Gå til innhold

Har ligget med en gift mann.... DIGG!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. helt enig..

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er neppe så hot når dama hans er så lite hot, er jo noe som skurrer der.

 

Bare hsuk på karma, min venn. Snart kommer den å biter deg i ræva. Neste gang du etablerer deg med en fyr du blir glad i, kommer ei på 20 år og lurer ham til sengs, og du står igjen knust. Det er slik ting går for slike som deg. Konen hans har det nok ikke bra når hun virker usikker og oppfører seg dårlig mot ungene.

 

Men jeg tror nå dette mest er oppspinn

Skrevet

Ansvaret for utroskapen er hans. Det er han som er gift, men vær forsiktig. Du kan fort skaffe deg store problemer. En ting er at du kan få et temmelig dårlig rykte. Det er ikke gøy. Noe annet er at det er stor fare for at du kommer til å bli skikkelig skuffet når du sansynligvis blir dumpet.

Skrevet

Ja alle som ikke ser 100% fresh ut rett etter en fødsel er noen egoistiske dritkjerringer:-D

Skrevet

Hahahahah..

 

Dere er så lettlurte!! Går alltid på når noen søker å provosere her inne..

 

Og du HI.. Hvis dette er syv år siden og du nå er 22 år, var du en drittunge på 15 år mens du klina med en voksnere mann med kjæreste og hus..

Han høres ut som et varp!! NOT!! En som er utro mot kona si med en femtenåring.. Ja, han har du sikkert lyst å dele livet ditt med..

 

Du vet- en gang utro-alltid utro..

Ler jeg...¨¨

 

Ingen kan si at et ikke er underholdende å være her inne...

Skrevet

Du vet at hvis han går fra kona til din fordel, så kommer han til å gjøre det samme mot deg.

Ikke deg han er ute etter, det er spenningen. Og etter å ha vært i forhold noen år, mister han spenningen. Og da må han ut etter mer..

Skrevet

Ja for din eventuelle baby fortjener å bli født inn i kryssilden...

Skrevet

Og da vi så hverandre på 17 mai.. Da vi hadde med barna i barnetoget. Herregud for en rå følelse.. Dumme nautet står og glor stygt på meg med den usexy bunaden sin.. Jeg går forbi.. gir han et smil.. Hun ser på meg og det så ut som hun tenker: "Jeg har noe ikke du har.." Hehe.. sku bare visst..

Skrevet

FY F... for en drittperson du er, må være helt utrolig at du i det heletatt har ei venninne, men hun virker som en likesinnet person, dere møttes vel på en eller annen avdeling dere ble pleiet. JA han bruker deg, og jeg synes det er like umoralskt, for det å bruke personer som burde vært i varetekt på et psykriatisk sykehus er en skam.

Skrevet

Nei noe egoistisk drittkjerring er hun vell ikke...men jeg skjonner godt han heller vil knulle meg :)

Skrevet

Kult at han vasker av fittesafta fra kona si inne i munnen din da!

Tenk på det neste gang! Du er bare et lett bytte

 

Skrevet

For å si det sånn, håper jeg at han rævknuller kona før han stapper staken sin i halsen din og overfører masse tarmbakterier til deg, di fordømte hore.

Skrevet

Nytt tilfelle av E-coli

 

Ei lausaktig kvinne vart i ettermiddag innlagt ved rikshospitalet med påvist e-coli. Smittekjelda er lokalisert, og viste seg å vera penisen til ei gift mann. Før han mottok oralsex frå den smitta kvinna hadde ført den nevnte penisen inn i endatarmen til kona si. Då snikislamifiseringen har nådd toppen, vil kvinna etter den nye sharialogivninga bli steina på Karl Johan kommande laurdag.

 

 

KONGE!

Skrevet

Hehe.. så søte dere er! Støgge kjerringer.. ;) Huff må være vondt for dere..

HI

Skrevet

Tenk på at når du legger deg ensom i din seng i kveld,så ligger han å har deilig sex med sin kone før han sovner. ;)

Skrevet

Kan alle være så snill å bare overse denne tråden? Det er jo en forvirret liten jente...eller muligens gutt som har forvillet seg inn på mammas barimagenprofil og laget en tråd for provosere.. Er så synd at dette barnet har klart det.

 

For halloen damer...vi holder oss da for gode til å bry oss..

Skrevet

han var vel ikke utro mot kona si da jeg var 15! De hadde nettopp blitt sammen da.. han var 23.. et kyss er vel ikke akkurat verdens undergang heller.

HI

Skrevet

Synes du er søt jeg HI, helt overbevist om at du har den fulle kontrollen på omgivelsene dine.

Skrevet

Hehe.. jeg ligger ALDRI ensom i senga mi jeg! Har deilig sex hver kveld.. med andre enn han hvertfall.. Jeg bruker han like mye som han bruker meg ;) Og vi liker det. Skjønner ikke hvorfor dere gidder å bruke tid på og svare en gang,. ha ha.. dere er vel kanskje alene hjemme mens mannen deres er ute og knuller smårips! ;)

HI

Skrevet

Hei HI!

 

Slike som deg ønsker jeg en dag virkelig virkelig får smake på virkligheten, ikke at du får oppleve at andre gjør deg vondt på den måten du gjør andre vondt, men at du kommer deg ut av din egen egoisme og får en følelse av anger og dårlig samvittighet.

Skrevet

hahahahah.. så TEITE dere er.. blir provosert av alt og ingenting.. greit jeg lå med denne mannen en gang.. thats it! Har sagt det ikke kommer til å skje igjen med mindre han skiller seg!!! Hahahaha moro og se hvor hysteriske dere blir.

HI

Skrevet

HIV, aids, kjønnsvorter, klamydia.

 

 

Nyt det du, HI.

 

Kos deg ;o)

 

 

:ox

 

Nuss og klemm!

Skrevet

Nå må du sjekke faktaene dine HI...

 

 

Ikke er du løsaktig, men likevel har du sex med andre en ham. Det har bare skjedd en gang, men skjer igjen og igjen.

 

 

Vil du ha en klem?

Skrevet

En eller flere ganger, fortsatt umoralsk! Det gjelder begge to....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...