Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 20. mai 2009 #76 Skrevet 20. mai 2009 Høres jo mer ut som om du bare ligger med han fordi du hater dama hans. Akkurat som om du KUN vil gjøre det surt for hun, og såre henne. :-)
malingus Skrevet 20. mai 2009 #77 Skrevet 20. mai 2009 Vel, du er ikke den eneste som har hatt sex med en gift mann. Det vet vi jo at skjer hele tiden! Vil ikke kalle deg en hore av den grunn. Men er det nødvendig å skryte av det?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #78 Skrevet 20. mai 2009 Lurer på hva du mener med at 15.38 ikke vet noe om personlighetsforstyrrelser. Jeg har i mange år vært sammen med en mann som har fått diagnosen narcissistisk personlighetsforstyrrelse, og det 15.38 skriver fikk jeg beskrevet som noe jeg kunne forvente av ham. Det er klart at det er mer komplekst en det lille vedkommende skriver, men dette er en debatt på nettet. Om det du mener er at du ikke synes HI passer inn i en slik diagnose, så kan jeg være enig. Likevel ser jeg et tankemønster som minner meg om eks-mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå