Gå til innhold

Menn har INGEN rettigheter!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

HERREGUD så dårlig gjort av deg å si at jeg SKADER barnet mitt??!!! hva får deg til å si noe sånt??? jeg trenger ikke de pengene.

HVORDAN mener du jeg SKADER barnet mitt?? fy faen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man er to om å ha sex, hvorfor er man ikke to om å ta valget hvis graviditeten er et faktum??

Skrevet

Buhu! Dakar mannen.

Skrevet

hvordan får du det til bare å bli mannens ansvar?

Skrevet

nei, majamia her var det ingen hjemme!

 

det er ikke DU som skal ha pengene men barnet ditt!!

 

vist du driter penger så sørg i allefall for å sette pengene til BARNET ditt på konto!

 

 

Skrevet

Men en mann kan heller ikke lage barn uten ett egg!!

 

Umodent å legge skyve all skyld fra seg selv!

Klart mannen har sin del av skylden, men det har da for svarte en kvinne og! På tide å ansvarliggjøre kvinnen!

Kvinner er ikke dumme fehoder, som ikke vet at sex fører til barn!

 

Når skal kvinner lære at ingen prevensjon (utenon sølibat) er 100% sikkert?

Skrevet

fordi loverket er slik at en mor som får barn uten at foreldrene bor sammen sitter med hele ansvaret. en far kan når som helst gå sin vei og aldri se barnet. så om det skulle vært to til å bestemme om abort eller ikke kan far nekte mor abort for så å stikke av gårde og bare være pliktet til å betale bidrag.

Skrevet

Alle vet at sex kan føre til barn. Så enkelt er det. Så ikke pul noen du absolutt ikke vil ha barn med.

Skrevet

ja men vi kvinner vet jo dette!!

 

men vi ser ikke så lett på "problemet" som menn gjør!

 

å ikke stikker vi i fra ansvaret heller!

Skrevet

jeg tror det er langt flere som klager på at far ikke siller opp av de som har fedre til barna sine som ikke krevde abort.

Skrevet

Fordi det er vår kropp. Mer er der ikke å si.

 

 

Skrevet

Den som ikke ønsker seg barn har ansvar for at kondomet sitter på.

I eksemplene som HI mevner er det mannen som må ta ansvar.

 

Verre er det om en kvinne tar abort mot mannens vilje. Uansett hvordan en vrir og vender på det er det jo kvinnens kropp, men stakkars menn som ikke får beholde et ønsket barn.

Skrevet

Et dårlig ordforråd skader unger! Dessuten er det penger som barnet har rett på, ikke du!

Skrevet

hva mener du anonym 21:21? at menn generelt sett er mindre begavet en kvinner? siden kvinner vet et eller rannet som menn ikke vet

Skrevet

Du kan sørge for å slippe å komme i en slik situasjon :)

Nr.1 Ikke vær utro! Hallo, det sier seg jo selv.

Nr. 2 bruk kondom så lenge du ikke ønsker å bli far(jadda kondomen kan sprekke, men hvor ofte skjer det, da har du vært ditt på det rene)

 

Jeg synes ikke synd på menn som ufrivillig blir fedre fordi de er utro eller fordi de nekter å bruke kondom.

 

De eneste rettighetene du gulper opp handler om penger! Du glemmer det stakkars barnet som blir født midt oppi alt dette. Greit at mange kvinner er idioter, men for Guds skyld, vær en mann å ikke la dette ødelegge for et lite barn som ikke har blitt bedt om å bli født.

Planen din er da at eneste måten å "hevne" seg på denne kvinnen er å sørge for at hun ikke får barnebidrag fra deg. Hva med barnet som kanskje ønsker å bli kjent med sin far? Skal du si til barnet 18 år etterpå: " grunnen til at jeg ikke har vært i livet ditt er fordi moren din er en drittkjerring"

 

Klem kjerringa!!!!!!!!!!!!!

Hva med barnet??????????????????

 

 

Skrevet

Vet ikke om jeg er enig med HI, men enkelte momenter støtter jeg. Synes forøvrig det er håpløst å referere til et Dr. Phil tilfelle. Er ofte det verte av det verste du ser på sånne Ricky Lake/Phil/Springershow...

 

Det jeg synes er galt er når en kvinne bevisst lurer en mann til å bli far mot hans vilje. Det finnes nok av de som lyver om at de bruker prevensjon men som ikke gjør det. Argumenter om at menn enten må bruke kondom eller sterilisere seg blir litt feil da synes jeg.

 

Menn som bedrar sin kone/samboer/kjæreste med et barn som resultat har jeg ingen sympati for. Min sympati ligger da hos hans ektefelle og barn!

Skrevet

Mannen er utro, men vi skal ansvarlig gjøre kvinnen??!!

Dessuten er det ikke på tide å ansvarliggjøre kvinnen. Hvis vi går 70 år tilbake i tid ble kvinner som fikk barn utenfor ekteskap hundset, det ble barna deres også.Enda finnes det land som dreper kvinner som får barn utenfor ekteskap.

Man skal ikke veldig langt tilbake før barn som ikke hadde gifte foreldre ikke kunne bli døpt.

Skrevet

Men barnet får jo masse andre stønader!

Tror ikke et barn engang tenker på at det ikke får barnebidrag, så lenge det får alt det trenger.

Nei, ikke alle menn er "stakkarslige offer". Men noen er det! Far bør også få ha noen å si i spørsmålet barn/ikke barn. Og i og med at den endelige avgjørelsen om abort eller ikke, ligger hos mor, bør en mann få lov å slippe å bli far om han ikke øsker det.

 

Nei, abort er ikke bare.bare. Men det er nå engang sånn at avgjørelsen er mors. Velger hun å beholde, trass i fars uenighet, vet hun hva hun går til. Da mener jeg hun ikke kan kreve noe som helst av far!

 

Og det at du skriver "leke far" sier jo litt!

Tror flere menn enn du aner, tar alvorlig på det å bli far.

Skrevet

kvinner kan ta abort fordi det er dems kropp, det er de som får hovedasvaret og de som har pliktene. den eneste plikten menn har er bidrag. og som vi alle vet er bidrag en veldig liten del av det å være forelder.

 

 

har du noe kontruktivt forslag til hvordan vi skal få til et loverk der fedre kan få "ta abort"?

Skrevet

Hva om ett slikt barn, ødelegger for familien til dama da, eller dama ikke ønsker barnet... og mannen ønsker det?! Skal han da måtte ta over hele foreldreansvaret, og ikke få noe i bidrag... Eller vil det kun gjelde når mannen skal slippe å betale bidrag?!

Skrevet

Hvis barnefaren hadde måttet betale barnebidrag hver mnd, så hadde han hvertfall ikke "glemt" barnet sitt. Kanskje det hadde vært en påminnelse for han at han faktisk har et barn. Nå som du har latt han slippe å betale så er jo barnet hans på en måte ikke merkbart i livet hans i det hele tatt.

 

Hvorfor la staten betale deg når faren heller burde gjøre det? Merkelig tankegang.

Skrevet

ja menn som har holdninger som HI har..

 

heldigvis er ikke storparten av menn slik da, de tar ansvar uansett!:)) all ære til dem!

 

men å virkelig tro at at menn kan dure på som HI mener er ikke voksen tankegang!

 

 

Skrevet

Det allere aller verste her, må nok være at du følger med på dr.phil!

Skrevet

er enig i at det ikke kan være lett for en mann om kvinnen tar abort mot hans ønske. men jeg hadde aldri ihverden solt på at noen stilte opp, bare fordi han sa det. men det har kanskje noe med at jeg vet hvor enormt lite plikter samværsfedre har. det burde kanskje gjøres noe med, men da blir det synn på de fedrene som ikke vil fære fedre som får flere plikter og da er vi jo like langt

Skrevet

Men Miss Misantrop, det er ikke slik lengre, er det vel?

Ingen som ser ned på et barn uten mor/far her til lands! Ytterst få ihvertfall!

Det at mannen var utro, var ikke det som gjorde at kvinnen ble gravid.

Det var sexen. Utro eller ikke. Det er ansvaret av resultatet det er snakk om. Mannens skyld i utroskapen er en annen diskusjon.

Og ikke alle menn som er utro. Hva med de andre tilfellene?

Kvinnen må også ta ansvaret for sine handlinger.

Blir hun gravid, og mannen ikke ønsker barnet og hun likevel bærer det fram, så er det HENNES avgjørelse, og HUN må ta konsekvensene.

Jeg misliker sterkt å ta konsekvensene av andre menneskers avgjørelser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...