Gå til innhold

uke 21`ere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er jeg tilbake fra pinseferie:) Har vært skikkelig støl nederst i magen, og veldig trøtt og sliten i helga. Sitter i skrivende stund med ekle mensmurringer og begynner å bli veldig nervøs..Liker det ikke. Springer på do i et sett for å sjekke..uff. Synes det med symptomer er litt vanskelig å tolke.

Noen som har testet? Lurer på om jeg har lyst å teste fredag..vil gjerne ha fri fra jobb den dagen jeg tester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensmurringer er ikke et dårlig tegn. når jeg var gravid med gutten min trodde jeg mensen kom hele tiden... men det gjorde den da altså ikke ;) Leste lenger opp her at du hadde testet med eggløsningsstest.. husk det er mye hormoner ute å går. så eggløsningsstesten kan jo slå ut på det også tenker jeg da.. selv sitter jeg her med hovne bryst og litt halsbrann ( kan jo bare være innbillning) tror man skal bare la være å kjenne etter symptomer. leste en annen plass her at man kan uansett ikke "tenke" seg til en graviditet ;) Men når fikk du beskjed om å teste fra St. Olavs? :)

Skrevet

Fikk beskjed om å teste den 8., neste mandag. Synes det var veldig sent..Samme dag du også eller?

Skrevet

Jeg er på RD 11 og tør ikke teste enda...vet ikke hva som skuffer mest: mensen eller negativ test...ehhhhh...

Skrevet

Da var dette toget gått.. på lørdag, rugedag 8 kom mensen..

Skrevet

uff, det var leit å høre Ragna79. Var det ditt 1. forsøk?

Noen som har hatt rosa crione rester? oppdaget litt nå...

Skrevet

takk for de!! Ja det var mitt 1. forsøk. Har 4 på frys,så nå blir de påan igjen i august. Vedi greit å vite att vi har noen på frys da!! slipper ihvertfall uttaket..;)

Skrevet

Bra med 4 på frys da:) Fikk "bare" ett jeg, så da blir det vell et nytt fersk forsøk om dette ikke går veien. Tror ikke de gjennomfører fryseforsøk med kun ett egg på frys?

Skrevet

Uff det var leit å høre "Ragna79". Kjekt med fryste egg da... Jeg skal også teste 8. juni lystpå.. det er sent ja :/

Skrevet

Tok en billigstrimmel i morgest og fikk en svaaak, men tydelig strek:) Men tørr ikke juble ennå da...

Flere som har testet?

Skrevet

Tørr ikke teste ennå... *pysete* det er litt småskummelt...

Skrevet

ja, jeg er like redd hver gang. Er på rugedag 11 nå og kommer vell til å teste hver dag t.o.m mandag som er den offisielle testdagen min for å se om de blir noe sterkere...

Skrevet

Oioioioi :)) dette var virkelig gode nyheter :)) det er jo naturlig streken er svak når det blir tatt så tidlig:) Jeg skal teste på lørdag tenker jeg.. vil ha fri når jeg gjør det.. slipper å gå på jobb etterpå.. grugleder meg... men gleder meg til å få vite noe!! Det er slitsomt.. samboeren synes ikke jeg er meg selv fortiden, det er jo ikke rart.. lever i egen boble..

Skrevet

Ja jeg hadde fri i dag+ fri i morgen. Skal på jobb lørdag t.o.m neste fredag så ville ta sorgen på forskudd hehe.

Skrevet

Har du forresten noe symptomer Lystpå?

Skrevet

Er fortsatt veldig øm/stram nederst i magen. Begynte å få litt vonde pupper i går kveld, men bare i korte perioder. Har faktisk brekt meg en del i dag. Er var på lukter. Har voldsomme mage og ryggsmerter om morgenen, varer ca. 10 min pr. "økt" tilsammen et par timer. Lurer på om det også kan skyldes at jeg er en smule forstoppet da.....

Hva med deg?

Skrevet

Fikk en relativt sterk billigstrimmel,men veldig svak (tydelig, men tynn stripe) cb i dag. Jubelen får vente til mandag, da skal jeg teste med cb digital!

Skrevet

Akkurat :) men streken er der!! det er viktigst :) Jeg har raska med meg tester fra legekontoret der jeg jobber:) de er ganske pålitelige :) ikke noe særlig symptomer.. litt hodepine, hetetokter og lett kvalme, litt sure oppstøt.. men jeg føler meg ikke gravid... kjenner det er nerver ute å går nå... (kanskje for at jeg skal synge på konsert i kveld også da ;))

Skrevet

dessverre var det negativ test i morges:(((( En del tårer og fortvilelse har det vært disse morgentimene.. men man må vel se framover.. jeg har ikke fått mensen og har jo selvfølgelig et øøøørlite håp da...

Skrevet

Så trist å høre da Emr82. Skjønner hvordan du har det nå. Det er ikkje så enkelt alt dette her vi må igjennom. Men som du sier, vi får bare prøve å se fremover. Har allerede vært i kontakt med hausken igjen, fått resepter å alt på innsett av egg. Men denne gangen har vi bestemt å holde det for oss sjøl. Nå var det litt for mange som visste om det, og det var ikkje særli kjekkt etterpå.

Lykke til videre. Så satser vi på att neste gang sitter den hos begge:)

Skrevet

Så leit da Emr82:( Men der er fortsatt håp da,mange som ikke tester positivt før lenge etter ikm. Selv fikk jeg nok en positiv billigstrimmel i morgest, men den var endel svakere enn i går, så er redd det kan være noe kjemisk pågang...

Skrevet

nei nei, det må du ikke tenke.. får du ikke til å vente til mandag da? da er det jo den "riktige" dagen også.. så kan du jo i tillegg spørre legen din om du får en blodprøve? :) Jeg har fortsatt ikke noe menstendenser.. så jeg håper fortsatt jeg da.. det kan jo skje et mirakel, og dette egget har lurt meg før ;)

Skrevet

Hvordan går det med dere her inne? Imorgen er den store testdagen min. har jo fått svake positive tester siden onsdag, men synes liksom ikke de har blitt noe særlig sterkere, og det skulle de vell ha blitt om hcg-nivået har steget?Blir i hverfall en cb digital i morgen. Velger å ta den på ettermiddagen, da jeg ikke orker å dra skuffet på jobb..

Lykke til med testing i morgen du også Emr82! Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Da var løpet kjørt :( mensen kom i går kveld, testet likevel i dag siden det var mest brunlig utflod i går.. men negativ i dag og masse masse blod :'( snakket med ST. olav i dag.. skal prøve igjen i september (fikk tilbud om august, men tenker jeg tar en real ferie!!).. så Takk for følget.. :)

Jeg kommer nok til å holde meg unna disse sidene neste gang.. ble helt hekta.. og leste vel for mye om symptomer osv.. men utrolig kjekt å følge dere alle i uke 21:)))

Lykke til!! Klem

Skrevet

uff da...du som kom så langt...det var akkurat det samme med meg...Jeg hadde faktisk trodd at du ville klare det og sjekket i dag hvordan det gikk med deg...det var trist Emr82.

Jeg skal også prøve i sept/okt. Vi har fortjent en ordentlig ferie...

Lykke til...stor trøsteklem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...