar lenger tid før kulen kommer her... :-P

 

Foreløpig har jeg ikke gått opp noenting. Men, tar vel ikke lang tid før det kommer noen ekstra kilo på vekta..hehe..

 

Jeg er fortsatt i fin form! Litt ekstra trøtt enkelte dager hvis jeg har hatt mye å gjøre. Skal være rask å fortelle arbeidsgiver at formen er finfin ;-)

Også håper jeg at det hjelper at det er kvinnelig sjef. Forhåpentligvis har hun egne barn og kjenner til gleden ved å være gravid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Slank o slank... Haha! Nu när man kollar på v 5-6 bilderna på magen så ser man ju att jag "faktiskt" att jag har haft någorlunda flat mage... Hehe!

 

Jag är så glad att jag har tagit bilder hela tiden! Tyvärr bara med mobilkameran men då har man ju iallafall något att jämföra med! :)

 

Skönt o höra att du mår bra!

Vi får som sagt boka in någon träff nu efter sommaren! :)

 

Kramar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har/hadde sikkert mindre mage fra før av enn meg da :) Jeg har ikke tatt noen bilder enda..det er lite å ta bilde av her synes jeg.. Men, på søndag er jeg 12+0, og da skal jeg begynne å ta bilde hver uke :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack och gratulerar till dig med :)

 

Vi får nycklarna 18 augusti och måste vara ute ur gamla leiligheten 31 augusti så vi kommer bruke de 2 ukerna på att flytta.

 

Verkar vara en del Oppsalfolk här - hyggelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mysigt!

Ta massor med bilder! Kommer ha nytta av dom senare! :)

 

Du måste berätta hur det gick på nya jobbet imorgon!! Har du bestämt dig att du ska berätta till chefen imorgon? :)

 

Min chef kommer tillbaka från ferien imorgon så jag hoppas att han hör av sig snabbast möjligt så jag får ur mig detta o kan börja berätta för nära o kära med! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen pumasara :)

 

I dag er jeg 12+0 og skal ta bilde av magen min :) I dag er også siste feriedag..så den skal nytes fullt ut med total avslappning! Sambo og jeg skal på visning i dag også. Det blir spennende!

 

Jeg har planer om å fortelle om graviditeten til sjefen imorgen. Håper bare det går bra!!! Jeg gruer meg noe heeelt forferdelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!Så det er her Oslo jentene er!

Datt over dette forumet helt tilfeldig.

Jeg og Egget/pfeew har jo begge vært lenge inne på "bli gravid", så det er stor stas å kune være med i 1.tri+ termin klubber.Endelig!

 

Jeg er 30 år og bor i Ullern bydel, og er gift + har en liten hund!

+ at jeg er 12+4 og har fått plass på Rikshospitalet.

Må jo gjøre som de kongelige...ha ha

 

Møtes gjerne på kafe eller tur i en park eller noe, når jeg er tilbake fra ferie i slutten av August.

 

Imorgen er det ny UL på volvat og jeg er super nervøs. Tenker ikke på noe annet og tror jeg er av den bekymrede typen.Sikkert fordi vi prøvde i nesten et år og det endelig klaffet!

Så jo hjertet slo i uke 7, men er nervøs for det...

Må virkleig lære meg å slappe av og nyte svangerskapet snart!

Gleder meg til yoga begynner igjen i September!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei februar baby :)

 

Her er vi vettu ;) Hyggelig at du joiner! Ja, vi må vi få til bim treff i løpet av høsten!

 

Lykke til på UL i morgen!! Jeg har så lite symptomer at jeg gjerne skulle vært på en UL før uke 18..men, så lenge jeg ikke blør eller har smerter får jeg vel regne med at det er et lite foster som vokser inni magen :)

 

Jeg fikk ikke begynt på yoga nå pga betennelse i foten som kom akutt. Men, håper jeg får til å bli med i september!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei februarjenter fra Oslo:-)

 

Jeg er en jente/kvinne på snart 30 som har termin 5. mars. Har en gutt på 2,5 år fra før. Vet at jeg ikke passer helt inn i feb.klubben, men håpet jeg kunne ha en fot her inne også. Vet jo ikke hvor man ender til slutt:-) Bor på Grünerløkka og trives veldig godt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei småen/smulan :)

 

Velkommen hit :) Hvilken uke er du i nå? Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Alt gikk fint på Ul idag!

 

Flott hjerte, god puls, fin lengde og slank nakkefold.

 

Gøy å se den lille ryggraden også.

 

Også så det ut som den vinket til oss!

 

Nå drar jeg på ferie.

Au revoir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 11. uke. Formen er ganske så variabel. Den ene dagen føler jeg meg ganske så fin, mens neste er jeg kvalm og kaster opp. Håper det går over snart, og satser på at det gjør det! Trøtt er jeg i alle fall hver dag:)

 

Husker jo virkelig ikke mye fra sist. Var kvalm til å begynne med, men synes det gikk fortere over. Kan jo ha noe med at man ikke lenger bare har seg selv å passe på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Er litt usikker på om jeg hører til i februar eller mars klubben, og håper det er greit at jeg blir med her. Jeg har termin 28. febr. ifølge BIM men legen ga meg termin 1. mars. Jeg har en sønn født i januar 08 fra før. Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon her. Er 29 år og bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

februar baby, så bra at var fint med den lille :) Kos deg på ferie!!

 

småen/smulan:

Kjedelig å være i dårlig form..og kan jo kanskje være fordi du har en liten en i tillegg til deg selv..tar jo gjerne mer energi det.. :) Nå er du snart over i 2.tri, og da kan det jo hende formen tar seg opp :)

 

Nikitta:

Helt greit at du er med her selvfølgelig :) Velkommen skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rudi :)

 

Vi har vært på to visninger i dag..på Skedsmokorset.. Ser ut til at vi havner der et sted..eller i Lillestrøm.. Veldig mye fint til salgs der og man får mye for pengene! Har ikke dukket opp noe på Oppsal foreløpig.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...