Gå til innhold

uke 21`ere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er faktisk gravid jeg...tok en digital test i dag ettermiddag.

Lykke til videre til dere andre, plutselig er sommeren og ferien forbi, og et nytt forsøk venter:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye da:)) Det er bra noen av oss lykkes!!!!

Lykke til med den lille spiren. Det er så herlig å gå gravid. Nyt tiden :)

Klem

Skrevet

Takk for det "My sweet" skal krysse fingre og tær for deg også:) Kos deg i ferien!! :)

Skrevet

Vil bare si til deg Emr82 at det var veldig leit at det ikke gikk denne gangen. Stå bare på videre du, så lykke du snart, skal du se! :-) Og dere andre som ikke lyktes i denne omgang! Gratulerer til de heldige i uke 21-gjengen! :-)

Skrevet

Tusen takk :) det var koselig! Lykke til med deg også da.. nyt sommeren ;)

Skrevet

Var å fikk satt inn ett egg på hausken den 21. mai. Men etter 9 dager fikk jeg mensen, ganske masse også. Så da tenkte jeg løpet var kjørt. Så jeg orket ikke teste eller noe på dag 14. har hatt endel smerter i nedre del av magen nå siste dagene. Så i går tok jeg en billig test. Jammen var den positiv, men trodde ikke helt på det. Så jeg måtte ta en til. den viste også positiv. Men måtte ta enda en til i dag tidlig. Stolte ikke på de siden det var billig tester, så jeg reiste ned på apoteket og kjøpte en cb- digital. Den viste også gravid.. sitter med den her i hånden nå.. men tørr ikkje slippe løs jubelen. Noen andre som har vært borti dette??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...