Gå til innhold

Har ligget med en gift mann.... DIGG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få det ut!! Jeg har endelig ligget med ....;D

For ca 7år siden så møtte jeg han for første gang. Var med han hver dag... han bygde hus ved siden av der jeg bodde da. Han hadde kjæreste, men det var veeeldig ferskt.. vi gjorde ingenting.. kanskje et kyss i ny og ne..

Mistet kontakten da de flyttet inn i huset seff.. Men nå, 7 år etter tok han opp igjen kontakten.. vi bor jo i en by som alle kjenner alle.. så jeg har jo hørt om han.. og sett han flere ganger. Uansett.. nå er han gift!! Han er blitt pappa til 2 barn.. Men allikevel møtes vi nå hele tiden.. Hadde sex for første gang på fredag;) Det er noe jeg alltid har ønsket.. det var en så god følelse, samtidig som det føltes så riktig.

Han sier han savner meg, tenker på meg hele tiden.. Om jeg får meg barnevakt og drar på byen en kveld, kommer han også.. Og du som er gift med han sitter nok kanskje og leser dette nå... ;) UTROLIG DEILIG SEX!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK, fint for deg. Horete oppførsel.

Skrevet

Og dette skryter du av??

For en duste fyr !

Skrevet

Uff. Jeg får vondt inni meg selv om det ikke er meg som er blitt lurt. Huff.

Skrevet

Du hørest bare utrolig uintellektuell ut, sorry.

Skrevet

eh du må ha et utrolig dårlig selvbilde som kan skryte over å ha gjort noe sånt.

Skrevet

Ja, he he.. jeg er skikkelig horete. Fordi jeg er singel, ung og pen ;) Ikke min feil at mennene deres løper etter slike som meg vel?! ;) Når jeg ser på dama hans så skjønner jeg jo hvorfor han vil være utro.

Jeg elsker tanken på og bli knullet av han igjen.. og igjen.. Han drar hjem til henne som ingenting skulle ha skjedd... Og neste dag skjer det samme igjen.. Jeg elsker slik, spenningen! :D

Han liker meg, jeg liker han.. Så hvorfor ikke?! Ja, han er gift.. men det er da pokker ikke mitt problem.. Han er en av de kjekkeste jeg vet om.. digg!! Kommer ikke til å gi meg uansett.. Nå har jeg og min bestevenninne en gift mann hver;)

Skrevet

Det som er mellom dere skal jeg ikke kommentere, men hvorfor i alle dager har du behov for å gni dette i ansiktet på konen hans?

Skrevet

Jaja. Om dette bare er for å provosere det er godt mulig. Hvis ikke så skjønner jeg ikke helt hvorfor du er ute etter å opplyse alle om hvor horette du oppfører deg.

Men det ligger noe i utsagnet "what goes around comes around"

Og sannheten kommer alltid for en dag,og da håper jeg alle i denne lille byen fryser deg ut.

Skrevet

Hvis du er såååå grådig pen og deilig...

Hvorfor er ikke han gift med deg då???????????

Eller hvorfor er du singel da`???????????

Dust!!

Skrevet

Dette skryter jeg av ja!! For fy faen for en god tanke det er at hun kommer til å ødelegges da hun får vite det! Kommer til å knekke henne psykisk..

Jeg har overhodet ikke dårlig selvbilde.. langt ifra.. ;D

Skrevet

Og dere damer blir like provosert og lurt hver eneste gang noen skriver slike innlegg her inne.

Skrevet

Hva nøyaktig er det som gjør at dette menneske fortjener å ødelegges?

Og hvorfor fortjener barna de har sammen å ha en ødelagt mor?

Skrevet

Han knuller deg fordi han vet han kan. Han vet hvor billig du er. Han vet at du legger deg på rygg for de fleste.

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere dette, for jeg har i grunnen en følelse av at det bare er oppspinn..

MEN - har du tankt på hvorfor han er så god i senga da? Han har jo en kone som har lært han alle triksene..og som nyter godt av dette så ofte hun bare vil;)

For du skjønner vel at du bare er et lite tidsfordriv for han??

Skrevet

Grunnen til at vi ikke er gift er vel fordi jeg var en fjortis første gang vi møttes ;) Syv år siden.. og nå er jeg rukket og bli 22.. Han snakker på og skille seg, og vi er begge åpne for og prøve da.. men nå tenker jeg helst på sexen jeg da..

Jeg er singel fordi jeg nettopp har hivd ut eksen min.. vi var sammen i 5 år. Og til din nysgjerrighet så står han på døra og gråter og vil inn i varmen igjen ;)

Skrevet

Synes ærlgi talt at det virker som om du tenker med på at du liksom er "valgt" fremfor konen hans.

Det er ikke slik det fungerer vet du. Menn vil gjerne ha i pose og i sekk, men når hardt står mot hardt velger de som regel hun de er gift med.

Skrevet

Dårlig selvfølelse har du kanskje ikke, folk med personlighetsforstyrrelser har sjelden det. De pleier oftest å ha et opphøyd selvbilde, og tror at det er noe fantastisk med dem som gjør ast de har rett til å gjøre som de vil med menneskene rundt seg.

Legger merke til at du ikke kan svare på hvorfor kone og barn fortjener å bli ødelagt.

Skrevet

Selvfølgelig! han har jo vært sammen med henne i såpass mange år.. Da bør han jo kunne en del.. eller så hadde jeg aldri snakket med han igjen for å si det sånn ;)

Mulig jeg er et tidsfordriv for han.. Men jeg føler jo det samme.. jeg ligger med han KUN fordi han er gift.. han er jo utrolig kjekk oxo.. men.. nei, jeg hater denne dama hans så sterkt så dette er moro ;)

Og du som sa han vet jeg er billig.. vel.. Det gikk 7 år før han fikk det han ville.. Og han har jo selv sett meg avvise den ene etter den andre på byen.. så han trur nok ikke at jeg er så fryktelig billig ;)

Skrevet

Nei, det er bare når du kan knuse tilværelsen til to uskyldige barn du tenner seksuelt skjønner jeg.

Skrevet

vet......

gifte menn er digg!!

Skrevet

Å jøsses for en EGO du og den gifte mannen har, at du ikke skammer deg selv! Du er tvers igjenom ei jævla HORE, null selvkontroll og ond til beinet. Det finnes ikke ord for oppførsel i negativ rettning for deg og den såkalte gifte mannen. Toppen på kransekaka er at du er så patetisk at du har behov for å skryte av din umoralske gjerning, du havner nok uten tvil under denne katogorien: Narsissistisk personlighetsforstyrrelse......

Skrevet

Jeg sier ikke at barna fortjener og bli ødelagt! Langt i fra. De har en fantastisk far.. Men mora.. som slår barna mitt på lyse dagen i byen f.eks.. Nekter mannen og dra på kiwi og handle omtrent.. om noen ser på mannen hennes ute så slenger hun seg rundt han som en klegg.. Nei, gud.. så mange som misliker henne.. og så mange som mener det jeg gjør er bra... Han er like mye utro om han mener noe med det eller ikke..

Skrevet

Det er jo akkurat som aa lese min historie!! Knuller oxo en gift man og det er ikke noe som er bedre enn aa vite at han gaar gjennom ild og vann for aa faa knulle meg!! Han kan miste alt,og det tenner meg saa sykt mye!!! Konen til "min mann" har akkurat fodt da..hun er visst sjikkelig vid og slapp naa... strekkmerker og fett haer og daer! Skjonner godt han heller vil knulle meg. Dama tok oss paa fersken en gang! Men hun skjonnte faktisk ingenting!! Dumme kvinnfolk sier jeg bare!!

Er det rart mennene deres er utro slik som mange av dere lar dere selv forfalle med aarene! Plutseli gidder dere ikke ta vare paa dere selv lengre..og mennene trenger noe pent aa se paa!

Fatter dere ikke at dere lar dere selv bli kun "mor til hans barn"!!!!

Nei, alle gifte menn som trenger no deilig aa se paa!!! Kom til meg!!

Jeg kan gi dere akkurat hva dere vil ha :D

Skrevet

hehe.. takk;)

GIFTE MENN ER DIGG! Sånn er det bare.. vi gjør det for spenninga.. da vi lå og hadde deilig sex i sengen deres., kunne hun kommet hjem når som helst.. DAMN! Det tente meg! Hadde hun enda kommet;)

Nå håper jeg på baby med han også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...