Gå til innhold

uke 21`ere

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff...fra å være så fornøyd i går, sitter jeg bare her å gråter. Kun to av tolv egg ble befruktet...utrolig dårlig. For en skikkelig nedtur. Jaja, får satse på at det går bra med de to da....

Flere som har fått tlf i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp! Sist fikk jeg bare ett befruktet egg av 6, men det var et perfekt egg! Hvilke medisiner/doser brukte du av sprøytene?

Skrevet

Innsetting i dag, et perfekt 8 delt egg :-), så blir det kanskje noen på frys... får vite på mandag...

Skrevet

heisann!! Da ligger vi akkurat likt da:) Fikk også satt inn i går. krysser fingrene for gull egg hos alle mann her:)

Hvordan er formen hos deg. Merker du noe av uttaket?? jeg har hatt veldig vondt helt nede i magen og underlivet etter uttaket.. Sover nesten ikke om nettene pga. det. Er også vondt når jeg skal sette meg eller reise meg igjen. Lurer på om det er andre som har kjent noe til dette??

Skrevet

Jeg hadde skrekkelig vondt etter uttaket... men det begynner å bli bedre nå, er omtrent som vanlige mensmurringer nå... merkes når en skal bytte stilling for å si det sånn

Skrevet

Jeg gikk på Gonal-f. Ni dager med 150 ie + fire dager med 225 ie.

Holdt tydeligvis ikke det..

Noen timer etter uttaket i går fikk jeg skikkelige smerter som vedvarte frem til i dag formiddag. Klarte nesten ikke å gå, vanskelig for å sove. Innbilte meg at det sikkert er slik det kjennes ut å ha rier....Har ikke telling på hvor mange paracett jeg tok, noe jeg vanligvis er forsiktig med! Heldigvis mye bedre nå, selv om det fortsatt gjør litt vondt...

Skrevet

Vondt ja:( triste greier... her ble det 3 egg igjen, og det ser ikke ut som de blir befrukta. Sykepleieren sa at det var ett som muligens kanskje begynnte å røre på seg, vi får vite i morgen, Jeg har begynnt å se fremover og tenker "neste gang" hele tiden:( har liiten tro på i morgen.. Så densom kan.. Gi meg noen trøstende ord.. :o)

Skrevet

Dette er virkelig en berg og dalbane ja. Har sovet i nesten hele dag bare for at tiden skal gå litt fortere..Jeg har også tenkt mye på "neste forsøk", men det blir jo så lenge til..høsten kanskje? Dette var vell ikke akkurat noen trøstende ord men.Har lest mange gamle innlegg i dag, og "mirakler" har jo skjedd før.

Krysser fingrene for oss begge!!!

Skrevet

Jeg håper INDERLIG det går bra med egget ditt i morgen, Emr82!! Håper du får sove i natt!

Skrevet

Da var jeg blitt ruger:) Begge eggene hadde utviklet seg bra, så det ble også et på frys!

Hvordan gikk det med egget ditt Emr82?

Skrevet

Gratulere da "lystpå" Kjekkt å høre!! Håper på gull egg over hele linja:)

Skrevet

Det var gullegget :)))) Ingen på frys, men går og ruger på et flott seksdelt egg!! så bra det gikk bra med eggene dine også "lystpå", heldig som fikk ett på frys også da :)

Skrevet

Så bra!!! Da har det gått fint med oss alle! Gratulerer! :-)

Skrevet

Nå ble jeg glad!!!!! Det blir spennende å følge hverandre i rugetiden nå fremover. Fikk beskjed om å teste 8.juni jeg , men spørs om jeg klarer å holde meg så lenge...

Skrevet

Ser ut som om det kan gå veien dette :-) Fikk beskjed om å teste 4. juni. Har kjempelyst til å teste selv. Er det noen som vet tidligst det kan være en vits? Kan den ikke være falskt positiv pga eggløsningssprøyta også? Kan ganske lite om dette. Blir sprø av denne ventingen, samt går og føler at mensen kommer hvert øyeblikk (vil ikke, vil ikke).. Er vel ikke den første tenker jeg :-) Hører gjerne fra flere om hvordan de opplever denne rugetiden. Igjen lykke til alle sammen!

Skrevet

Prøv å holde dere da:) jeg skal ike teste meg før, (8 juni her) vet om noen som testa seg flere dager før de egentlig skulle, men ble bare skuffa da det viste negativt.. bedre å vente da kanskje.. :) slipper å gå å være nervøs osv..

Skrevet

Hei,

da er jeg ruger på to 4-delte egg:o)

Hadde uttak den 20. og fikk ut 12 egg. Dagen etter var det bare 3 som var befruktet. Fredag 22. var det bare to igjen, og siden jeg har hatt maange forsøk, fikk jeg sette inn begge to-heldigvis!

Jeg var overrasket når jeg fikk beskjeden om at det var tatt ut 12 egg, for på ul fikk jeg beskjed om at jeg lå an til 8..??? Når jeg spurte litt nærmere kom det frem at det nok var flere egg som ikke var modne nok til å kunne befruktes..

Jeg vet ikke hvordan det har vært med dere, men jeg føler at jeg burde hatt en ekstra ul-kontroll før el-sprøyta ble satt! På dag 10 var egga ca 12mm. Jeg fikk satt opp puregon-dosen fra 175-225, og fikk beskjed om å sette el.sprøyte mandag kveld, uten mer kontroll.

Jeg har tidligere hatt forsøk På Ciconia i Danmark, og da var det ul samme dag som el-sprøyta ble satt. Er det flere som stusser på dette, eller er det vanlig med bare en ultralyd når en har offentlige forsøk?

Beklager at dette ble litt langt...:o)

Hvis det skulle være noen tvil, er je alså VELDIG fornøyd med å få ruge på de to egga som ble satt inn:o)

Skrevet

Hei Ma74

Jeg har testet positivt på RD 9, og det stemte. Jeg var gravid:o)

Ved sist forsøk testet jeg på RD 7, og testen viste svaaakt positiv. Jeg testet på ny RD 9, og da var det ingen strek...

Hos noen slår testen ut tidlig, men det kan jo være el sprøyta, kjemisk grav osv.. Men jeg vil tro at hvis streken/krysset blir tydelig sterkere etter et par dager, så er sansynligheten for å være gravid veldig stor:o)

Skrevet

Hei:)

Hvordan går det med dere? Noen som har fått noen symptomer?

Har litt mensmurringer og stikking i en eggstokk, men det har jeg vell kanskje hatt siden innsett..?...hm..Synes tiden går sakte...

Skrevet

heisann!! Nei lite me symptomer her enda ja.. men håper det kommer noen snart:)

Er helt enig med deg om at tiden går veeeeeldi saaaakte... Men får bare håpe at ordtaket den som venter på noe godt venter ikke forgjeves eller nåkkå sånn..hehe.

Eneste forskjellen jeg merker er at jeg springer på do i eninga.. men jeg vet ikke om det kommer av det eller noe anna! Andre som har merket dette eller?

Skrevet

Jeg har murringer, ene dagen i den ene siden (eggstokken?) så den andre dagen etter, kjenner det i korsryggen også litt etter en lang dag på jobb med mye løping og stress... kjennes ut som mensen skal komme når som helst... men når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg mensmurringer leeeenge ( da visste jeg ikke at jeg var gravid, så trodde jo at det var mensen som skulle komme, men den kom jo aldri heldigvis :) )

så har jeg fått kviser og større pupper... men så tenker jeg at det r sikkert hormonene?

Hva tror dere??

Tenker og tenker og tenker... :)

Skrevet

Det har blitt så stille på denne tråden:) Hvordan går det da jenter, er det lange dager for tiden??

Det er det ihvertfall her.. Veit liksom ikkje heilt ka en skal finne på for å få dagene til å gå.

Å nor man i tillegg e sjukmeldt, å en mann som he reist på sjøen igjen går det ihvertfall ekstra treigt:)

Skrevet

Dagene går svært tregt...Er ikke sykmeldt, men er så heldig å ha ti dager fri midt i turnusen. Passet jo egentlig ganske bra:) Har gått tur hver dag, gått på cafe osv for å få dagene til å gå. I morgen tidlig reiser jeg til Hærøya på pinseferie og blir i fire dager, skal bli godt å tenke på noe annet, og kanskje tiden går litt fortere når det skjer litt!

Har vært veldig veldig oppblåst i dag.Kjøpte meg faktisk en bukse i går som satt bra, men fikk den ikke igjen i dag..har også hatt kraftige stikkinger som varer i ca. 20 sekunder. Vet ikke om det er positivt el negativt.Bittelitt øm i puppene,men ikke mer enn like før mensen.

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Hei hei:) Jeg er i full jobb, og det er jeg glad for, hvis ikke har det blitt for mye å tenke på, går og kjenner etter symptomer heletiden... jeg har hatt en del murringer, men de er litt svakere nå, puppene er kjempeømme og store.. de krafitge stikkingene du kjenner kan være livmor"trådene" som strekker seg.. ( jeg spurte en lege på legekontoret jeg jobber) Jeg har hatt de samme stikkingene når jeg har snudd meg i senga. Jeg går og venter på at onsdag skal gå over jeg ( rugedag 10) Det er som oftest da mensen har kommet har jeg lest.. er en nervepirrende tid!!

Når skal dere teste? Greier dere å vente til testdagen tror dere?

Skrevet

Er det noe liv her?? Ble mistenkelig stille.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...