Gå til innhold

uke 21`ere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, Noen som skal ha forsøk til uka?

Vi håper på det, Var på. ST.olav på lørdag. Fant ca 8 eggposer.. en som var stor nok men de andre var litt små, økte sprøytedose til 200 ie.. skal tilbake i morgen... håper på eggløsningsspøyte i morgen!! 3 timer for oss å kjøre til sykehuset:/ så hadde vært kjekt å kommet i gang nå!

Enn med dere andre? Hvordan går det?

Og Gratulerer med dagen forresten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vi var jo også på ul på lørdag! Mulig dere så oss på venterommet hehe. De sa ingenting om hvor mange eggposer der var(sikkert negativt...) Mine var alle for små, så økte sprøytedosen til 225 ie. Vi skal tilbake på tirsdag. Kjenner jeg er skikkelig nervøs nå for at noe skal gå galt:( Men må vell tenke positivt!

Lykke til i morgen:)

Skrevet

hun hadde nok ikke sagt noe om hvor mange det var om jeg ikke har spurt. stemmer, du nevnte dere skulle på lørdag på en annen tråd:).. vi var i 11 tiden vi i går.

Er skikkelig spent ja, har lyst å komme i gang.. føler alt er på vent.... tida går jo sååååå sent da..:)

men som du sier.. positive tanker ;)

Skrevet

Hei:o)

Jeg skal ha uttak på onsdag, og innsetting fredag. Jeg hadde også 8 eggposer på fredag på ul, så får håpe de holder løpet ut... Jeg satte opp dosen fra 175-225, + 75ie Luveris i tillegg. Skal ikke på ny ul før jeg setter el-sprøyte i morgen, så jeg håper virkelig at eggene har vokst som forventet.

Skrevet

Heisann dere!!

Jeg var på ultralyd på fredag, da fikk jeg vite det så veldig bra ut. mange egg poser.. men spurte ikke hvor mange så det vet jeg ikke:) Tok eggløsnings sprøyta i går kveld, å det er så deili å være ferdi me alle medisiner og se en ende på dette her!!

Vi reiser til Haugesund i kveld. og skal ha uttak i morra. Tilbake setting enten torsdag eller fredag.

Kjempe masse lykke til jenter, skal bli spennende å følge dere i ukene som kommer nå:)

Skrevet

Så spennende:))

Vi var på Ultralyd i dag, de hadde vokst bra, men trengte et par dager til med sprøyte, Eggløsn.spr. på Onsdag, uttak fredag og innsett Søndag... Gleder meg til å slippe disse medisinene, er så lei av den Alarmen som ringer på mobilen støtt og stadig ;p

Skrevet

Var på ul nr to i dag, fant 14 eggposer med bra størrelse (de største var 17 mm) og noen mindre.Ble en dag til med sprøyte. Jeg følger samme løypa som deg Emr82, el.sprøyter onsdag, uttak fredag og innsett søndag:)

Kjenner meg helt rar i kroppen nå som det virkelig nærmer seg...!

Skrevet

14 poser ja, det er ikke værst.. ja blir litt rar i kroppen, har "eksamens2følelse i kroppen.. gruer meg til uttaket jeg da.. Sykepleieren tegna og forklarte hvordan de gjør det.. jeg må si at det så alt annet enn godt ut :|

men når enden er god... forhåpentligvis :)

Skrevet

Hei på dere.

Hiver meg med her jeg;-)

Imorgen er det UL på meg, så er veldig spent. Er alt bra, så er blir det uttak på fredag og innsetting på søndag/mandag..Vet mer imorgen etter UL! Krysser fingrene for at eggposene er store og flotte;-)

Veldig kjekt å lese om hvordan det går med dere andre, siden dette er mitt første forsøk, så vet jeg ikke hvordan jeg skal føle meg eller noen ting... Er skikkelig første-reis;-) Med store sommerfugler i magen..

Men er veldig positiv;-) Formen har vært veldig bra hele veien, har vært på kort regime, så det kan jo være grunnen.

Hanmon

Skrevet

da var uttaket her i gården unna gjordt. Så da blir det spennende i morra å se hvordan det går med eggene.. Fikk ut 14 stykker.. så de va jo positivt da ihvertfall!! Føler meg oppblåst som en ballong her i ligger.. men detgår vel over etter hvert;)

Lykke til jenter!!!

Skrevet

oioioi, skal krysse fingrene for eggene dine:)

Skrevet

Oi, 14 stk. Det var da ikke måte på :-) Så flott. Jeg fikk ut 4 på mandag, fikk telefon om at to var defekte i går, det ene ikke befruktet, og ett var. Men de kunne ikke garantere for det heller :-( Så gjett om jeg er glad nå, for fikk nettopp telefon om at det har delt seg fint. Så da får jeg sette inn i dag klokka ett. Hurra! Ble så glad. Håper det ene er nok. Nå håper jeg det går veien for flere her. Lykke til!!!

Skrevet

fikk telefon i dag tidlig om att 12 av eggene mine har blitt befruktet. Så nå er det bare å krysse fingrene for dei deler seg slik dei skal. og vokser seg store og fine etterhvert:)

Så bra da Ma74. Krysser fingrene for att det var gull egget!

Skrevet

ragna79

Tuuusen takk! *håpe håpe. 12 av 14 må være utrolig bra... Du har litt større utvalg da :-) Du tenker ikke å sette inn to da? Igjen, lykke til!

Skrevet

hei igjen!!! Js, får bare håpe dei dele seg som dei skal.. ihvertfall ett. kanskje fleire også så i får noen på frys... hadde ikkje nekta på de;)

Snakka me ho i dag når ho ringte, da sa ho dei brukte å sette in bare ett igrunna, men om vi hadde tenkt på de å sette inn to. Vi får bare se det ann på fredag. kvaliteten og sånn..

Skrevet

Da er jeg tilbake fra Århus og har hatt en fantastisk tur med et fantastisk resultat!!! Var kjempenervøs helt til i dag da jeg endelig kunne slappe av! Jeg fikk ut 6 egg (akkurat som i mars), men det herlige var at hele 4 egg ble befruktet! Jeg var så glad så glad! I mars ble bare 1 befruktet og satt inn. Og i dag fikk jeg vite at 3 av eggene kunne brukes videre, og de fikk ikke mindre enn toppskår av overlegen! Og da han i tillegg sa at 1 egg var på frys, brast jeg i gråt inne på undersøkelsesrommet av lykke! Tenk at jeg skulle få oppleve dette!! Jeg overrekte en presang til overlegen av takknemlighet for det han har gjort for oss! Det var bare helt fantastisk! Jeg spurte hvor mange prosent av eggene som var fragmentert (bør være under 20%), og overlegen sa at det var nesten ingenting, ca. 0-5 %! Skallene var tynne, så det var kontraindisert med assisted hatching. Bare bra det ikke er tykke skall på de! :-) Så nå har jeg to nydelige babyegg i magen, og det føles stort! Jeg er kjempelykkelig over det utrolig flotte resultatet så langst, og for meg er det helt tydelig at den nye medisin-mixen har vært helt riktig for meg! :-) Og været var fint, vi bodde flott og storkoste oss i deilige Danmark!

Skrevet

Så herlig da!!! Gratulerer så mye, kjekt å få inn to egg da.. er litt tryggere da for at det skal gå bra, og ikke minst få et på frys!!:)

Men et annet spørsmål, hvordan er det i danmark? er det rimeligere, bruker de andre medisiner? er de bedre på dette der?

(som du skjønner er jo jeg grønn på dette)

Men masse masse lykke til da:)

Skrevet

Takk for det! :-) For meg var de bedre i Danmark enn i Norge. De er veldig fleksible for pasienters forslag og ønsker, noe jeg setter stor pris på. Men jeg tror at Hauskenklinikken i Haugesund er meget dyktige! Det er dyrere i Danmark pga. kursene og reiser + hotell, vil jeg si. Lykke til til deg også! :-)

Skrevet

Da var uttaket unnagjort! Fikk ut tolv flotte egg, så er så langt veldig fornøyd:) Sædkvaliteten hadde også bedret seg betraktelig siden sist prøve, ifølge legen var den super med tanke på at vi skulle ha icsi! Så nå er det bare å vente på tlf i morgen...

Lykke til til alle dere andre!!!!!!

Skrevet

Jepp... innsetting i morgen, første gang så jeg er veldig spent!

Skrevet

Da er jeg på rugedag tre. Utrolig hvor seeeeent tiden går. Har aldri opplevd makan..... :-D Hvordan er det med dere?

Skrevet

uttak i dag, 7 flotte egg og god kvalitet på sæd:) så nå ligger vi på hotellrommet og eter snop:) spent på tlf i morgen!

Skrevet

Så flott med 7 egg! Blir spennende å se i morgen! :-)

Skrevet

hurra, hei og hopp..hehe. Da he vi komme hjem fra Haugesund etter å ha hatt noen nerve pirrende dager der. Hadde egg uttak på tirsdag.. da fikk jeg 14 eg, 12 befrukta.. så spenninga va på topp i dag når i skulle sette inn igjen, hvordan de var nå. Men det viste seg att det var topp kvalitet på flere av de. så dei satt inn ett perfekt.. fikk også noen på frys:)

Så nå har jeg satt igang for fullt med ruginga:)

Skrevet

Fikk satt inn ett perfekt egg i går, har 4 stk på frys (alle var firedelt). Dette er mitt første forsøk så de valgte å sette inn ett egg, håper det er gullegget :-)

Lykke til til oss alle :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...