Gå til innhold

Har ligget med en gift mann.... DIGG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

TROR NOK IKKE DET ER NOEN FARE FOR HAN DEN GIFTE PERSONEN HAR NOEN SYKDOMMER... OG DEN ANDRE ER FAR TIL MITT BARN.. SÅÅÅÅE.. ;) ingen sykdommer så langt hvertfall ;) men kan si ifra om det skjer jeg :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så, så... du trenger ikke rope så høyt...

Jepp, og du som kontroller alle rundt deg vet jo med 100% sikkerhet at disse mennene ikke har andre nek de knuller på. Eller kanskje ikke...

Skrevet

jeg er nok ganske sikker på at han gifte har holdt seg til bare henne ja. Og eksen min, far til mitt barn kommer kun til meg.. Har til og med testet han når det gjelder andre damer:) Vi skal tross alt gifte oss vi også.. Om vi klarer dette vi prøver på nå.. :) mulig han er utro da.. men da får han bare være det om han vil.. men da mister han meg, og det vet han :) hans tap, ikke mitt. finnes mange fisker i havet;)

Skrevet

Jeg blir virkelig overrasket over hvor mange som lar seg provosere... Sannsynligvis er det vel ikke engang sant.

Skrevet

For at du knuller andre er jo noe helt annet enn at han gjør det. Hva skal du foresten gjøre om han gifte gjør som du skriver over, gå fra konen sin for deg. Da skulle dere jo prøve?

Synes det virker som om du langt på vei saborterer det kommende (innbildte) giftemålet. Tror du må jekke deg ned noen hakk, med den motbydelige personligheten din er det ikke nødvendigvis som du tror. For du tror tydeligvis at barnefaren vil godta hva som helst fra deg.

Han er foresten helt sikkert ikke utro, du har jo selv erfart at når en mann er villig til å gifte seg, så ser han ikke på andre en gang.

Tror du må ta noen skritt tilbake og stokke kortene en gang til.

Skrevet

Litt interessant er det at undersøkelser gjort i forhold til utroskap viser at damen på si som oftest er mindre pen en konen. Det som gjør utslaget er at den andre kvinnen viser interesse for han som mann.

Så hvis du er sexgal og henger rundt halsen hans, slik det høres ut for meg, er det ikke så rart at du kan brukes til tidsfordriv :o)

Og du, what goes around comes around. Neste gang er det din tur og da er det kanskje en annen som ler ;o)

Skrevet

Du har nok rett i det der, HI blir nok bruk av en brunstig hingst, mest sannsynelg fordi kona ikke vil ha mer med han å gjøre, så han er nok desperat å feier over den løseste hora i den små byen HI bor i. Det ligger litt i korta når hun må skryte av det på forumet, hun tar vel hvem som helst til vanlig, men denne mannen er kansje litt i høyere klasse enn hun trodde hun ville få på kroken "kansje flaks" for mannen hadde litt ølbriller på og var desperat og HI hengte tilfeldighvis rundt halsen hans rett før stengetid...

Skrevet

Jeg mister respekten for sånne menn, og DET er turnoff, det!

En som har så lite/viser så lite respekt for sin kvinne/kone er ikke verdt skitten under skoene mine, engang......

Og det knuller du på??? Jaja, deg om det........

Skrevet

Det er umoralsk begge veier

Skrevet

HAHAHAHAHA, JEG MÅ BARE SKRIVE MED STORE BOKSTAVER HER!!

FORDI NEMLIG; DU SIER AT DU VET HAN IKKE HAR VÆRT SAMMEN MED ANDRE DAMER!

MEN DU?! HVA VET DU OM DAMA HANS? KANSKJE HUN ER UTRO MOT HAN, OG DRAR MED MASSE RART HJEM!

IKKE TENKT SÅ LANGT, HM?

;O)

VEL. NÅ VET DU HVORDAN SEKSUELT OVERFØRBARE SYKDOMMER SPRES LILLE VENN.

Skrevet

Hvorfor starter folk slike tråder på et nettsted som dette egentlig????????????????????????????????????????

Skrevet

ja si det, de som har store problemer med seg selv og burde vært fratatt muligheten til å gå løs i samfunnet...

Skrevet

Jeg lurer litt på noe..Disse småhorene som er sååååå sexy, sååååå singel og såååååå pen og såååå stram i musa,- hva gjør de for å HOLDE seg slik? De er ofte godt under fylt 30 og har ikke opplevd tidens tann på kropp og sjel enda...Lurer på hvordan musa ser ut etter 10 år til "på kjøret med gifte menn" og kroppen etter et svangerskap til eller to???? Når de må begynne å bruke TID, KREFTER og kanskej SVETTE litt for å se bra ut?? He-he,- ikke ALT en operasjon kan rett på :o) Og barna vil også bli eldre og se hva mamma har holdt på med i alle år, skjønne at de er av mindre betydning for mamman sin enn at hun selv ser sexy ut og har draget på gifte menn, og derfor vil begynne å gjøre opprør..ENDA mindre tid til egenpleie og holde kropp og sinn i form....og INGEN som faktisk er gld i de for den personen de er.....

Synes jeg ser de for meg ja....Er selv i kategorien over 30, må jobbe for å ta meg bra ut, men så er jeg f....meg stram både her og der.....Snill mann, god sex, barn som jeg ofrer alt for har jeg også...Få jo både i pose og sekk,- og KUNNE fått andre menn,- men jeg gidder ikke bry meg..Men HAR man funnet den beste så trneger man ikke lete mer:o)

Skrevet

du har det som plommen i egget m.a.o! De som ikke har det sånn bør ikke ødlegge for andre mennesker......

Skrevet

Dette velger jeg å tro er bare oppspinn, men uansett HI, oppspinn eller ikke. Du har sikkert en lekker kropp, men "der er dessverre ingen hjemme"!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe, godt svart 19:44

Skrevet

"kanskje et kyss i ny og ned".. Såpass burde du vel huske: om du kyssa han eller ikke! haha..

Skrevet

kjære deg lille jente.. altså HI..

LOL!!! er det mulig sier jeg!?

jeg er IKKE gift så driter i om du knuller gifte/samboende eller MIN kjæreste om du vil..

men.. problemet er at du virkelig TROR at menn ELSKER deg!

de "elsker" fitta di..;)

jeg har blitt fridd til av alle mine 6 kjærester (er 10 år eldre en deg så har hatt en del:)

ENDA sitter det x`r å griner over at jeg forlatet dem! hehe..

jeg ser ut som en modell, tynn, høy, naturlig blond, blåe øyne. har MANGE barn, men ingen kan se det på meg:)

kan glatt ligge på stranden sammen med lekre 17 åringer å se BEDRE ut en dem.;)

men selv om jeg er "bundet" med mange barn er menn ville etter meg..;)

lurer på om du kan si det samme om 10 år? tvilsomt

utpult, dvask, ekkel og singel er du da:)

men for all del.. stå på!!:))))) *teiting*

Skrevet

De menn jeg likte da eg var 15, liker jeg IKKE nå,- for å si det sånn..Hadde også "en ting" gående da jeg var 15, han 23 (men han var singel) vi møttes tilfedig et par gang i året i 6-7 år,- og de siste to årene gikk det bare mer og mer opp for meg at,- hallo, det er jo en GUTTUNGE...Han er ikke på mitt nivå i det hele tatt, hverken emosjonellt, intelektuelt eller moralskt.....Han var jo på en måte "voksen" da vi traff hverandre og forandret seg derfo rikke så mye på 7 år, JEG derimot gikk jo gjennom videregående, videre utdanning og bodde i utlandet og fikk meg fast jobb åp den tiden....Han bare liksom "fortsatte" fra der han var da vi møtte sførste gang.....

Så for MEG så sier dete meg at HI er mentalt på samme nivå som da hun var 15, og at hun er barn er skremmende..En mor som kan få seg til å si slke ting og "legger" seg etter en gift man på den MÅTEN hun gjør, kan neppe være en særlig god mor...Kjærlig og øm, ja, men et dårlig forbilde og vil nok lære opp barna til å bli sosiale utskudd,- om hun forsetter med den moralen hun har...

Skrevet

Ser ut som du får mye annerkjennelse og at folk synes du har et akseptabelt forhold til tankegang når det gjelder å leke med andre menneskers liv. Skam deg........

Skrevet

ute å puler HI...?

ble så kjedelig når du sluttet å drite deg ut!:))

kom igjen a!! ikke vær så kjedelig..;)

Skrevet

Hehe! Ho tok kansje et hint....... =)

Skrevet

Syns det mest imponerende med denne historien er at HI faktisk tenner på en mann som vet at kona hans slår ungene sine uten å ta de med seg og flytte fra henne. For en pusling.Ikke akkurat en MANN.

Hvis det er sant det du sier da. Og det er det jo statistisk sett ikke.

Skrevet

Tror ikke du vet så mye om personlighetsforstyrrelser, anonym 15:38!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...